چگونه در گروه تلگرام فقط مدیریت پیام دهد؟

چگونه در گروه تلگرام فقط مدیریت پیام دهد؟

در این مطلب قصد داریم به پرسش “چگونه در گروه تلگرام فقط مدیریت پیام دهد” پاسخ دهیم. در واقع لازم است بدانید که چگونه می­توان دیگر اعضای گروه را در ارسال پیام محدود کرد. تنها با طی نمودن چند مرحلة ساده می­توانید این کار را انجام دهید؛ بنابراین واضح است که نیازی به انجام کارهای سخت و پیچیده نخواهد بود.

تلگرام یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن­های شناخته شده در دنیاست. اگر شما هم در این اپلیکیشن قصد انجام فعالیت­های جدی را دارید و به عنوان مدیر یک گروه فعالیت می­کنید، از خواندن این مقاله پشیمان نخواهید شد.

در خواست مشاوره تبلیغات در تلگرام

چگونه در گروه تلگرام فقط مدیریت پیام دهد؟

برای انجام این کار لازم است دسترسی اعضای گروه را محدود کنید. در این صورت تنها فردی که می­توانید در گروه پیام بگذارد، همان ادمین یا مدیر گروه است.

همان طور که می­دانید مدیر گروه می­تواند برخی از اعضا را به گروه اضافه کرده و یا حذف کند. اما سؤال این جاست که چگونه اعضا را در ارسال پیام­ها در گروه محدود کنیم؟ در صورت محدود نمودن کاربران، دیگر امکان هر گونه فعالیتی، اعم از ارسال متن، فایل­های رسانه­ای، استیکرها و … برای آن­ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

برای آن که بدانید چگونه در گروه تلگرام فقط مدیریت پیام دهد، لازم است مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • ابتدا وارد تلگرام و گروه مد نظرتان شوید.
  • در گروه گزینه­ای به نام manage group را مشاهده می­کنید. آن را انتخاب کنید.
  • در ادامه بخش Blacklist را انتخاب نمایید.
  • با انتخاب گزینه Ban user می­توانید اعضا را به لیست سیاه اضافه کنید.
  • کاربران را انتخاب کرده و محدودیت­ها را برای آن­ها اعمال کنید.
  • نکته: دقت داشته باشید که هر مورد همچون ارسال رسانه، استیکر و … با گزینه­ای جداگانه مشخص شده است. بسته به انتخاب خودتان می­توانید اعضا را در ارسال پیام­ها محدود کنید.
  • پس از آن که تنظیمات مورد نظرتان را انجام دادید، از قسمت بالایی صفحه، تیک سمت راست را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله تغییرات مورد نظرتان اعمال خواهد شد.
  • نکته مهم: لازم است پیش از اعمال تغییرات، گروه را به سوپر گروه ارتقا دهید. با انجام این کار، تمامی امکانات لازم برای مدیریت گروه را در اختیار خواهید داشت.

چگونه گروه تلگرام را به سوپر گروه تبدیل کنیم؟

علاوه بر این که مدیران گروه­های تلگرامی معمولاً سؤال دارند که چگونه در گروه تلگرام فقط مدیریت پیام دهد، تغییر ادمین نیز از سؤالات متداول آن­ها است. لازم به ذکر است که یکی از جذاب­ترین ویژگی سوپر گروه­ها اهمیت تغییر دادن ادمین گروه است.

برای آن که به عنوان مدیر گروه، امکانات بیش­تری در اختیار داشته باشید، می­توانید گروه را تبدیل به سوپر گروه کنید. برای انجام این کار لازم است در ابتدا آخرین ورژن آپدیت شدة تلگرام را نصب کنید.

سوپر گروه­ها قابلیت­های بسیار زیادی دارند. به عنوان مثال، می­توان به محدودیت دسترسی اعضا، اضافه کردن ادمین جدید به گروه، تغییر ادمین و … اشاره کرد. در ادامه خواهید دانست که چگونه گروه را می­توان تبدیل به سوپر گروه کرد.

برای آن که بدانید چگونه در گروه تلگرام فقط مدیریت پیام دهد، ابتدا گروه را تبدیل به سوپر گروه کنید

  • در ابتدا گروه مورد نظر خود را انتخاب کرده و وارد آن شوید.
  • گزینه تنظیمات که با آیکون چرخنده نشان داده شده است را انتخاب نمایید.
  • گزینه Manage group را در بخش تنظیمات انتخاب کنید.
  • در ادامه گزینه administrator را انتخاب نمایید.
  • در صفحه­ای که پیش رویتان است، گزینه­ای به نام Who can add new members را مشاهده می­کنید.
  • اگر در قسمت بالایی صفحه، گزینه only Admins را انتخاب کنید، خواهید دید که امکانات گروه همچون اضافه نمودن اعضا تنها توسط ادمین امکان‌پذیر خواهد بود.

دانستید این که چگونه در گروه تلگرام فقط مدیریت پیام دهد، به محدود شدن اعضا بستگی دارد. زمانی که گروه را تبدیل به سوپر گروه کنید، یک سری امکانات در اختیار شما به عنوان مدیر گروه قرار می­گیرد حال اگر بخواهید محدودیت­های بیش­تری اعمال کنید، می­توانید همان مراحلی که در بخش ابتدایی توضیح دادیم را طی کنید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم به طور کاربری، خلاصه و ساده به پرسش “چگونه در گروه تلگرام فقط مدیریت پیام دهد” پاسخ دهیم. افرادی که به عنوان مدیر یک تلگرام فعالیت می­کنند، در برخی از موارد به دلیل شلوغ شدن گروه و دلایل متعدد دیگری، ترجیح می­دهند تنها خودشان بتوانند پیامی را در گروه ارسال کنند.

توضیح دادیم که مدیر در چنین شرایطی نیاز به محدود کردن اعضای گروه تلگرام دارد. البته لازم است برای دسترسی داشتن به امکانات لازم، در ابتدا گروه تبدیل به سوپر گروه شود. در ادامه اعمال محدودیت­ها همچون ارسال پیام­ها توسط اعضا در گروه به راحتی امکان‌پذیر است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد: 7

پر استفاده ترین خدمات

دیگر مقالات حوزه ممبر تلگرام هدفمند سامانه ایده‌کاو:

  1. خرید ممبر
  2. خرید ممبر گروه تلگرام
  3. خرید ممبر واقعی
  4. بانک شماره موبایل تلگرام

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید