بانک اطلاعاتی انبوه سازان مشهد

دانلود رایگان بانک اطلاعاتی انبوه سازان مشهد - ایده کاو

داشتن بانک موبایل جامع از سازندگان و انبوه‌سازان کشور و مشهد، برای بسیاری از تولید‌کنندگان، واردکنندگان و فروشندگان لوازم و مصالح ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله توضیح می‌دهیم که بانک موبایل و اطلاعات انبوه سازان مشهد چگونه در سامانه بازاریابی ایده‌کاو گردآوری شده است و با چه روشی می‌توانید دانلود نمایید. در صورتی که در مورد بانک اطلاعاتی انبوه سازان مشهد نیازمند راهنمایی هستید، با ما تماس بگیرید.

چگونه بانک اطلاعاتی انبوه سازان مشهد در ایده‌کاو استخراج شده است؟

دسترسی به بانک اطلاعات انجمن انبوه سازان کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو اگر به دنبال توسعه کار ساختمانی خود در شهر‌های بزرگی نظیر مشهد هستید به بانک اطلاعاتی انبوه سازان مشهد و کانال سازندگان ساختمان نیاز دارید. این کانال ارتباطی، اطلاعاتی از سازندگان برتر مشهد، برج سازان مشهد، لیست سازندگان مناطق مختلف مشهد مانند لیست سازندگان الهیه مشهد را برای فروشندگان، انبوه سازان و خریداران ساختمان فراهم می‌کند.

از این رو سامانه بازاریابی ایده کاو، با بررسی کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان و ایران، انجمن انبوه سازان خراسان رضوی و بانک اطلاعات انبوه سازان کشور این بانک اطلاعاتی را جمع آوری کرده است. با دسترسی به بانک اطلاعاتی انبوه سازان مشهد ایده کاو می‌توانید به راحتی به شماره تلفن پروژه‌های در حال ساخت مشهد دسترسی داشته باشید.

به صورت خیلی خلاصه، ما در ایده‌کاو به صورت مستمر از سال ۹۵ تا کنون در حال استخراج اطلاعات از تلگرام هستیم. تاکنون نزدیک به ۳ میلیون گروه تلگرامی رو شناسایی کردیم که می‌توانید شما (و یا ما به نیابت از شما) در سایت idekav.com جستجو بزنید و گروه‌هایی رو پیدا کنید که اعضای اون گروه‌ها، مشتریان خوبی برای شما هستند. کاری که ما انجام می‌دهیم این هست که بانک موبایل و اطلاعات اعضای این گروه‌ها رو برای فعالیت‌های بازاریابی شما ارسال می‌کنیم.

برای فروشندگان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و خدمات مرتبط با صنعت ساختمان که در تهران ساکن هستند، داشتن بانک اطلاعاتی بروز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر به بانک اطلاعات شرکت های ساختمانی تهران  مراجعه کنید.

لذا هر گروهی که در نتیجه جستجو مشاهده می‌کنید رو به سبد خریدتون اضافه می‌کنید و در نهایت بانک موبایل اعضای اون گروه‌ها رو دانلود می‌کنید. توصیه می‌کنم حتما بخش‌های بعدی این مقاله و مخصوصا ویدئوهای بعدی رو مشاهده بفرمایید. مثلا در جدول زیر، گروه‌هایی آمده است که سازندگان و انبوه سازان کشور و مشهد  اکثرا در این گروه‌ها عضو هستند. با درخواست شما، بانک شماره موبایل اعضای گروه‌های زیر که عمدتا سازندگان ساختمان در این گروه‌ها عضو هستند، به صورت فایل اکسلی از شماره موبایل، نام و نام خانوادگی و موارد دیگر برایتان ارسال می‌شود.

دانلود رایگان بانک اطلاعاتی انبوه سازان مشهد

عنوان گروه

توضیحات گروه

گروه اعضای نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

صنعت ساختمان سازی مشهد

با سلام خدمت همه همکاران فعال در زمینه ساختمان امیدوارم این گروه به کمک همه شما عزیزان مورد استفاده مفید قرار بگیرد با تشکر

انبوه سازان و سازندگان مشهد

لطفا مهندسین کارفرمایان پیمانکاران و صاحبان مشاغل در ارتباط با ساخت و ساز  ساختمان، پیام ها و بنر های تبلیغاتی خود را در گروه قرار دهند 

اتحاد سازندگان مشهد

جهت رفع مشکلات سازندگان مشهد تامین اجتماعی، مصالح، و ….  لطفا هر سازنده ای را که میشناسید به گروه اضافه کنید.  (مطالب منتشر شده در گروه به هیچ عنوان از طرف مدیر گروه رد یا تایید نمیگردد)

مهندسان و سازندگان مشهد

خدمات مهندسین و مجریان  سازندگان و سرمایه گذاران صنعت ساختمان امور ادارای نظام مهندسی و شهرداری ارتباط

دیده بان مهندسی

دیده بان، گروه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

مهندسین و سازندگان مشهد

لینک دعوت  تبلیغات کالا و خدمات ساختمانی مشهد این گروه را به دوستان خود معرفی کنید

پیشگامان ساختمانی مشهد

هدف از تشکیل گروه:معرفی واحدهای در حال ساخت و اماده ،قیمت انلاین مصالح و اهن،نیازمندیهای صنعت ساختمانی ،معرفی اکیپ های اجرایی و…

گروه فعالان ساختمانی رابین(مشهد)

♦️♦️ائتلاف فرزانگان عمرانِ مُدرن♦️♦️  احتراما این کانال صرفا جهت تبلیغ ومعرفی و برقراری ارتباط مهندسان و سازندگان ساختمان و همکاران این بزرگواران با تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات  کالاهای ساختمانی عمرانی در سراسر کشور عزیزمان تشکیل شده است\”

پیمانکاران و سازندگان مشهد

بزرگترین گروه تخصصی فعالان صنعت ساختمان ‍تبادل اطلاعات فنی و مهندسی تبلیغات کالا ها و خدمات ساختمانی مشهد  نشر آگهی استخدام و جذب نیرو در زمینه ساخت و ساز  *این گروه را به دوستان خود معرفی کنید*

دانلود رایگان بانک اطلاعاتی انبوه سازان مشهد

آیا می‌توانم همین الان بانک اطلاعاتی انبوه سازان مشهد رو دانلود کنم؟

بله. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز این بانک اطلاعات بروز شده را دانلود کنید. در صورتی که برای دانلود آن ابهام یا سوالی دارید، کافی است ویدئو👇 را مشاهده کنید و یا با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید
بانک اطلاعات کارخانجات لبنی

آیا می‌توانم به بانک اطلاعاتی انبوه سازان مشهد در واتساپ پیام انبوه ارسال کنم؟

بله، انجام این کار ساده بوده و ابزار و روش انجام این کار را به رایگان در اختیارتان قرار می‌دهیم. در ویدئوی زیر👇 نرم‌افزار بالک واتساپ سندر (Bulk WhatsApp Sender) آموزش داده شده است. پیشنهاد می کنیم تا انتها مشاهده  فرمایید و در صورتیکه هر ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

آیا می‌توانید بانک اطلاعاتی انبوه سازان مشهد رو به گروه تلگرامی من اضافه کنید؟

بله. علاوه بر ارسال این بانک اطلاعاتی، اعضای آنلاین این گروه‌ها به گروه تلگرامی شما اضافه می‌کنیم. لازم به ذکر است فعالیت شما در تلگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. لطفا در ادامه ویدئوی زیر  👇را ملاحظه فرمایید:

اگر در حوزه کاری خود نیازمند بازاریابی در تلگرام هستید و از داشتن ممبر کاملا هدفمند تلگرام اطلاعات کافی ندارید پیشنهاد ما مراجعه به مقاله‌ای به نام  خرید ممبر واقعی تلگرام است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد: 1

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید