دانلود رایگان بانک شماره موبایل کل کشور تفکیک شده

دانلود رایگان بانک شماره موبایل کل کشور تفکیک شده

در سامانه بازاریابی ایده‌کاو امکانی فراهم آورده‌ایم تا بتوانید به سادگی جستجو بزنید و بانک شماره موبایل کل کشور رو کاملا تفکیک شده دریافت نمایید. لازم به ذکر است برای اینکه بتوانید بانک موبایل مورد نیازتون رو ارزیابی بفرمایید، ابتدا می‌توانید بخشی از بانک موبایل مورد نظرتون رو کاملا رایگان و به سادگی به صورت فایل اکسل دانلود نمایید. بنابراین برای اینکه با شیوه کار ما در ایده‌کاو برای یارائه بانک شماره موبایل کل کشور که به تفکی مشاغل دسته‌بندی شده‌ است، اطلاعات لازم رو بدست آورید، لطفا در ادامه این مقاله همراه ما باشید و چنانچه هر پرسش  و یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

اما چگونه در ایده‌کاو بانک شماره موبایل کل کشور رو تفکیک شده در اختیار شما قرار می‌دهیم؟

ایده‌کاو، سامانه‌ای برای بازاریابی هست که می‌توانید کاملا هدفمند بانک موبایل خود را از سراسر کشور و کاملا هدفمند بدست آورید. ما در ایده‌کاو از سال 1395 تاکنون در دانشگاه یزد پروژه‌ای را استارت زده‌ایم که بواسطه آن تاکنون همواره در حال رصد تلگرام می‌باشیم. تاکنون (فروردین 1402)، نزدیک به 2 میلیون گروه تلگرامی شناسایی کرده‌ایم. بسیاری از این گروه‌های تلگرامی مربوط به اصناف و علاقه‌مندی های مختلف می‌باشد. در ایده‌کاو می‌توانید پس از اینکه گروهی رو به سبد خرید اضافه کردید، بانک شماره موبایل اعضای اون گروه رو دانلود نمایید. این روش بسیار جذاب هست و می‌توانید بسته به کسب‌وکاری که دارید، بانک موبایل جامعه هدف مورد نیاز خودتون رو بدست آورید.

اگر ساکن تهران هستید و یا برای مجوزهای کسب و کار خود و یا بازاریابی به اطلاعات اصناف تهران نیازمندید، پیشنهاد ما مطالعه مقاله ” شماره اصناف تهران ” است.

برای اینکه بدانید چگونه در ایده‌کاو می‌توانید شروع به جستجو کنید، لطفا ابتدا وارد www.idekav.com شوید و مطابق عکس زیر، هر عبارتی که مدنظرتون هست رو در قسمت جستجو وارد کنید و سپس دکمه جستجو رو بزنید.

تفکیک بندی ارائه شده در ایده‌کاو بسیار متنوع است و برای اینکه با تفکیک‌بندی‌های بانک موبایل در ایده‌کاو بیشتر آشنا شوید، لطفا به دیگر مقالات در خصوص بانک‌های شماره موبایل که در سایت وجود دارد، مراجعه فرمایید. لطفا برای راهنمایی و مشاوره بیشتر، با ما تماس بگیرید.

دسترسی به بانک تلگرام با پسوند vcf رایگان برای بازاریابی و کسب درآمد بیشتر در هر حوره کاری از جایگاه بالایی برخوردار است. از این رو ایده کاو با جمع آوری این اطلاعات بروز، امکان دسترسی به این اطلاعات را برای همگان تسهیل کرده است. در ادامه ” بانک شماره تلگرام vcf رایگان ” را مطالعه کنید و در صورت هر گونه سوال و یا ابهامی با ما در ارتباط باشید.

آیا می‌توانم همین الان بانک شماره موبایل کل کشور تفکیک شده رو دانلود کنم؟

بله، این امکان وجود دارد تا بانک موبایل اعضای قبلی و فعلی این گروه‌ها رو دانلود کنید. روش بسیار آسان است. لطفا ویدئوی زیر را مشاهده فرمایید. تمام نکات لازم در ویدئو آمده است. در صورت هر مشکل یا ابهامی، لطفا با ما تماس بگیرید.

آیا می‌توانم به بانک شماره موبایل کل کشور تفکیک شده در واتساپ پیام انبوه ارسال کنم؟

بله، ابزار و روش انجام این کار را به رایگان در اختیارتان قرار می‌دهیم.

انجام کار  ساده است. در ویدئوی زیر نرم‌افزار بالک واتساپ سندر (Bulk WhatsApp Sender) آموزش داده شده است. پیشنهاد می کنم تا انتها مشاهده  فرمایید و در صورتیکه هر ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

 

در ویدئوی بالا، جزئیاتی  آورده شده که می‌توانید آن را در مقاله آموزش ارسال پیام انبوه در واتساپ مشاهده کنید. پیشنهاد می‌شود ویدئوی بالا و این مقاله رو مشاهده فرمایید تا دقایقی دیگر، کار ارسال پیام انبوه در واتساپ رو شروع کنید.

لایسنس رایگان بالک واتساپ سندر (Bulk WhatsApp Sender)  در صفحه خرید بالک واتساپ سندر  آورده شده است.

در ایده‌کاو، دوره‌ای آموزشی برای ارسال پیام انبوه غیرتبلیغاتی در واتساپ تهیه شده است که در صفحه دوره آموزش بازاریابی در واتساپ جزئیات تکمیلی آن را می‌توانید مشاهده فرمایید.

آیا می‌توانید بانک شماره موبایل کل کشور تفکیک شده رو به گروه تلگرامی من اضافه کنید؟

بله. می‌توانیم علاوه بر اینکه بانک موبایل اعضا گروه‌های تلگرامی را برایتان ارسال کنیم، اعضای انلاین این گروه‌ها رو به گروه تلگرامی شما اضافه کنیم.

در صورتیکه در تلگرام فعال هستید، این روش بسیار اثربخش می‌باشد. لطفا ویدئوی زیر را ملاحظه فرمایید:

 

همچنین توضیحات تکمیلی درباره ممبر کاملا هدفمند تلگرام، در صفحه خرید ممبر واقعی تلگرام آورده شده است.

در صورتی که در زمینه صنفی خود به دنبال بانک اطلاعاتی بروز و مناسبی برای صنف خود هستید و یا برای دریافت مجوز و بازاریابی نیاز به اطلاعات اصناف مشاغل دارید، مطالعه مقاله زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.👇👇👇👇

بیشتر بخوانید
بانک اطلاعاتی شماره موبایل اصناف مشاغل

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد: 0

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید