خرید ممبر گروه برای واتساپ

شاهد این مسئله هستیم که دنیای تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است. این پیشرفت باعث شده است تا برخی از افراد با ذهنی هوشیار بخواهند از دنیای تکنولوژی برای کسب سود استفاده کنند. اما چگونه؟ پیام رسان های تلگرام و واتساپ که امروزه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند، ساده ترین روش برای کسب سود در دنیا مدرن به شمار می روند. می توان با خرید ممبر واتساپ و تلگرام از گروه هایی که در این شبکه های پیام رسان ایجاد شده است به راحتی استفاده مفید برد.

شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان اقدام به خرید ممبر واتساپ یا ممبر واقعی تلگرام نمود؟ باید بگوییم برای این کار روش های مختلفی وجود دارد. در حالت کلی گروه هایی که در واتساپ تشکیل می شوند، معمولا خصوصی بوده و تا 250 نفر می توان در این گروه ها ممبر داشت.

علت این مسئله می تواند مشخص بودن شماره تلفن ها در واتساپ باشد. پس عملا نمی توانیم در واتساپ اقدام به خرید و افزایش ممبر واتساپ رایگان نماییم. در واقع افزایش ممبر واتساپ تنها زمانی ممکن است که شما شماره افرادی که تمایل دارید به گروه واتساپ شما بپیوندند را داشته باشید. در غیر این صورت نیازی به خرید ممبر واتساپ نخواهید داشت.

با این وجود باید بگوییم برخی از افراد که تمایل دارند اقدام به افزایش ممبرهای واتساپ خود نمایند، می توانند از دو ترفند استفاده کنند. در ادامه به معرفی این دو ترفند اشاره خواهیم کرد.

ترفندهای افزایش و خرید ممبر واتساپ

پیش از این تمام گروه های واتساپ تنها از 100 نفر می توانستند تشکیل شوند. اما پس از سال 2016 تعداد ممبرهای گروه های واتساپ به 250 نفر افزایش یافت. برای این که بتوانید اقدام به خرید ممبر برای واتساپ نمایید، اولین ترفند ارسال دعوتنامه برای افرادی است که تمایل دارید به گروه واتساپ شما بپیوندند.

تصور کنید شما مدیر گروهی هستید که در حال حاضر 250 نفر عضو دارد. اگر بخواهید در واتساپ تعداد اعضای گروه خود را افزایش دهید و اقدام به خرید ممبر واتساپ نمایید، این شبکه پیام رسان برای شما اطلاعیه ای ارسال می کند مبنی بر عدم امکان افزایش عضو در گروه. زیرا شما اعضای گروه خود را به حد مجاز رسانده اید.

با این وجود می توانید با ارسال دعوتنامه و درخواست، از افرادی که تمایل دارید به گروه شما بپیوندند، دعوت به عمل آورید. ترفند دومی که به شما در بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ کمک می کند تا اقدام به خرید ممبر واتساپ نمایید،یک روش فنی و پیچیده است. برای این که این روش را در پیش بگیرید لازم است ابتدا دستگاه خود را روت کرده و سپس مراحل زیر را برای افزایش ممبر واتساپ خود طی کنید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که روت کردن دستگاه شما می تواند عواقب نامطلوبی نیز به همراه داشته باشد. پس بهتر است با کسب اطلاعات در این خصوص اقدام به روت کردن دستگاه خود نمایید.

خرید ممبر گروه واتساپ

یکی از آسان ترین راه های افزایش فروش در واتساپ مارکتینگ، خرید ممبر واتساپ است اما همین جمله ساده پر از اما و اگر هایی بسیاری هست که در ادامه توضیح میدهم. خرید ممبر گروه واتساپ به شرطی برای شما مفید است که این افراد واقعی و علاوه بر آن هدمند باشند. هدفمند بودن ممبر به این معنا است که کاربرانی به گروه واتساپی شما اضافه شوند که قبلا از روش های مختلفی علاقه آن ها به محصولات یا زمینه کاری شما اثبات شده باشد. تبلیغات در واتساپ برگ برنده کسب و کار ها در سال های آتی است.

ما در سامانه بازاریابی ایدهکاو با برسی اطلاعات در سطح تلگرام بصورت بسیار گسترده بیش از یک میلیون گروه تلگرامی به همراه علاقه مندی اعضای این گروه ها را شناسایی و بر اساس هر صنف و ویژگی دسته بندی کرده ایم. شما با در اختیار داشتن شماره تلفن این افراد می توانید تبلیغات خود را به تعداد بسیار زیادی از جامعه هدف خود در بستر واتساپ ارسال نمایید.

برای مشاوره و خرید ممبر واتساپ فرم زیر را تکمیل کنید.

مشاوره در خصوص بانک شماره واتساپ

افزایش ممبر واتساپ رایگان

افزایش ممبر رایگان واتساپ از دروغ تا واقعیت؟!!ما برای تست همه کاربران و برسی واقعی بودن 100 در صدی شماره تلفن ها توسط خود شما 80 شماره تلفن از گروهی که مدنظر خودتان است، دریافت کنید. طبق تجربه کارشناسان ایدهکاو بیش از هشتاد درصد این شماره تلفن ها در واتساپ ثبت نام کرده اند و شما میتوانید این افراد را در گروه واتساپی خود عضو کنید.

برای دریافت این شماره تلفن ها نیاز در اپلیکیشن ایدهکاو ثبت نام کنید و با اعتبار هدیه ای که دارید اقدام به دانلود شماره تلفن های مورد نظر خود نمایید. در ادامه ویدئو دانلود رایگان این فایل قرار داده شده است.

مراحل افزایش ممبر گروه واتساپ 

برای این که بتوانید ممبرهای گروه واتساپ خود را افزایش دهید لازم است :

  • مرحله اول :

از گوگل پلی برنامه File ES Explorer را دانلود نمایید.

  • مرحله دوم :

پس از نصب این برنامه بر روی گوشی خود، از سمت چپ برنامه در قسمت منو Root Explorer را فعال نمایید.

  • مرحله سوم:

اکنون لینک یا دایرکتوری زیر را باز کرده و پرونده com.WhatsApp_Prefer را ویرایش کنید.

Path of Directory: data/data/com.whatsapp/shared_prefs/

  • مرحله چهارم :

اگر هنگام افزایش و خرید ممبر واتساپ اگر با خطایی مواجه شدید، از قسمت more  بر روی Properties ضربه زده و Change را انتخاب کنید. حال لازم است بر روی گزینه Permission field ضربه بزنید تا مجوز لازم را فعال کرده و پس از آن ok کنید.

  • مرحله پنجم:

لازم است com.Whatsapp.prefer را در حالت ویرایش قرار داده و اقدام به جستجوی میدان Participants Size Limit نمایید.

بر روی این میدان به صورت پیش فرض 257 تنظیم شده است. شما می توانید این عدد را به میزان دلخواه خود تغییر داده و هر تعداد ممبری که قصد دارید در گروه واتساپ خود داشته باشید، انتخاب کنید.

در انتها نیز می توانید به بخش تنظیمات مراجعه نموده و بر روی برنامه های WhatsApp و Force Stop it ضربه بزنید.

البته با تمام این تفاسیر باید بگوییم که خرید ممبر واتساپ چندان روش معقول و مناسبی نبوده و بهتر است برای رونق کسب و کار به سراغ شبکه پیام رسان تلگرام روید. می توانید از واتساپ تنها برای ارسال پیام استفاده کنید و گروهی تشکیل دهید که افراد آشنا در آنجا گرد هم بیایند. این شبکه اجتماعی در اصل یک شبکه پیام رسان بوده و بهتر است تنها برای این منظور مورد استفاده قرار گیرد.

برای بازاریابی پیامکی انتخاب شبکه پیام رسان بسیار حائز اهمیت است. در میان شبکه های پیام رسان محبوب نیز در حال حاضر تنها واتساپ و تلگرام هستند که قابلیت استفاده دارند. می توانید از این دو شبکه استفاده کنید.

افزایش ممبر واتساپ رایگان

شما با تکمیل فرم موجود در این صفحه به ارزش  79هزار تومن شماره موبایل فعال در واتساپ دریافت می‌کنید. این افراد بصورت کاملا هدفمند هستند و میتوانید رایگان آن را دریافت کنید.

افزایش ممبر گروه واتساپ

روش های زیادی برای افزایش ممبر گروه واتساپ وجود دارد من جمله تبلیعات، استفاده از هدیه ۷۹ تومنی ایده کاو، تبلیعات در کامنت های همین مقاله  معرفی گروه واتساپی خود.


مقالات مرتبط که بهتر است مطالعه کنید:

  1. تبلیغات در واتساپ +هزینه تبلیغات در واتساپ
  2. ارسال پیامک تبلیغاتی واتساپ + ویدئو آموزشی
  3. واتساپ بیزینس چیست؟
  4. آموزش فروش در واتساپ
  5. ساخت فروشگاه در واتساپ | فروش 10x در واتساپ
  6. راهنمای کسب و کار در واتساپ

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد: 4

پر استفاده ترین خدمات

پست های مرتبط

9 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید