چگونه وارد کانال خصوصی تلگرام شویم؟

تنظیمات گروه تلگرام

اول از همه، تلگرام دو گزینه اصلی برای عضویت کاربران در یک کانال دارد. اولین گزینه این است که با دعوت نامه مدیر وارد گفتگو شوید. دوم، شما می توانید با اتصال به یک کانال خصوصی بپیوندید.

حال اگر ادمین شما را به کانال دعوت کند، می توانید به راحتی به محتوای آن ها دسترسی پیدا کرده و عضو کانال شوید. با این حال، اگر با پیوندی که در جایی در اینترنت پیدا کرده‌اید به یک چت گروهی بپیوندید، مدیر می‌داند که به یک کانال پیوسته‌اید و احتمالاً شما را حذف خواهد کرد.

متأسفانه مدیر متوجه خواهد شد که چه کسی به کانال می پیوندد. واقعا بدون اطلاع ادمین نمیشه کاری در کانال انجام داد چون در وهله اول کانال رو میسازن.

بنابراین، چه از طریق پیوندی که از یکی از دوستانتان دریافت کرده‌اید و چه از طریق دریافت دعوت‌نامه مستقیم به یک کانال بپیوندید، مدیر به راحتی می‌تواند بفهمد چه کسی به کانال پیوسته است.

با این حال، یکی از راه‌های عضویت در کانال خصوصی در تلگرام بدون اطلاع مدیر، عضویت با هویت جعلی است. این به مدیر اطلاع می دهد که شخصی به کانال خصوصی او پیوسته است اما هویت واقعی شما را نمی داند.

توجه داشته باشید که این فقط برای کانال خصوصی است که باید در آن عضو شوید. همه می توانند بدون اتصال اشتراک به یک کانال عمومی بپیوندند، زیرا کانال برای همه کاربران در دسترس است.

افراد از طریق اتصال به اینترنت یا اشتراک گذاری تلگرام به کانال های خصوصی دسترسی دارند، اما اگر محتوا خصوصی باشد، می توانید آن را تنها در 5 دقیقه تماشا کنید. بعداً از شما خواسته می شود که اشتراک بخرید.

در خواست مشاوره تبلیغات در تلگرام

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد: 26

پر استفاده ترین خدمات

دیگر مقالات حوزه ممبر تلگرام هدفمند سامانه ایده‌کاو:

  1. خرید ممبر
  2. خرید ممبر گروه تلگرام
  3. خرید ممبر واقعی
  4. بانک شماره موبایل تلگرام

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید