افزایش ممبر واتساپ

افزایش ممبر واتساپ

روش‌های مختلفی برای بازاریابی در واتساپ وجود دارد. افزایش ممبر واتساپ یکی از روش‌هایی هست که استفاده نامناسب از آن می‌تواند تلاش‌های بازاریابی در واتساپ را با شکست مواجه کند. در این مقاله در خصوص افزایش ممبر در واتساپ نکات کاربردی فراوانی آورده شده است که توصیه می‌کنم با دقت ملاحظه فرمایید.

 

افزایش ممبر واتساپ به چه معنا است؟

افزایش ممبر در واتساپ بدین معنا است که در واتساپ گروهی ایجاد کنیم و در این گروه از شماره تلفن‌هایی که در اختیار داریم، انها را عضو گروه کنیم. این روش، یعنی افزایش ممبر واتساپ، رویکردی هست که بسیاری از کسب‌وکارها برای آنکه مشتریان جدید با آنها آشنا شوند از ان استفاده می‌کنند. یعنی گروهی واتساپی ایجاد می‌کنند و مخاطبین رو از لیست مخاطبینشون به این گروه اضافه می‌کنند.

البته باید توجه داشته باشیم که سقف اعضای گروه در واتساپ، 256 نفر است و برای اینکه بیش از این تعداد بخواهیم به گروه اضافه کنیم، باید بیش از یک گروه واتساپی ایجاد کنیم.

آیا افزایش ممبر واتساپ را برای بازاریابی توصیه می‌کنید؟

ما در ایده‌کاو، افزایش ممبر در گروه‌های واتساپی را برای بازاریابی توصیه نمی‌کنیم. گروه‌های واتساپی برخلاف تلگرام، از آنجایی که شماره تلفن و مشخصات اعضا قابل مشاهده هست، زمانی که فردی را بدون اجازه خودش به آن گروه اضافه می‌کنیم، احساس خوبی نخواهد داشت و آمار خارج شدن از گروه، پس از افزوده شدن به گروه، بسیار زیاد می‌باشد.

گروه‌های واتساپی معمولا بسیار خصوصی هستند. مثلا جمعی خانوادگی یا جمعی محدود از همکاران را شامل می‌شود. لذا در ایده‌کاو، این روش را برای بازاریابی به هیچ وجو توصیه نمی‌کنیم. البته به جز یک استثنا که در بخش‌های بعدی این مقاله حتما به آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید
افزایش تعداد اعضای گروه واتساپ بیش از 256

چگونه تلفن‌ها را به لیست مخاطبین گوشی موبایلمون اضافه کنیم؟

بهترین روش، استفاده از گوگل اکانت هست که در ادامه سعی می‌کنیم به صورت تصویری و گام به گام آن را آموزش دهیم.

ابتدا وارد آدرس https://myaccount.google.com/ شوید.

صفحه‌ای مشابه شکل زیر مشاهده می‌کنید که البته اگر در گوگل لاگین نکرده‌اید، باید با نام کاربری و کلمه عبورتون وارد گوگول شوید

چگونه تلفن‌ها را به لیست مخاطبین گوشی موبایلمون اضافه کنیم؟

بنابراین اگر تاکنون روی مرورگر خودتون در گوگل لاگین نکرده‌اید، صفحه‌ای مشابه زیر مشاهده می‌کنید:

چگونه تلفن‌ها را به لیست مخاطبین گوشی موبایلمون اضافه کنیم؟

روی قسمتی که با فلش سبز مشخص کردیم، لطفا کلیک کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید:

چگونه تلفن‌ها را به لیست مخاطبین گوشی موبایلمون اضافه کنیم؟

در اینجا باید ایمیل  و کلمه عبورتون رو وارد کنید. البته توجه داشته باشید که ایمیلی که در اینجا وارد می‌کنید، همان ایمیلی باشد که در گوشی موبایلتون برای اتصال به گوگل مشخص کرده‌اید و در گوشی موبایل هم تنظیم کرده باشید که با آن ایمیل، لیست مخاطبیمنتون سینک شوند.

خوب پس از لاگین شدن در گوگل، مشابه شکل زیر روی گزینه People & Sharing کلیک بفرمایید:

چگونه تلفن‌ها را به لیست مخاطبین گوشی موبایلمون اضافه کنیم؟

سپس مشابه شکل زیر روی گزینه Contacts کلیک بفرمایید:

چگونه تلفن‌ها را به لیست مخاطبین گوشی موبایلمون اضافه کنیم؟

سپس روی گزینه Improt مشابه شکل زیر کلیک بفرمایید تا بتوانید لیست مخاطبین رو از فایل به مخاطبین گوگل خودتون اضافه کنید. با این کار پس از اینکه در گوشی موبایل به صورت دستی و یا خودکار، لیست مخاطبینتون از گوگل سینک بشوند، می‌توانید آنها را در لیست مخاطبین گوشی موبایل نیز ملاحظه فرمایید.

چگونه تلفن‌ها را به لیست مخاطبین گوشی موبایلمون اضافه کنیم؟
همانند شل بالا، ابتدا روی گزینه Import کلیک نمایید و سپس فایلی که لیست مخاطبینتون در آن قرار دارند را با Select File انتخاب فرمایید.

فایلی که انتخاب می‌کنیم باید با پسوند csv حتما باشند.  فایل‌های csv، فایل‌هایی هستند که اطلاعات با کاما از هم جدا شده‌اند. برای اینکه بتوانید این روند را بهتر ادامه دهید، مثالی از چنین فایلی را در آدرس http://idekav.com/contacts.csv  قرار داده‌ام. لطفا آن را دانلود کنید و در جایی در کامپیوتر یا موبایلتون ذخیره کنید. سپس پس از زدن گزینه Select File، آن را انتخاب فرمایید. و سپس پس از آن گزینه Import  (شکل بالا پایین سمت چپ که دیگر پس از انتخاب فایل، فعال شده است) را بزنید.

چگونه تلفن‌ها را به لیست مخاطبین گوشی موبایلمون اضافه کنیم؟

الان سه کانتکتی که در فایل contacts.csv بودند، ایمپورت شدند و پس روی لیست مخاطبین گوشی موبایل نیز قابل مشاهده هستند. البته در موبایل در قسمت مخاطبین گزینه Mange Contacts رو که بزنید و سپس گزینه Sync contacts رو انتخاب فرمایید (البته بسته به اندروید بودن یا ios بودن سیستم عامل موبایلتون این گزینه‌ها اسامی مختلفی می‌توانند داشته باشند و با کمی جستجو می‌توانید پیدا کنید).

افزایش ممبر واتساپ

با زدن گزینه SYNC، اطلاعات موبایل و اکانت گوگل با هم یکسان می‌شوند.

چه روش‌هایی برای افزایش ممبر در واتساپ وجود دارد؟

اولین روش و ساده‌ترین روش برای افزایش ممبر در واتساپ آن است که شماره تلفن‌هایی که در اختیار داریم را مطابق با آموزش‌هایی که در بخش قبل ارائه شد، به لیست مخاطبین موبایلمون اضافه کنیم و سپس از طریق لیست مخاطبین، افراد را به گروه واتساپی اضافه کنیم.

روش دیگری که سخت‌تر و احتمالا ریزش کمتر ممبر اضافه شده را در پی خواهد داشت، آن است که لینک گروه رو برای افرادی که می‌خواهیم با روش‌های مختلف (مانند پیامک، تلگرام، واتساپ و …) برای مخاطبیمنون ارسال کنیم و آنها را دعوت به عضویت کنیم.

بیشتر بخوانید
بانک شماره واتساپ دانشجوها

پیشنهاد شما برای بهترین روش افزایش ممبر در واتساپ چیست؟

هرچند در ابتدا نیز بیان شد که افزایش ممبر به صورت اجباری روش مناسبی برای تبلیغات در واتساپ نیست، اما یک روش برای افزودن ممبر وجود دارد که اثربخشی بالایی دارد.

مثلا فرض کنید که شما آموزشگاه زبان برای دانشجویان دکتری دارید. لیستی از شماره تلفن دانشجویان دکتری را نیز در اختیار دارید. می‌توانید با لیستی که در اختیار دارید، به تک‌تک افراد لیست، زنگ بزنید و ضمن صحبت و توضیحات در خصوص خدمات ارزشمندی که دارید، از هر مخاطب کسب اجازه کنید که در گروهی که برای اطلاع‌رسانی در این خصوص هست عضوشان کنید. در صورت موافقت مخاطب، این روش افزایش ممبر در واتساپ، بسیار ارزشمند است.

چه کاری را برای افزایش ممبر در واتساپ انجام ندهیم؟

برای افزایش ممبر در واتساپ، بدون اجازه اشخاص، صرفا از این جهت که شماره تلفن آنها را در اختیار دارید، آنها را در گروه واتساپی عضو نکنید. از آنجایی که در واتساپ شماره تلفن هر عضوی برای دیگر اعضا قابل مشاهده هست، و همچنین همگان عادت کرده‌اند تا تنها در گروه‌های بسیار خصوصی عضو شوند، اد اجباری مشابه در تلگرام را در واتساپ انجام ندهدیم.

تفاوت افزایش ممبر در واتساپ با تلگرام در چیست؟

می‌توان تمایز‌های زیر را برای مقایسه افزایش ممبر در واتساپ با تلگرام را بیان کرد:

  • در واتساپ تعداد اعضای گروه، حداکثر 256 نفر است در صورتیکه در تلگرام گروه‌ها می‌توانند بیش از 200 هزار عضو نیز داشته باشند.
  • در تلگرام شماره موبایل اعضای گروه مشخص نیست اما در واتساپ شماره موبایل همه اعضا مشخص هست و از این بابت اعضای گروه در واتساپ احساس خوبی ندارند.
  • گروه‌های تگرامی امکانات مناسبی برای مدیریت چه از طریق ربات و چه از طریق تنظیمات خود تلگرام دارند. چنین امکانات متنوعی برای مدیریت گروه در واتساپ وجود ندارد.
  • گروه‌های واتساپی برای انجمن‌های کوچک طراحی شده‌اند و این مساله در تلگرام به نوع دیگری می‌باشد.

 

بهترین برنامه برای تبلیغات در واتساپ به غیر از افزایش ممبر چیست؟

استفاده از پیام‌رسان واتساپ برای ارسال پیام انبوه، باتوجه به فراگیر شدن واتساپ در ایران، بسیار اهمیت یافته است.

در ویدئویی که در زیر امده است، بسیاری از موارد برای ارسال پیام انبوه در واتساپ آمده است. در این ویدئو نحوه نصب و ارسال پیام انبوه در واتساپ با نرم‌افزار Bulk WhatsApp Sender آمده است که پیشنهاد می‌کنم حتما ملاحظه فرمایید.

 

چگونه می‌توانم بخشی از بانک شماره واتساپ رو برای افزایش ممبر رایگان دانلود کنم؟

در ویدئویی که در زیر آمده است، با مثالی که ارائه می‌شود، در idekav.com جستجو می‌زنیم و گروه‌های تلگرامی مرتبط با کسب‌وکارمون رو پیدا می‌کنیم. همچنین نحوه استفاده از اپلیکیشن اندروید ایده‌کاو، برای دانلود رایگان بانک شماره واتساپ اضافه شده به سبد خرید نیز  آورده شده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد: 1

پر استفاده ترین خدمات

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید