نرم افزار تبلیغات انبوه در واتس اپ

نرم افزار تبلیغات انبوه در واتس اپ

چنانچه کسب‌وکاری بتواند تبلیغات انبوه و همچنان بازاریابی خود را در واتساپ به خوبی پایه‌ریزی کند، می‌تواند با هزینه‌های بسیار کم، ارتباطات بسیار اثربخشی رو با مخاطبین خود پی‌ریزی کند. برنامه‌نویسان برای رفع این نیاز، نرم‌افزار تبلیغات انبوه در واتس اپ  مختلفی را ارائه کرده‌اند که در این مقاله بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار برای تبلیغات انبوه در واتس اپ رو معرفی می‌کنیم. پس لطفا تا پایان مقاله همراه ما باشید.

تبلیغات انبوه در واتس اپ به چه معنا است؟

به مدد فیلتر شدن تلگرام، واتساپ جای خود را به خوبی در میان ایرانیان باز کرده است. لذا شاید بتوان چنین ادعا کرد که نزدیک به 90 درصد از شماره موبایل‌های ایرانیان، در واتساپ عضو هستند. تبلیغات انبوه در واتس اپ یعنی آنکه بتوانیم پیام خودمون رو در مدت زمان به نسبت کوتاهی به بیش از 1000 مخاطب برسانیم.

البته 1000 مخاطب تعدادی هست که ما در ایده‌کاو معیاری برای انبوه بودن تبلیغات قرار داده‌ایم و می‌تواند جای بحث داشته باشد. اما به هر ترتیب، کسب‌وکارهای بسیاری هستند که چنانچه بتوانند روزانه با 1000 مخاطب جدید (البته هدفمند) ارتباط برقرار کنند و به مشتریان و مخاطبین قبلی خود نیز همچنان در ارتباط باشند، می‌توانند توسعه بسیار چشمگیری داشته باشند.

آیا شرکت متا (فیس بوک سابق)، تبلیغات انبوه در واتس اپ رو انجام می‌دهد؟

بله، در واتساپ بیزنس، امکانی برای ارسال پیام انبوه به مخاطبین وجود دارد. به عنوان مثال، شرکت twilio که سرویس‌های خوبی برای ارسال پیام در واتساپ (البته با هماهنگی و مشارکت فیس‌بوک) انجام می‌دهد، لیست قیمت خدمات ارسال پیام انبوه را به شرح زیر اعلام کرده‌ است:

نرم افزار تبلیغات انبوه در واتس اپ

البته قیمت‌های بسته به کشوری که پیام به آن ارسال می‌شود، نرخ تعرفه‌های مختلفی دارد.

چه روش‌هایی برای تبلیغات انبوه در واتس اپ وجود دارد؟

برای تبلیغات در واتساپ می‌توان 4 شیوه یا رویکرد تبلیغاتی رو لیست کرد.

  • ارسال پیام از طریق لیست انتشار
  • استفاده از استتوس (status)
  • ایجاد گروه‌های متعدد واتساپی
  • ارسال پیام‌های مستقیم و انبوه در واتساپ

در این میان، استتوس، آسان‌ترین روش برای تبلیغات گسترده است. اما مسلما فقط افرادی استتوس ما رو مشاهده می‌کنند که ما جزء مخاطبین آنها باشیم. لیست انتشار هم روش بسیار ساده و فوق‌العاده اثربخشی است. اما مشابه استتوس، تنها پیام ما بدست افرادی می‌رسد که ما رو در لیست مخاطبینشون اضافه کرده باشند.

مزیت لیست انتظار نسبت به استتوس آن است که لیست انتشار مشابه پیامی عادی به دست مخاطب می‌رسد و سریعا دیده می‌شود. اما استتوس مشابه استوری در اینستاگرام، تنها به افرادی نشان داده می‌شود که به بخش استتوس واتساپ خودشون برند و استتوس‌ها رو مشاهده کنند.

ایجاد گروه در واتساپ و افزودن مخاطبینی که ما رو نمی‌شناسند رو اصلا توصیه نمی‌کنم. چون گروه‌های واتساپی با گروه‌ها مثلا در تلگرام فرق دارند. گروه واتساپی حداکثر 256 عضو قبول می‌کنند و از آنجایی که تلفن اعضا نشان داده می‌شود، اعضای اضافه شده احساس می‌کنند که حریم خصوصی آنها رعایت نشده است و درصد بالایی از آنها از گروه خارج می‌شوند.

ارسال پیام مستقیم در واتساپ، برای مخاطبان جدید که شماره ما رو در لیست مخاطبینشون ذخیره نکرده‌اند، بهترین روش برای تبلیغات گسترده در واتساپ است. در ادامه همین مقاله در ویدئویی آموزشی، نشان داده شده است که چگونه پیام انبوه رو در واتساپ ارسال کنیم.

  • به صورت خلاصه چگونه می‌توان با بالک واتساپ سندر، تبلیغات انبوه در واتس اپ انجام داد؟
  • آیا برای آموزش دقیقتر و رفع اشکال برای ارسال انبوه با واتساپ بالک سندر، آموزشی وجود دارد؟

 

چطور ممکن است واتس اپ اجازه دهد که ما بدون اجازه شرکت فیس بوک، تبلیغات انبوه ارسال کنیم؟

مسلما وقتی واتساپ بیزینس امکانی برای ارسالی پیام انبوه پیش‌بینی کرده باشد، لذا این اجازه را به دیگران نمی‌دهد تا تبلیغات انبوه در بستر واتساپ انجام دهند.

به لطف اضافه شدند واتساپ وب، برنامه‌نویسان با استفاده از ابزارهایی که برای تست وب‌سایت‌ها است، امکانی را فراهم می‌آورند که کار کردن با واتساپ به صورت خودکار انجام شود. لذا می‌توان با چیدن سناریوهایی از قبل برنامه‌ریزی شده، مدیریت خودکار واتساپ را انجام داد که ارسال انبوه پیام، یکی از این روش‌های مدیریتی خودکار می‌باشد.

بهترین نرم‌افزاری که برای تبلیغات در واتساپ پیشنهاد می‌دهید چیست؟

استفاده از پیام‌رسان واتساپ برای ارسال پیام انبوه، باتوجه به فراگیر شدن واتساپ در ایران، بسیار اهمیت یافته است.

در ویدئویی که در زیر امده است، بسیاری از موارد برای ارسال پیام انبوه در واتساپ آمده است. در این ویدئو نحوه نصب و ارسال پیام انبوه در واتساپ با نرم‌افزار Bulk WhatsApp Sender آمده است که پیشنهاد می‌کنم حتما ملاحظه فرمایید.

 

چگونه می‌توانم بخشی از بانک شماره واتس اپ رو برای تبلیغات انبوه دانلود کنم؟

در ویدئویی که در زیر آمده است، با مثالی که ارائه می‌شود، در idekav.com جستجو می‌زنیم و گروه‌های تلگرامی مرتبط با کسب‌وکارمون رو پیدا می‌کنیم. همچنین نحوه استفاده از اپلیکیشن اندروید ایده‌کاو، برای دانلود رایگان بانک شماره واتساپ اضافه شده به سبد خرید نیز  آورده شده است.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد: 1

پر استفاده ترین خدمات

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید