آموزش دیدن پیام های حذف شده تلگرام

دیدن پیام های حذف شده تلگرام

دیدن پیام های پاک شده در تلگرام

تلگرام برای آنکه کاربران احساس بهتری داشته باشند، امکانی برای حذف کردن پیام‌ها گذاشته است. شما می‌توانید هر چند وقت یکبار با امکانی که در خود تلگرام وجود دارد، از پیام‌ها و تاریخچه آنها بکاپ بگیرید و نگهداری کنید. لذا دیگر نیاز به بازیابی پیام‌های حذف‌شده نخواهید داشت. در این مقاله در خصوص نشان دادن و پیدا کردن پیام‌های حذف شده صحبت می‌کنیم.

در خواست مشاوره تبلیغات در تلگرام

کدام تلگرام پیام های حذف شده را نشان می دهد؟

برای دیدن پیام های حذف شده تلگرام، باید از تلگرام‌های عیر رسمی استفاده کنید. البته همانگونه که می‌دانید استفاده از تلگرام‌های غیر رسمی مخاطرات امنیتی و حریم خصوصی خاص خود را دارد که به هیچ وجه توصیه نمی‌کنیم.

نکته دیگری که هست، اینه که اگر تلگرام غیر رسمی نصب کردید، پیام‌های پاک شده قبلی رو نشان نمی‌دهد. فقط اگر پیامی از این به بعد برای شما بیاید، انها را علاوه بر تلگرام، روی موبایل خودتون هم ذخیره می‌کند. لذا با پاک شدن انها در تلگرام، در گوشی موبایل شما آن اطلاعات می‌ماند. برای اینکه به بدی استفاده از تلگرام‌های غیر رسمی تاکید کنم، در اینجا برنامه‌ای معرفی نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید
بانک شماره موبایل استان البرز

امکانات برنامه دیدن پیام های حذف شده در تلگرام Telegram Anti Revoke

برای اینکه این پلاگین (Telegram Anti Revoke ) را نصب و فعال سازی لطفا مراحل زیر را انجام دهید:

اول به صفحه دانلود این پلاگین رفته و برای دانلود پلاگین غیرفعال ساز حذف کردن پیام در تلگرام کلیک فرمایید. دوم، به پایین تر اسکرول نموده و از باکس assets آخرین نسخه این پلاگین را دانلود فرمایید.

پس از اینکه این فایل را دانلود کردید، بسته به نسخه ویندوز خود (ویندوز ۷ یا ۸ | ۸٫۱ یا ۱۰) فایل .dll داخل آن پوشه (به نام version.dll) را کپی کنید. بعد از آن به فولدر محل نصب تلگرام وارد شوید.

در پایان، پلاگینی که در ابتدا کپی کرده بودید را در محل نصب تلگرام در کنار ایکون آن Paste کنید.

با این روش، قابلیت حذف دو طرفه پیام ها برای تلگرام شما غیرفعال شده است و قادر هستید، پیام های حذف شده را نیز بخوانید و به صورت کلی آنها برای شما حذف نخواهند گردید.

بیشتر بخوانید
آموزش نصب همزمان دو تلگرام در یک گوشی

بازیابی پیام های تلگرام با EaseUS Data

پس از دانلود و نصب این نرم افزار ریکاوری پیام تلگرام بر روی کامپیوتر، گوشی خود را به کامپیوتر وصل کنید. اکنون از لیست درایوها، درایو گوشی را انتخاب کرده و بر روی scan کلیک کنید. این کار چندین دقیقه طول می کشد. اکنون به لیست نشان داده شده مراجعه کرده و عکس ها یا فایل های مورد نظر خود را پیدا کنید و بر روی گزینه recover کلیک نمایید. آنها را در پوشه دلخواه در کامپیوتر ذخیره کنید. از این نرم افزار می توان برای بازیابی اطلاعات پاک شده فلش مموری ها، گوشی و … استفاده کرد.

برای دانلود این نرم‌افزار اینجا کلیک  کنید.

بازیابی چت‌های حذف شده تلگرام از طریق پوشه کش

خوب هر فایلی رو می‌توان از پوشه کش گوشی به دست آورد. در این پوشه یا فولدر تمامی فایل‌های رد و بدل شده از تمامی اپلیکیشن‌ها مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام وجود دارد. هر نوع فایل، استیکر، پیش نمایش عکس‌ها و ویدیوها و … در این پوشه وجود دارد.

برای اینکار وارد برنامه My Files در موبایل شوید. سپس حافظه داخلی یا Internal storage رو انتخاب کنید. سپس وارد پوشه data و سپس پوشه org.telegram.messenger شوید. سپس وارد پوشه Cache شوید. محیطی مانند شکل زیر را مشاهده می‌کنید:

بهتر است برای اینکه راحت‌تر فایل‌ها پیدا کنید، موبایلتون رو به لپ‌تاپ وصل کنید تا با سرعت بیشتری فایل‌های مفقود شده رو پیدا کنید.
دیدن فایل‌های قبلی خالی از تفریح نیست

بیشتر بخوانید
ارسال پیام انبوه تبلیغاتی در واتس اپ + ویدئو آموزشی

برنامه Notification History

کاری که این برنامه می‌کند این است که نتیفیکیشن‌هایی که در گوشی می‌اید را ذخیره می‌کند. لذا برای اینکه بتوانید از این اپلیکیشن استفاده کنید، باید اعلام نوتیفیکیشن‌های تلگرامتون فعال باشد. لذا پیام‌های قبلی قابل بازیابی نیست و از این به بعد می‌توانید از قابلیت‌های نوتیفیکشن هیستوری استفاده کنید. برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Notification History Log اندروید به شرح زیر است:

  1. پاک کردن تاریخچه نوتیفیکیشن‌های دریافت شده
  2. ذخیره نامحدود نوتیفیکیشن‌ها
  3. ایجاد لیست سیاه برای نمایش نوتیفیکیشن‌های برنامه های خاص
  4. امکان جست و جو در میان نوتیفیکیشن‌های دریافتی

برنامه نوتیفیکیشن هیستوری رو می‌توانید از این لینک دانلود فرمایید.

در خواست مشاوره تبلیغات در تلگرام

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد: 1

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید