بانک اطلاعات مشاغل تهران

بانک اطلاعات مشاغل تهران امروزه توانسته است تبلیغات و بازاریابی را در تهران برای تمامی مشاغل و اصناف در سراسر کشور تسهیل نماید. اکنون کسب و کارهای مختلف وارد بانک شماره موبایل مشاغل تهران می شوند مشاغل خاصی را جستجو نموده و با کمک شماره های موجود شروع به بازاریابی پیامکی و تلفنی می کنند. بدین ترتیب کسب و کارهای فعال در شهرهای دور نیز همانند کسب و کارهای فعال در تهران می توانند به خریداران و فروشندگان هدف خود دسترسی بیابند.
در سال های نه چندان دور که چنین مجموعه کاملی از شماره های تماس مشتریان بالقوه در دسترس مشاغل مختلف قرار نداشت، دیده می شد استراتژی بازاریابی کاملی اجرا نمی شد.
کسب و کارها به سراغ بازاریابی کاغذی می رفتند و این برگه های چاپی را با وجود هزینه زیادی که برای چاپ آنها می شد، اغلب اوقات بی هدف توزیع می کردند. گواه این مطلب تراکت های بود که افراد در سطل زباله می انداختند یا کاتالوگ هایی بود که هرگز خوانده نمی شدند. اما اکنون با کمترین هزینه تنها تبلیغات به دست مشتریان بالقوه هدف می رسد.

راهنمای استفاده از سامانه

راهنمای استفاده از سامانه

در این ویدئو آموزش داده می‌شود که چگونه می‌توانید از سایت idekav.com، تلفن و مشخصات تلگرامی (نام و نام خانوادگی و نام کاربری) مربوط به 80 نفر از مشتریانتان را رایگان دریافت کنید.

چگونه بانک شماره موبایل تهرانی‌ها داشته باشم؟

بانک شماره موبایل تهران به عنوان یک بانک اطلاعاتی مرجع می باشد که در اختیار مشاغل قرار گرفته تا بتوانند به راحتی یک استراتژی بازاریابی کامل و موثری را پیاده نمایند.

دریافت رایگان 80 شماره تلفن هدفمند

در این ویدئو آموزش داده می‌شود که چگونه می‌توانید از سایت idekav.com، تلفن و مشخصات تلگرامی (نام و نام خانوادگی و نام کاربری) مربوط به 80 نفر از مشتریانتان را رایگان دریافت کنید.

ویژگی های sms مارکتینگ

اطلاعات بانک مشاغل تهران و تاثیر بازاریابی پیامکی هدفمند

نرخ تبدیل بالا

به این معنی که مخاطب هدف شما طبق آمار های موجود بیش از ۹۰ درصد از کاربران پیام شما را مطالعه می‌کند که در صورت رعایت نکات  بازاریابی پیامکی می‌تواند اثر بخشی فوق العاده‌ای داشته باشد.

دسترسی سریع

تعداد افرادی که پیامک های دریافتی خود را مشاهده می کنند بالای نود درصد برآورد می شود.بنابراین میزان دسترسی مخاطبان در اس ام اس مارکتینگ بیش از ایمیل مارکتینگ است

انتخاب جامعه هدف

با انتخاب دقیق جامعه هدف از بین دسته بندی های استانی، صنفی، تحصیلات و موارد دیگر اثربخشی سیستم تبلیغاتی پیامکی را بهبود می بخشیم.

ارسال پیامک‌جذاب

امکان ارسال پیام های تبلیغاتی کوتاه، کاربردی و موثر در اس ام اس مارکتینگ وجود دارد. شما می توانید با تنظیم متن کوتاه و ارسال سریع به مخاطبان بازخورد قابل قبولی داشته باشید.

مقبولیت در بین‌کاربران

پیامک یک ابزار خوب برای ارتباط و ترغیب‌مشتری است. شما می‌توانید در پیامک خود از مشتری چیزهای مختلفی بخواهید و مطمئن باشید که این پیامک بازخورد خوبی خواهدداشت.

انواع روش های بازاریابی تلفنی با بانک شماره موبایل تهران

بازاریابی پیامکی یکی از ارزشمند ترین روش های تبلیغاتی است که در عین حال در صورت انجام صحیح بازخورد بالایی حاصل می‌شود.

ارسال پیامک انبوه بدون استراتژی و به تکرار یکی از بزرگترین اشتبا افراد و بیزینس ها در این نوع تبلیغات است که در بعضی موارد باعث تنفر از یک برندخاص می‌شود.در اس‌ام‌اس مارکتینگ شناخت جامعه هدف  و خلق ارزش برای مشتری بسیار اهمیت دارد.خرید ممبر گروه هم یکی از روش های بسیار مفید است.

بازاریابی تلفنی از قدیمی‌ترین روش های بازاریابی است که از زمان اختراع تلفن بوجود آمده است. انجام این نوع بازاریابی در عین اثر گذاری بی‌نظیر نیازمند دقت بالا،مطالعه و شناخت مشتری و استراتژی مناسب است. حتما برای تاثیر گذاری این روش با افراد با تجربه در این زمینه صحبت کنید.

در چندین سال اخیر استفاده از پیام صوتی توسط سازمان ها رشد چشم گیری داشته است. در این روش شما صدای ضبط شده را برای جامعه هدف خود با تماس به انها پخش می‌کنید. در نظر داشته باشید که تبلیغات شما منجر به مزاحمت مشتری نشود.

در پیام صوتی دو طرفه بعد از اتمام فایل صوتی این امکان فراهم شده تا با فشردن اعداد بتوان به بخش های مختلف دسترسی داشت و به سادگی با کارشناس مورد نظر ارتباط برقرار کرد.این ویژگی منحصر به فرد باعث می‌شود تا افراد علاقه‌مند به خدمات شما در همان لحظه تصمیم خرید خود را قطعی کنند.

بازاریابی در واتساپ از زمان فیلترینگ تلگرام(خرید ممبر تلگرام) مورد توجه گرفت. سامانه کاوالا امکانی فراهم نموده تا مشاغل  افراد علاقمنه به کسب‌و‌کار خود رابیابند.برای ارسال پیام به این افردا در واتساپ نیازی به ذخیره انها در لیست مخاطبین گوشی نیست و با استفاده از لینکی که در اختیارتان قرار می‌دهیم میتوانید به اسانی این کار را انجام دهید.

نمونه لینک دریافتی: https://wa.me/989010415280

اثربخشی بازاریابی پیامکی با بانک مشاغل تهران

بانک اطلاعاتی شماره موبایل در ایده کاو به راحتی انبوهی از داده ها را در اختیار شما قرار می دهد که به وسیله آن بتوانید در شبکه های اجتماعی مجموعه ای از مشتریان و همکاران خود را گرد هم بیاورید و آخرین اطلاعات و تغییرات و خدمات خود را به اطلاع آنها برسانید.
بانک شماره موبایل تهران در حقیقت ممبرهای واقعی تلگرام شما خواهند بود تا تهران بزرگ را تبدیل به یک دهکده کوچک نمایید؛ دهکده ای که تک تک خانه های آن مشتریان بالقوه شما می باشند. می توانید به اعضای این کانال تخفیف بدهید، از آن ها نظر سنجی نمایید، به مشتریان وفادار جایزه بدهید و با کمک اس ام اس مارکتینگ حتی برای آنها به مناسبت های گوناگون کد تخفیف برای خرید کالای جدیدی بفرستید.
همچنین با کمک این شماره ها یک راه ارتباطی کم هزینه و قوی در اختیار شما قرار می گیرد. بازاریابی با روش مراجعه حضوری که پیشتر از این رواج داشت همواره با هزینه و دشواری رفت و آمد و مراجعه همراه بود و همیشه هم از سوی دیگر موفق نبود و ملاقات های بیشتری را می طلبید، لذا این هزینه و مشکلات همچنان وجود داشت.

اما اکنون با شماره های موجود در لیست اطلاعات مشاغل تهران دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست؛ تماس گرفته می شود، در گروههایی این افراد را عضو کرد یا راه های ارتباطی دیگری مانند ایمیل را می توان دریافت کرد، حتی خبرنامه فرستاد، لذا انجام انواع بازاریابی مانند بازاریابی ایمیلی ممکن می شود.
در همین راستا ایده کاو در فایل اطلاعات مشاغل تهران سعی نموده شماره های تماس را به درستی و صحت ثبت کرده باشد تا وقتی پیامک به افراد ارسال می گردد کسب و کارها این اطمینان را داشته باشد که پیامک ها به صورت هدفمندی ارسال می شوند. لذا تبلیغات کاملا هوشمندانه خواهند بود. از سوی دیگر چون تمامی افراد منتخب مشتری هدف هستند افزایش مشتری و افزایش فروش مورد انتظار است. بانک شماره موبایل اصناف هم یکی از بهترین بانک ها برای بازاریابی است.

از بانک مشاغل تهران چه استفاده ای می‌توان کرد؟

از بانک مشاغل تهران برای بازاریابی تلفنی و پیامکی و فروش محصولات خود می‌توان استفاده کرد. بانک شماره موبایل تهران بصورت اختصاصی بر اساس نیاز شما ساخته می‌شود و مشاوره اختصاصی در مرحله ساخت دریافت خواهید کرد.

بانک شماره موبایل تهران ایده‌کاو بصورت رایگان

ما در سامانه بازاریابی ایده‌کاو این امکان را فراهم کرده ایم که قبل از خرید بخشی از بانک شماره موبایل تهران را بصورت رایگان دریافت کنید. برای دریافت رایگان بخشی از بانک اطلاعات تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید
بزرگترین بانک اطلاعات مشاغل کشور

توضیحات تکمیلی  خدمات ایده‌کاو

باوجود امکان ارسال پیامک منطقه‌ای، ایده‌کاو چه مزیتی نسبت به پنل‌ها دارد؟

آیا می‌توان به جای ارسال پیامک به اعضای گروه‌های تلگرامی، با آنها تماس گرفت؟

خدمات ایده‌کاو برای مشتریان املاک

افزایش فروش مصالح فروشان

خدمات فروش ایده کاو برای دندانپزشکان

چگونه این شماره ها بدست آمده است؟

ثبت سفارش