۴۰ تا از بهترین ربات‌ های تلگرام

در این مقاله تصمیم داریم،کاربردی‌ترین و بهترین ربات‌ های تلگرام رو معرفی کنیم. با ربات‌های تلگرام می‌توان کارهایی انجام داد که در برخی از مواقع تصورش هم جذاب خواهد بود که می‌توان چنین امکاناتی رو از تلگرام توقع داشت. در حقیقت تلگرام همانند سیستم‌ عامل و یا پلتفرمی برای برنامه‌های کاربردر عمل می‌کند که دیگر مهم نیست که برنامه شما در اندروید، ویندوز و ios و یا هر سیستم عامل دیگری اجرا می‌شود.

برنامه‌ای که با ربات تلگرام نوشته شده است، سیستم عاملش برای اجرا تلگرام است و در جایی که تلگرام باشد، آن برنامه نیز اجرا می‌شود که می‌توانید بهترین تلگرام ها در ایم مقاله برسی و دانلود نمایید.

فهرست محتوا مخفی کردن
2 معرفی بهترین ربات‌ های تلگرام

در خواست مشاوره تبلیغات در تلگرام

معرفی بهترین ربات‌ های تلگرام

ما با استفاده از داده های موجود در سامانه ایده‌کاو، مقاله پر استفاده ترین ربات های تلگرام را در فروردین ماه ۱۴۰۱ نوشته ایم. در صورتی که از ربات تلگرامی استفاده میکنید که کارایی بالایی دارد و میتواند برای بقیه مهم باشد، حتما در بخش نظرات بیان کنید تا این ربات را به اسم خودتان به این مقاله اضافه نماییم.

ربات جرات حقیقت تلگرام

ربات جرات یا حقیقت در تلگرام

بازی جرات و حقیقت، از اون بازی‌هایی هست که می‌توانید دوستانتون رو با ربات به این بازی دعوت کنید و بسیار هیجان انگیز است.

برای استفاده از ربات جرت یا حقیقت تلگرام از .لینک  یا ایدی jjorathagh_bot استفاده نمایید.

ربات چالش تلگرام

معمولا به رخ کشیدن اطلاعاتی که داریم، بازی بسیار هیجان انگیزی است. در این ربات می‌توانیم هم با دوستان قبلی و هم با دوستان جدیدی که در ربات پیدا می‌کنیم، بازی چالش اطلاعات را به صورت آنلاین انجام دهیم.

برای استفاده از ربات چالش تلگرام از این لینک یا ایدی GameNegarBot استفاده نمایید.

ربات تم ساز تلگرام )

ربات پست ساز کاملترین ربات موجود جهت ویرایش محتوا و یک دستیار قدرتمند برای مدیران کانالهای تلگرام است. برخی از قابلیتهای این ربات عبارتند از:

  • ویرایش ویدئو، گیف و عکس:

افزودن لوگوی ثابت و متحرک، حذف لوگوی پیشین، تبدیل ویدئو به گیف، امکان برش، تغییر سایز، افزودن تیزر و …(تمامی موارد به صورت پیکسلی و در هر نقطه از تصویر قابل اعمال است)

  • ویرایش پیامهای متنی:

شناسایی و حذف تبلیغات، تگها و لینکهای موجود در متن پیام به صورت هوشمند، جایگزینی تگها و لینکها با تگ و لینک کانال شما، استفاده از امضاء (زیرنویس اختصاصی کانال) و …

  • امکانات جانبی:

دانلود از اینستاگرام، آپارت و ویرایش مستقیم آنها، ارسال مستقیم پیام به کانال بدون درج نام فوروارد کننده، ارسال خودکار پیام های زمانبندی شده، ساخت انواع کلیدهای شیشه ای و …

برای استفاده از ربات تم ساز از این لینک یا ایدی ThemsazBot استفاده نمایید.

بهترین ربات دانلود یوتیوب در تلگرام

یکی از بهترین ربات‌ های تلگرام، ربات یوتیوب است. دانلود کردن ویدئوها از یوتیوب بسیار مفید است. در این ربات به راحتی می‌توانید ویدئوها رو از یوتیوب دانلود کنید. استفاده از ربات جستجوگر یوتیوب در تلگرام (t.me/vid) و این ربات، مکمل یکدیگر است. ابتدا لینک ویدئو را پیدا می‌کنید و سپس ویدئو رو دانلود می‌کنید. لذا کافی است تنها از پروکسی در تلگرام استفاده کنید تا یوتیوب هم در دسترستان باشد.

با استفاده از این ربات می‌توانید به جای دانلود ویدئو، صوت آن را به صورت mp3 نیز دانلود فرمایید. رباتی بسیار کاربردی است که استفاده از آن پیشنهاد می‌شود.

برای استفاده از ربات دانلود از یوتیوب تلگرام از این لینک یا ایدی uTubebot استفاده نمایید.

ربات آیدی یاب تلگرام

برخی افراد دنبال این هستند که اطلاعات فرد رو بدهند و آی‌دی تلگرام اون رو پیدا کنند. ربات‌های مختلفی ادعا می‌کنند که با دادن آی‌دی شماره تلفن رو به شما می‌دهند. با بررسی‌هایی که ما انجام دادیم، ادعای چنین ربات‌هایی تایید نشد و لذا از قرار دادن رباتی در این دسته خودداری می‌کنیم.

ربات استیکر ساز واتساپ

منوی این ربات فارسی نیست اما استفاده از آن بسیار ساده است. با استارت کردن ربات از شما می‌خواهد تا استیکر یا مجموعه استیکرهای مورد نظر خودتون رو مشخص کنید تا به صورت عکس بتونید دانلود کنید. البته در این آموزش بسیار خوبی در یوتیوب وجود دارد که لینک فیلم آموزشی ربات پس از استارت ربات نشان داده می‌شود. با گرفتن عکس می‌توانید از از استیکر در واتساپ نیز استفاده کنید.

برای استفاده استیکر ساز واتساپ  از این لینک یا ایدی DownloadStickersBot استفاده نمایید.

ربات ارسال پیام خودکار در تلگرام

این ربات البته بیشتر برای مدیریت کانال و گروه است. اما، ارسال اتوماتیک مطالب جدید از سایت‌ها و کانال‌ها به کانال و گروه شما از قابلیت‌های این ربات است.

برای استفاده از ربات ارسال خودکار پیام در از این لینک یا ایدی modir_robot استفاده نمایید.

ربات ارسال پیام ناشناس در تلگرام (t.me/chatemofti_bot)

با استفاده از این ربات می‌توان به هر کسی پیام ناشناس داد و در ضمن پاسخی که به پیام می‌دهند را نیز دریافت کرد

ربات تبدیل ویس به متن (t.me/AGPARIANABOT)

شرکت عصر گویش پرداز از شرکت‌های پیشرو ایرانی در تبدیل گفتار فارسی به متن می‌باشد. این ربات که متعلق به این شرکت می‌باشد، ویس فارسی را به متن تبدیل می‌کند.

ربات تبدیل استیکر به عکس (t.me/DownloadStickersBot)

در این ربات می‌توان استیکر و یا مجموعه‌ای از استیکرها رو به ربات معرفی کرد و فایل عکس آنها را دانلود کرد.

ربات تبدیل عکس به استیکر (t.me/Stickers)

برای اینکه بتوانیم از این ربات استفاده کنیم، باید عکس به فرمت png باشد. لذا چنانچه عکس به فرمت png نباشد، می‌توان ابتدا با ربات t.me/stickeroptimizerbot عکس رو به فرمت png تبدیل کرد و سپس استیکر آن را ایجاد کرد.

ربات رفع ریپورت تلگرام (t.me/spambot)

در تلگرام پس از ریپورت شدن باید مدتی صبر کنید. البته بستگی دارد که ریپورت شدن شما به چه دلیلی بوده باشد. اگر بواسطه ارسال پیام زیاد ریپورت شده باشید، چنانچه پیام‌های ارسالی شما غیر تبلیغاتی باشد و دریافت کنندگان پیام به شما پاسخ دهند و پس از آن شما هم پاسخ دهید، تلگرام پس از مدت کوتاهی شما را از ریپورتی خارج می‌کند. البته همواره ریپورتی برای بار اول پس از یک یا دو روز مرتفع می‌شود و برای بارهای بعدی بیشتر طول می‌کشد. نیازی نیست توسط شما کاری انجام شود. البته چنانچه در ربات نیز می‌توانید درخواست رفع ریپورتی را نیز ارسال فرمایید.

ربات دانلود محتوای پیج اینستاگرام (t.me/Regrambot)

در این ربات می‌توانید لینک صفحه در اینستاگرام و یا لینک پست مشخصی را برای ربات ارسال کنید و محتوای آن صفحه و یا محتوای آن پست مشخص برای شما دانلود شود

ربات جستجو در گوگل (t.me/GoogleDEBot)

از این ربات در چت‌ها می‌توان استفاده کرد. با استارت کردن ربات، نحوه استفاده از آن به سادگی و با مثال توضیح داده شده است

ربات جستجوی عکس از گوگل (t.me/gif)

استفاده از این ربات هم مشابه ربات جستجو در گوگل می‌باشد. اما فقط نتایج جستجو را به صورت عکس نشان می‌دهد و می‌توانید عکس مورد نظر را انتخاب کنید تا در کنار متنتان نمایش داده شود.

ربات دریافت محتوای توییتر (t.me/TwiTelegram_Bot)

با استفاده از این ربات می‌توان پروفایل توئیتر خاصی و یا هشتگ دلخواهی را در توئیتر فالو کنید تا هر مطلبی که در آن خصوص در توئیتر منتشر می‌شود را در تلگرام ملاحظه فرمایید. استفاده از این ربات بسیار مفید می‌باشد.

ربات ساخت QRCode (t.me/MakeQrBot)

پس از استارت کردن این ربات می‌توانید هر متن دلخواهی را برای ربات ارسال کنید تا ربات QRCode آن را ساخته و به صورت عکس به شما نشان دهد.

ربات مترجم فارسی (t.me/AFTranslatebot)

با استفاده از این ربات می‌توانید متن‌های خود را به 31 زبان ترجمه کنید. برای اینکار لازم است پس از استارت ربات حتما در کانال آن عضو شوید. سپس هم می‌توانید مستقیما به صورت پی‌وی متن خود را برای ترجمه ارسال کنید و یا همانند ربات‌های جستجو در گوگل با استفاده از نام ربات و اطلاعاتی که می‌خواهید ترجمه شود، در هر جایی از متن از این ربات استفاده کنید.

ربات جستجوگر کتاب (t.me/TelereadsBot)

یکی دیگر از بهترین ربات‌ های تلگرام، ربات جستجوی کتاب است. با استفاده از این ربات هم مشابه ربات جستجو در گوگل می‌باشد. لذا ابتدا ربات را استارت می‌کنید و سپس در هر جایی از چت با دوستانتون، ابتدا نام ربات را میاورید و سپس اطلاعات کتاب آورده می‌شود. سپس با زدن اینتر، لیستی از کتاب‌های مرتبط نشان داده می‌شود و با انتخاب کتاب مورد نظر، می‌توانید اطلاعات کامل کتاب را در چت ارسال فرمایید.

ربات کوتاه کننده لینک (t.me/TeURLbot)

در این ربات با استفاده از کوتاه کنند لینک bit.ly، فرایند کوتاه‌کردن لینک‌ها انجام می‌شود

ربات دریافت اطلاعات سایت (whois) (t.me/Whois_Bot)

با فعال‌سازی این ربات می‌توانید اطلاعات کامل درباره دامین‌های ثبت شده را مشابه با سرویس whois دریافت کنید.

ربات اتصال کانال و گروه به بیش از ۳۰۰ سرویس جهانی

بنظر من بهترین ربات تلگرام، ربات ifttt است.با این ربات می‌توانید کانال یا گروه را به سرویس مختلف وصل کنید و از خدمات آنها استفاده کنید.

برای استفاده این ربات روی لینک کلیک کنید یا ایدی در تلگرام IFTTT را تایپ سرچ کنید.

ربات فیدخوان (RSS) (t.me/TheFeedReaderBot)

در این ربات وب‌سایت‌ها و یا وبلاگ‌ها با استفاده از RSS مونیتور می‌شوند و زمانی که مطلب جدیدی در آنها منشتر می‌شود به شما اطلاع داده می‌شود. لذا با این ربات می‌توان کانال‌های یوتیوب و یا پروفایل‌های توئیتر و اینستاگرام را مونیتور کرد و به سرع از تغییرات آنها مطلع شد. این سرویس برای افرادی که می‌خواهند از انتشار مطلب در صفحات پربازدید مطلع شوند تا اولین نفری باشند که ابتدا کامنت تبلیغاتی قرار دهند، بسیار مفید است.

چنانچه بازاریاب هستید و یا در حوزه مشاغل خانگی و صنعتی خدماتی را ارائه می‌دهید داشتن اطلاعات بروز استان‌های بزرگ به خصوص هرمزگان از اهمیت بالایی برخوردار است. برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی بانک شماره موبایل استان هرمزگان کلیک کنید.

ربات دریافت پروکسی برای تلگرام (t.me/Paskoochehbot)

با فیلتر بودن تلگرام، استفاده از پروکسی، یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای اتصال به تلگرام می‌باشد. این ربات جایگزین مناسبی برای عضویت در کانال‌های پروکسی می‌باشد

ربات واژه یاب (t.me/VajehyabBot)

واژه یاب یک فرهنگ لغت یک زبانه و دو زبانه است. شما می‌توانید با استفاده از این سرویس، معنی بیش از ۱ میلیون واژه را بخوانید. کافیست لغت مورد نظر خود را برای ربات ارسال نمایید.

ربات بوک مارک کردن لینک در تلگرام (t.me/bookmarchbot)

با این ربات می‌توانید لینک‌هایی که احتمالا در آینده به آنها نیاز خواهید داشت را بوکمارک کنید.

ربات جستجوگر یوتیوب در تلگرام

اگر از پروکسی در تلگرام استفاده می‌کنید و در کامپیوتر یا موبایلتون فیلترشکن ندارید، استفاده از این ربات، بسیار جذاب می‌باشد. لذا همانند ربات جستجوی گوگل و بسیاری از ربات‌های مشابه، ابتدا نام ربات را می‌نویسید و سپس عنوانی که در یوتیوب به دنبال آن هستید را می‌نویسید. با زدن اینتر، ربات لیستی از نتایج جستجو در یوتیوب را نشان می‌دهد که می‌توانید ویدئوی مورد نظر را انتخاب کنید و لینک آن را برای دوستانتون ارسال کنید.

برای استفاده از ربات جستجوگر یوتیوب از این لینک یا ایدی vid استفاده کنید.

ربات جستجوگر آپارات در تلگرام (t.me/ApaRobot)

این ربات هم همانند ربات جستجوگر یوتیوب در تلگرام می‌باشد.

ربات دانلود ویدیو از توییتر (t.me/twittervid_bot)

این ربات هم مشابه ربات دانلود فیلم از یوتیوب می‌باشد.

ربات اسکرین شات از ویدیو (t.me/ScreenCaptureBot)

با ارسال ویدئو و یا لینک ویدئو به این ربات، با روش‌های مختلف اسکرین‌شات از فریم‌های ویدئو تهیه می‌کند و عکس انها را ارسال می‌کند

ربات بولد و ایتالیک کردن متن (t.me/bold)

برای تایپ کردن به صورت بولد یا ایتالیک می‌توانید از ربات استفاده کنید.

ربات ساخت دکمه شیشه‌ای (t.me/t2lbot)

دکمه‌های شیشه‌ای برای پست‌هایی که در کانال و یا گروه منتشر می‌شوند، بسیار جذاب هست. با استفاده از این ربات می‌توانید به راحتی، پست‌های شیشه‌ای ایجاد کنید.

ربات استیکر ساز تلگرام ()

با استفاده از این ربات می‌توانی کارهای زیر را انجام دهی:

  • عکسهاتو ویرایش کنی و اِفکت های باحال بزاری
  • پس زمینه عکس هات رو به صورت خودکار حذف کنی
  • استیکر دلخواهتو بسازی
  • استیکرتو به عکس تبدیل کنی
  • روی عکس هات لوگو و یا واترمارک بذاری
  • روی عکسها و استیکر هات نوشته بذاری
  • از مجموع 10 هزار عکس آماده ما استفاده کنی (با فرمت PNG)

برای استفاده از ربات استیکر ساز تلگرام از این لینک یا ایدی demybot استفاده کنید.

ربات ربات رسمی جیمیل (t.me/GmailBot)

برای کسانی که بسیاری از زمان خود را در تلگرام می‌گذرانند، این ربات بسیار کاربردی خواهد بود. می‌توانی در تلگرام ایمیل‌های خودتو رو چک کنید و یا ایمیل ارسال کنید.

ربات ساخت پست + کامنت (t.me/TeleCommentsBot)

با استفاده از این ربات می‌توانید به صورت ناشناس به دیگر افراد پیام ارسال کنید و یا در گروه‌ها مطلب ارسال کرده و یا در کانال‌ها روی پست‌ها کامنت قرار دهید.

ربات نوشتن مقاله با تلگراف (t.me/telegraph)

با کمک این ربات می‌توانید پست‌های زیبا و با کیفیت ایجاد کنید.

ربات ایجاد لیست محتوایی (t.me/imixBot)

رباتی بسیار زیبا و کاربردی است. با استفاده از این ربات می‌توانید لیست محتوایی درست کنید. لیست میتونه شامل آهنگ، وویس، ویدئو و عکس باشد. همچنین می‌توانید لیست‌هایی که بقیه درست کردند رو مشاهده فرمایید. دیدن لیست‌های بقیه بسیار جذاب می‌باشد.

ربات بررسی اطلاعات یک پست

این ربات یک ربات ساده است که درمورد مطلبی که شما بهش فوروارد کنید، اطلاعاتی رو نشون میده که البته اکثرش بدون این ربات هم واضح هست. مثلا:
اگر می‌خواهید بدونید مطلبی که دست‌به‌دست شده و رسیده دست‌تون، در اصل چه زمانی نوشته شده، کافیه اون مطلب رو به ربات فوروارد کنید.

اگه یه استیکر به دست شما رسیده و دوست دارید بدونید این استیکر از چه کسی دست‌به‌دست شده تا به شما رسیده، کافیه استیکر را به ربات فوروارد کنید.
بسیاری از اوقات متن یا زیرنویسی در تلگرام می‌بینیم که حاوی یک شماره موبایل است. تایپ این شماره موبایل جهت تماس معمولا کاری دشوار است.

بسیاری اوقات کپی هم کافی نیست چون ارقام فارسی/عربی هستند. در این حالت کافیست آن مطلب را به ربات فوروارد یا شماره را تایپ کنید و آن را به صورت «مخاطب» تحویل بگیرید تا بتوانید هم آن را ذخیره کنید یا در صورتی که آن شماره دارای تلگرام است، از طریق تلگرام گفتگو با آن شماره را آغاز کنید.
در صورتی که تصویر/فایلی ضمیمه شده را به این ربات فوروارد کنید، اطلاعاتی درباره آن فایل (نوع، پسوند، حجم، ابعاد، مدت و …) به شما نمایش داده خواهد شد.

برای استفاده از ربات برسی اطلاعات یک پست این لینک یا ایدی kikeybot استفاده کنید.

ربات یادآور کارها (t.me/ctdwnbot)

رباتی بسیار خوب برای اینکه کارهای را به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی کنید

ربات مبدل فایل (t.me/newfileconverterbot)

رباتی بسیار کاربردی است. با این ربات می‌توانید 63 فایل مختلف از جمله عکس، صوت، ویدئو، پی‌دی‌اف و غیره رو به همدیگر تبدیل کنید. مثلا به راحتی می‌توانید فایلی pdf را به jpeg تبدیل کنید. استفاده از این ربات برای کاربردهای روزمره توصیه می‌شود.

 

در خواست مشاوره تبلیغات در تلگرام

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد: 6

پر استفاده ترین خدمات

دیگر مقالات حوزه ممبر تلگرام هدفمند سامانه ایده‌کاو:

  1. خرید ممبر
  2. خرید ممبر گروه تلگرام
  3. خرید ممبر واقعی
  4. بانک شماره موبایل تلگرام

پست های مرتبط

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام
    ممنون بابت گذاشتن لیست ربات ها
    ربات معاملات باشگاه آگاه هم ربات خوبیه و بدرد بورسی ها میخوره
    @bashgahagahbot
    t.me/bashgahagahbot

    پاسخ
  • من یه ربات دیدم که خیلی به کار میاد مخصوصا برای خودم که دنبال خونه بودم این ربات به این شکل کار میکنه که شما یرید سایت دیوار یه جستجو انجام میدین بعد آدرس url رو از بالای مرورگر کپی میکنید و بهش میدین.از اون لحظه به بعد هرچی آگهی توی جستجوی شما بیاد سریع برات ارسال میکنه اسمش هم اینه:@AdsShekarBot

    پاسخ
  • سلام و درود ممنون.
    ربات تلگرامی باشگاه20 در برای آموزش و خدمات بورس مشتریان کارگزاری آگاه فعالیت می کند
    آی دی
    bashgah20Bot@

    پاسخ
  • جواد زارع
    اکتبر 13, 2023 8:13 ب.ظ

    ممنون بابت اطلاع رسانی تون منم با دوتا ربات کار کردم گفتم شاید بدرد بقیه بخوره.
    دوتا ربات کاربردی یک برای خرید و فروش وام
    که رایگان هست @fastvam_bot
    و یکی برای اعتبار کارگزاری آگاه @bashgah20bot

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید