تبلیغات در واتساپ + هزینه تبلیغات گسترده واتساپی 💰

زمانی که به شبکه های اجتماعی مناسب برای تبلیغات کسب و کار خود می اندیشیم، تنها شبکه هایی همچون اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و مواردی از این قبیل در ذهن ما ایجاد می شوند. اما باید بگوییم شبکه های اجتماعی مناسب برای تبلیغات تنها به این شبکه ها منتهی نمی شود. بلکه می توان از شبکه های دیگری همچون واتساپ و تلگرام نیز استفاده کرد. تبلیغات در واتساپ یکی از ساده ترین روش ها برای تبلیغ کسب و کار شما به شمار می رود.

با وجود اینکه تبلیغات در واتساپ و تلگرام نسبت به اینستاگرام کمتر است، اما این شبکه های اجتماعی نیز همچون واتس اپ می توانند انتخاب مناسبی برای تبلیغات کسب و کار به شمار روند. مسئله ای که منجر شده است تا امروزه افراد زیادی تمایل داشته باشند از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنند، حجم کم اینترنت برای استفاده است.

از سوی دیگر هزینه تبلیغات گسترده در واتساپ و دیگر شبکه های اجتماعی بسیار ناچیز است، در حالی که می تواند در افزایش تعداد مشتری ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. از این رو انتخاب یکی از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات شاید ساده ترین و موثرترین روش برای تبلیغ کسب و کار به شمار رود. پس از فیلتر شدن تلگرام، شبکه واتساپ با تحول بسیاری مواجه شد.

به گونه ای افراد زیادی به جای استفاده از تلگرام، به سراغ واتساپ رفتند و محبوبیت این شبکه اجتماعی را افزایش دادند. محیط واتساپ از امنیت بالایی نیز برخوردار بوده و می توان به راحتی در این شبکه اقدام به تبلیغات نمود. اما آیا می دانید چند روش برای تبلیغات انبوه در واتساپ وجود دارد؟

منظور از تبلیغات گسترده در واتساپ چیست؟

زمانی که در واتساپ برای تعداد بسیار زیادی از مشتریان فعلی یا مشتریان بالقوه (کسانی که هنوز از ما خرید نکرده‌اند و یا حتی ما رو نمی‌شناسند اما کالا و خدمات ما خیلی به دردشون می‌خوره) ارسال کنیم، می‌توانیم عنوان تبلیغات گسترده را روی آن بگذاریم.

مسلما ارسال 5 یا 50 پیام در روز رو نمی‌توان جزء تبلیغات گسترده درنظر گرفت. اما مسلما ارسال 1000 پیام روزانه در واتساپ را می‌توان تبلیغات گسترده در نظر گرفت.

بهترین نرم‌افرار یا برنامه برای ارسال تبلیغات گسترده در واتساپ چیست؟

نرم‌افزار یا برنامه واتساپ بالک سندر (WhatsApp Bulk Sender)، بهترین برنامه برای ارسال پیام انبوه در واتساپ است. این برنامه که روی ویندز نصب می‌شود، محیطی ساده با امکانات متعدد فراهم می‌کند تا هر کسب‌وکاری بتواند به سادگی خودش کار تبلیغات گسترده در واتساپ را انجام دهد. در مقالهآ موزش ارسال پیام انبوه در واتساپ، گام به گام آموزش داده می‌شود که چگونه پیام انبوه و تبلیغات گسترده در واتساپ ارسال کنیم.

همچنین در ادامه همین مقاله نیز، ویدئوی آموزشی ارسال پیام انیوه در واتساپ امده است.

موثرترین نحوه تبلیغات گسترده در واتساپ

یک روش موثر برای تبلیغات از طریق واتساپ می توانیم بیان کنیم، که این روش نیز با چالش های بسیاری مواجه است. رو ارسال پیام انبوه به چت خصوصی افراد موثرترین و بهترین روش برای تبلیغات در پیام رسان واتساپ به شمار می رود. در این روش می توان به صورت مستقیم پیام تبلیغاتی را به چت خصوص افراد ارسال کرد.

 

چالش های تبلیغات انبوه در واتساپ

علت موثر بودن این روش تبلیغات انبوه در واتساپ، اهمیت بیشتر افراد به پیام های خصوصی به جای پیام گروهی است. البته باید بدانید که انجام چنین روشی برای تبلیغات می تواند با چالش ها و مشکلاتی نیز همراه باشد. از جمله:

  • زمانبر و دشوار بودن تبلیغات انبوه در واتساپ

اولین مسئله ای که باید به آن توجه نمایید، تعداد زیاد افرادی است که باید در واتساپ برای آنها پیام تبلیغاتی ارسال شود. مسلما انجام این کار به صورت دستی می تواند کار دشوار و زمانبری باشد. از این رو بهتر است از نرم افزارها و ابزارهایی که به صورت خودکار اقدام به ارسال پیام انبوه در واتساپ می نمایند، استفاده کرد.

  • محدودیت ارسال پیام انبوه در روز

چالش دیگری که در ارسال پیام انبوه برای تبلیغات انبوه در واتساپ با آن مواجه خواهید شد، محدودیت تعداد پیامک هایی است که می توانید با یک خط در طول روز ارسال کنید. بسیاری از افراد روزانه می توانند اقدام به ارسال بیش از 500 پیامک تبلیغاتی در واتساپ نمایند. اما این روش نیز خطراتی همچون مسدود شدن شماره توسط واتساپ را به همراه خواهد داشت.

بهترین روش ارسال پیام تبلیغات گسترده در واتساپ به میزان 250 تا در طول روز است. البته در صورتی که برای افراد آشنا پیام تبلیغاتی ارسال کنید محدودیتی برای ارسال پیامک نخواهید داشت. زیرا بسته به تعداد مخاطبانی که دارید اقدام به ارسال پیام می نمایید. اما برای این که بتوانید برای افراد ناشناس پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، کافیست از چندین خط استفاده نمایید.

مثلا می توانید با استفاده از سه خط مختلف، به بیش از 3000 نفر پیام تبلیغاتی ارسال کنید. از هر خط 100 نفر. البته این مسئله را در نظر داشته باشید که انجام این کار به صورت دستی کار بسیار دشواری خواهد بود. از این رو بهتر است از ابزارهای مناسب استفاده کنید یا کار را به کارشناسان ایده کاو بسپارید.

بیشتر بخوانید
نحوه درست کردن استیکر در واتساپ
  • احتمال غیرفعال و مسدود شدن اکانت

یکی دیگر از چالش هایی که ارسال انبوه تبلیغات در واتساپ با خود به همراه خواهد داشت، احتمال غیر فعال شدن یا مسدود شدن اکانت واتساپ است. مسدود شدن اکانت می تواند در صورت ریپورت شدن از سوی کاربران دیگر رخ دهد و غیر فعال شدن نیز به دلیل انجام تبلیغات زیاد در واتساپ رخ خواهد داد. افراد ناشناسی که پیام تبلیغاتی شما را دریافت می کنند، می توانند شماره را مسدود را اسپم کنند.

برای کاهش خطر مسدود یا غیرفعال شدن اکانت با تبلیغات انبوه در واتساپ، میتوان از دو روش استفاده کرد. در روش اول باید اقدام به انتخاب درست مخاطبین خود نمایید که افراد پس از دریافت پیامک تبلیغاتی نه تنها اقدام به مسدود کردن نکنند، بلکه از پیام استقبال کنند. در روش دوم نیز باید متن پیام را با روانشناسی مناسب نگارش نمایید که صمیمانه و مودبانه باشد.

  • ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره کردن شماره

 

منظور از تهیه بانک شماره تبلیغاتی در واتساپ چیست؟ 

تهیه بانک شماره تبلیغاتی شاید یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها برای تبلیغات در شبکه اجتماعی واتساپ باشد. می دانیم که شبکه تلگرام با این مشکلات مواجه نبوده و تنها با افزایش ممبر واقعی تلگرام در کانال ها می توان به راحتی اقدام به تبلیغات نمود. بدون این که نیاز به شماره مخاطبان داشته باشید تا برای آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

اما برای تبلیغات در واتساپ بهتر است بانک شماره تبلیغاتی تهیه نمایید و پس از آن به راحتی تبلیغات خود را در این شبکه انجام دهید. برای این کار سه راه حل وجود دارد. اولین راه حل استخراج اطلاعات مخاطبان از سایت های آگهی است. می توانید با استفاده از ربات در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به استخراج اطلاعات افراد از سایت های آگهی همچون دیوار، شیپور و .. نمایید. یکی دیگه از کارهایی که در واتساپ میتوان انجام داد. خرید ممبر برای واتساپ است که یکی از جدیدترین و به صرفه ترین روش هاست.

بیشتر بخوانید: واتساپ مارکتینگ – آشنایی با انواع روش های بازاریابی در واتساپ

پس از آن پیام تبلیغاتی را برای این شماره ها ارسال کرده و تبلیغات انجام دهید. دومین راه حل به خرید یا دریافت بانک اطلاعاتی از مراجع فیزیکی است. مثلا می توانید با مراجعه به آژانس های تبلیغاتی، اصناف، دوستان و … بانک شماره تبلیغاتی آنها را دریافت کرده و اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی در واتساپ برای آنها نمایید.

در انتها نیز باید به این راه حل اشاره کنیم که ساده ترین و بهترین روش است. آن هم استخراج شماره افرادی که در گروه های واتساپ حضور دارند. با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید با گروه های واتساپ بسیاری مواجه شوید که اعضای موجود در این گروه ها هر یک بانک شماره های تبلیغاتی خاصی دارند. با ربات می توانید شماره تمام اعضای گروه را استخراج کرده و اقدام به ارسال پیام تبلیغات گسترده در واتساپ به آنها نمایید.


در خواست مشاوره تبلیغات در واتساپ 


ضعیف ترین روش های تبلیغات واتساپی

برخی از روش های تبلیغات واتساپی از ضعف بسیار زیادی برخوردار هستند و نمی توانیم از این روش ها برای کسب نتیجه مطلوب استفاده کنیم. واتساپ مارکتینگ که نوعی روش بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ است، نسبت به تلگرام از شرایط دشوارتری برای تبلیغات برخوردار است. از این رو بسیاری از افراد به جای آنکه خود اقدام به تبلیغات گسترده در واتساپ نمایند، این فرایند را به افراد متخصص و باتجربه می سپارند.

موثرترین روش تبلیغات در واتساپ

کارشناسانی که در سامانه بازاریابی ایده کاو فعالیت می کنند، از بهترین روش ها برای انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. می توانید فرایند تبلیغات در واتساپ خود را به این کارشناسان بسپارید و از روش های ضعیف تبلیغاتی دور شوید. البته بهتر است با این روش های ضعیف تبلیغاتی آشنا شوید تا مبدا اقدام به استفاده از این روش ها نمایید.

  • ارسال آگهی تبلیغاتی از طریق همه پخشی یا برودکست

این روش تبلیغاتی به هیچ عنوان یک روش مطلوب برای جذب افراد جدید برای بازاریابی به شمار نمی رود. زیرا تنها می توان به 256 نفر از مخاطبانی که خود انتخاب نموده اید و شماره آنها را دارید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. از سوی دیگر مخاطبان شما این پیام را به صورت خصوص دریافت می کنند و ممکن است اقدام به مسدود کردن شما نمایند.

  • ارسال پیامک تبلیغاتی در گروه

روش ضعیف دیگری که می توان با استفاده از آن اقدام به تبلیغات انبوه در واتساپ نمود، ارسال پیامک به گروه است. این روش مشکلاتی را با خود به همراه دارد که مهمترین آن اخراج از گروه برای ارسال پیام تبلیغاتی بدون هماهنگی با ادمین گروه است. از سوی دیگر افرادی که در گروه ها اقدام به ارسال پیام تبلیغاتی می نمایند، ممکن است در انبوه پیام های گروه این پیام تبلیغاتی گم شده و یا مورد توجه قرار نگیرد.

از این رو ارسال پیام تبلیغات در واتساپ برای گروه ها تنها نوعی اتلاف وقت و انرژی به شمار می رود و هیچگونه نتیجه ای برای شما به همراه نخواهد داشت. پس برای این که بتوانید از تبلیغات در شبکه های اجتماعی نتیجه لازم را به دست آورید، بهتر است کار را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

بیشتر بخوانید
۴۰ تا از بهترین ربات‌ های تلگرام

هزینه تبلیغات گسترده در واتساپ به چه صورت است؟

هزینه تبلیغات در واتساپ

 

در دنیای حاضر که بیشتر مردم دنیا به اینترنت و فضای مجازی متصل هستند، می توان از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها به راحتی اقدام به تبلیغات مناسب در خصوص کسب و کارهای متنوع نمود. واتساپ یکی از این پیام رسان های معتبری است که در میان ایرانیان نیز محبوبیت بالایی دارد. از این رو می توان با تبلیغات گسترده در این پیام رسان، به راحتی به رونق کسب و کار کمک کرد. اما آیا می دانید هزینه تبلیغات در واتساپ چقدر است؟ یا این که اصلا برای تبلیغات در این پیام رسان باید هزینه ای پرداخت شود یا خیر؟

بیشتر کسب و کارها با ایجاد گروه های مختلف دراین پیام رسان، اقدام به تبلیغات گسترده در واتساپ می نماید که این مسئله می تواند منجر به رونق کسب و کار آنها شود. واتساپ محیطی پربازدید است و از این رو برای تبلیغات محلی مطلوبی به شمار می رود. برخی از افراد تصور می کنند که هزینه تبلیغات در واتساپ گران بوده و از این رو در این پیام رسان تبلیغاتی انجام نمی دهند.

اما باید بگوییم این تصور غلط بوده هزینه تبلیغات در واتساپ و بسیار ارزان است. از این رو هر نوع کسب و کاری می تواند در این پیام رسان با یک روش مناسب به تبلیغات بپردازد. در ادامه بیشتر به این مسئله پرداخته و در خصوص روند انجام تبلیغات در واتساپ اطلاعات لازم را بیان خواهیم کرد.ارسال پیام انبوه در واتس اپ یکی از روش های عالی بازاریابی است.

 

روند تبلیغات در واتساپ به چه صورت است؟ 

بعضی از پنل های پیامکی وجود دارند که در واتساپ پیام ارسال می کنند. به این صورت که این پیام حاوی یک عکس و متن است. می توانید تنها با یک جستجوی ساده در گوگل، به این پنل های پیامکی دسترسی داشته باشید. اما از آنجایی که واتساپ نوعی شبکه اجتماعی به شمار می رود، قابلیت پاسخگویی از طریق این پیام رسان وجود دارد.

از این رو بهتر است برای انجام تبلیغات انبوه در واتساپ، خودتان اقدام کنید. که این مسئله به تنهایی هیچ گونه هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت. اما اگر بخواهید تبلیغات متنی در واتساپ انجام دهید، باید هزینه بپردازید. مزیتی که علاوه بر هزینه تبلیغات در واتساپ، تبلیغات توسط شخص به همراه دارد، قابلیت پاسخگویی به پیام های ارسالی است.

در چنین حالتی برای تبلیغات گسترده تنها نیاز به پرداخت هزینه نیروی انسانی است. یعنی شخصی که بتواند زمان لازم را صرف کرده و پاسخ پیام های ارسال شده مخاطبین را دهد. در بیشتر مواقع افرادی که پیام های تبلیغاتی در واتساپ دریافت می کنند، با ارسال ویس سوالات خود را می پرسند. که برای پاسخ دهی به این پیام ها لازم است شخصی وجود داشته باشد که بتواند ویس را گوش داده و مجددا از طریق ویس پاسخ مشتری را دهد.

این مسئله می تواند در هزینه تبلیغات در واتساپ تاثیرگذار باشد. حتی در برخی موارد ممکن است افرادی که پیام های تبلیغاتی در واتساپ دریافت می کنند، با شماره مورد نظر تماس بگیرند تا به اطمینان لازم دست یابند. از این رو باید یک نیروی انسانی وجود داشته باشد که به سوالات و تماس این دسته از افراد پاسخ داده و اعتماد آنها را جلب کند.

به طور کلی باید بگوییم بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ در عصر حاضر یک روش مناسب و مقرون به صرفه برای تبلیغات در تلگرام و واتساپ به شمار می رود.

بیشتر بخوانید
ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه واتساپ + ویدئو آموزشی

نحوه محاسبه هزینه تبلیغات در واتساپ

 

نحوه محاسبه هزینه تبلیغات در واتساپ

همانطور که بیان نمودیم در حالت عادی شبکه پیام رسان واتساپ هیچ گونه هزینه ای برای شخص درپی ندارد. اما افرادی که تمایل دارند با استفاده از این شبکه پیام رسان اقدام به ارسال پیام تبلیغات انبوه نموده و به صورت گسترده ای کسب و کار خود را تبلیغ کنند، لازم است هزینه هایی بپردازند. از جمله هزینه نیروی انسانی که پشت سیستم ارتباطی واتساپ بنشیند و به پیام های تبلیغاتی ارسال شده پاسخ دهد.

در غیر این صورت هزینه تبلیغات در واتساپ بسیار ناچیز و محدود است. البته باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که واتساپ بیزینس غیر از ایران که تحریم است، در هر کشوری هزینه ای دریافت می کند. که میزان هزینه دریافتی واتساپ بیزینس در هر کشور با کشور دیگر متفاوت است. مثلا هزینه تبلیغات و بیزینس واتساپ در کشور هند نسبت به کشور ژاپن ارزان تر است. خرید ممبر واتساپ یکی از راه های عالی برای افزایش فروش شما است.

این هزینه انبوه تبلیغات در واتساپ در کشورهای دیگر غیر از ایران دریافت می شود. برخی در این کشورها با دریافت هزینه تبلیغات در واتساپ به نیابت اقدام به تبلیغات گسترده در این شبکه پیام رسان می نمایند. هر چند اگر هر شخصی خود بتواند اقدام به تبلیغات گسترده در این پیام رسان نماید، نه تنها هزینه ای برای این فرایند انجام نمی دهد، بلکه می تواند نتایج بهتری را نیز کسب کند.

ویژگی و مزایای تبلیغات گسترده در واتساپ

همانطور که بیشتر کسب و کارها با خرید ممبر تلگرام در این شبکه پیام رسان اقدام به تبلیغات می نمایند، می توان در واتساپ نیز تبلیغات انجام داد. تبلیغات در واتساپ نسبت به تلگرام می تواند مزایای و ویژگی های بهتری داشته باشد. از جمله:

  • ثبت سفارش تبلیغات به صورت تلفنی و آنلاین
  • هزینه تبلیغات در واتساپ به میزان محدود
  • پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین پیام رسان واتساپ
  • قابلیت ارسال متن، عکس، لینک سایت، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و موارد دیگر
  • خرید نرم افزار، خط مجازی و مواد دیگر بدون دغدغه
  • قابلیت ارسال پیام بسته به شهر، استان، کد پستی، پیش شماره و اصناف
  • ارسال سریع پیامک تبلیغاتی
  • امکان دریافت گزارشات ارسالی
  • امکان ارسال پیام در تعداد بالا و بدون محدودیت

با این تفاسیر باید بگوییم نه تنها هزینه تبلیغات در واتساپ بسیار کم است، بلکه این شبکه پیام رسان از قابلیت ها و ویژگی های بسیار مناسبی نیز برخوردار است. که می توان با استفاده از این پیام رسان به راحتی بیشتر تبلیغات کسب و کار را با اطمینان انجام داد و به رونق کسب و کار خود کمک کرد.

سوالات متداول

هزینه تبلیغات در واتساپ چقدر است؟

بسته به نوع استراتژی شما، ممکن است هزینه تبلیغات در واتساپ صفر یا چند میلیون تومان باشد. شما میتوانید با ارسال پیامک های شخصی سازی شده به بانک مشتریان خودتون به رایگان تبلیغات کنید. مهمترین  استفاده از واتساپ برای حفظ تداوم ارتباط با مشتری است.

چگونه در واتساپ تبلیغات گسترده داشته باشیم؟

برای تبلیغات گسترده در واتساپ میتوانید با استفاده از پنل های مخصوص یا نرم افزار های ارسال انبوه پیام واتساپی استفاده کنید. مهمترین عامل در موفقیت تبلیعات در واتساپ، استراتژی شما است. پس حتما قبل از ارسال بالک، استراتژی خود را روی ۱۰ الی ۲۰ درصد از مخاطبین خود چک کنید و در صورت موثر بودن برای بقیه هم ارسال نمایید. همچنین اگر به بانک مشتریان بیشتری نیاز دارید میتوانید از بانک شماره موبایل ایده کاو استفاده کنید.

روش تبلیغ در واتساپ چگونه است؟

در بالا بصورت کامل انواع روش های تبلیغات واتساپی را بصورت کامل بیان کردیم.


مقالات مرتبط که بهتر است مطالعه کنید:

  1. ارسال پیامک تبلیغاتی واتساپ + ویدئو آموزشی
  2. واتساپ بیزینس چیست؟
  3. آموزش فروش در واتساپ
  4. ساخت فروشگاه در واتساپ | فروش 10x در واتساپ
  5. راهنمای کسب و کار در واتساپ

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد: 7

پر استفاده ترین خدمات

پست های مرتبط

26 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • […] بیشتر بخوانید: تبلیغات در واتساپ […]

    پاسخ
  • من برای گروهم نیاز به ممبر واتساپ دارم. که هم واقعی باشه و هم فعال

    پاسخ
    • محمد علی زارع چاهوکی
      نوامبر 17, 2021 2:22 ب.ظ

      سلام جناب مکی
      سامانه بازاریابی ایدهکاو خدمات متنوعی برای افزایش ممبر واتساپ بصورت واقعی و کاملا هدفمند دارد. برای هماهنگی های بیشتر و ثبت سفارش با شماره 09121400237 تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  • سلام استاد چاهوکی.
    تبلیغات توی واتساپ فایده دارد؟ من چندین بار تلاش کردم ولی موفق نشدم که محصو.لم رو به فروش به رسانم

    پاسخ
    • محمد علی زارع چاهوکی
      نوامبر 13, 2021 4:56 ب.ظ

      سلام روزتون بخیر
      انجام درست تبلیغات در هر شبکه اجتماعی از جمله واتساپ بسیار مهم است.چون تعامل در این قسمت سخت و زمانبر هست اگر به راهنمایی نیاز داریذ با شماره 09121400237 تماس بگیرید.

      پاسخ
    • تبلیغات در استوری پذیرفته میشود 09175525569
      به این شماره پیام بدین تا سیو کنم شمارهاتون برای تبلیغات

      پاسخ
  • ارزو ایرانی
    نوامبر 8, 2021 11:28 ب.ظ

    من تبلیغات واتساپی انجام میدم ولی خیلی زمان بره و بخام دستی انجام بدم خیلی زمان بره
    راهی وجود داره که اتوماتیکش کنم؟

    پاسخ
  • دکتر زکریایی
    نوامبر 9, 2021 11:22 ق.ظ

    استاد سلام
    ما یه مجموعه مهاجرت به اروپا داریم در بحث تبلیغات گسترده در واتساپ به کمکتون نیاز دارم
    شرایط همکاریتون چجوریه؟

    پاسخ
  • اگه بخوام بصورت گسترده در واتساپ تبلیغات کنم چقدر هزینه داره؟

    پاسخ
    • محمد علی زارع چاهوکی
      نوامبر 13, 2021 4:59 ب.ظ

      تبلیغات در واتساپ رایگان است. شما با داشتن لیست شماره تلفن مشتریانتان میتوانید بصورت اتوماتیک به آنها پیام ارسال کنید.

      پاسخ
  • استاد چاهوکی
    من تازه مغازه زدم و میخوام توی واتساپ گروه بزنم و تبلیغات کنم ولی گروهم 10 نفر بیشتر ممبر نداره

    پاسخ
  • اقای داوری
    نوامبر 13, 2021 5:24 ب.ظ

    من بازاریابی محصولات گامنو ولارا هستم چجوری میتونم تبلیغات در واتساپ رو استارت بزنم؟؟؟؟

    پاسخ
    • محمد علی زارع چاهوکی
      نوامبر 17, 2021 2:19 ب.ظ

      سلام آفای داوری
      برای افزایش ممبر واتساپ میتوانید از روش های رایگان و پولی استفاده کنید. که پیشنهاد ما در ابتدای راه استفاده از راه های رایگان برای افزایش ممبر است.
      تبادل با گروه های دیگر – ثبت اگهی در گروه های نیازمندی – ثبت محصولات در سایت های اگهی مثلا کاوالا از روش های رایگان تبلیغات در واتساپ است.

      پاسخ
  • سلام برای افزایش ممبر گروه واتساپ هم خدمات و پلنی دارید؟

    پاسخ
  • سلام روز تون بخیر جناب چاهوکی
    خود واتساپ پلن های تبلیغاتی داره که بتونم ازش استفاده کنم؟

    پاسخ
    • سلام منم خواستم اقدام کنم ولی نتونستم اگر کسی اطلاعی در مورد تبلیغاتی از طریق واستاپ داره بگه

      پاسخ
      • محمد علی زارع چاهوکی
        نوامبر 17, 2021 3:38 ب.ظ

        این قابلیت برای ایرانیان بصرفه نیست و برای انجام این کار بخاطر تحریم ها و مسايلی که وجود داره باید مراحل سختی رو طی کنید.

        پاسخ
  • پوشاک برتر
    نوامبر 17, 2021 4:35 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    ما یه مجموعه مشارکت در ساخت ویلا های تفریحی در شمال کشور هستیم و تمایل داریم تبلیغات گسترده در واتساپ انجام بدیم

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    ما یه مجموعه مشارکت در ساخت ویلا های تفریحی در شمال کشور هستیم و تمایل داریم تبلیغات گسترده در واتساپ انجام بدیم

    پاسخ
  • سارا ایران نژاد
    نوامبر 18, 2021 11:07 ق.ظ

    سلام من برای تبلیغات توی واتساپ میخوام اعضای گروهی که دارم رو افزایش بدم
    شما پیشنهادی برام دارید؟

    پاسخ
  • گروه واتساپ دخترونه
    https://chat.whatsapp.com/GCAnYzMB9eAFO1r8wOp5Ys

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید