رفع مشکل بالک واتساپ سندر

رفع مشکل بالک واتساپ سندر

بالک واتساپ سندر را شاید بتوان بهترین نرم‌افزار برای ارسال پیام انبوه در واتساپ نام برد. ما در ایده‌کاو، نرم‌افزارهای مختلفی را برای ارسال پیام انبوه در واتساپ را آزمایش کرده‌ایم که در حال حاضر از نرم‌افزار بالک واتساپ سندر استفاده می‌کنیم و آن را به مشتریان خود نیز پیشنهاد می‌دهیم. در این مقاله به رفع مشکل بالک واتساپ سندر می‌پردازیم

مشکل بالک واتساپ سندر چگونه رفع می‌شود؟

مشکل بالک واتساپ سندر از آنجایی شروع می‌شود که کروم هر چند وقت یکبار به صورت خودکار نسخه خود را آپدیت می‌کند و درایور قبلی کروم که برای بالک واتساپ سندر کپی شده است، دیگر کار نمی‌کند. خوب راهکار بسیار آسان است. باید نسخه جدید کروم درایور دانلود شود و در مسیر واتساپ سندر کپی شود.

در ویدئویی که در ادامه آمده است، راه حل به سادگی و گام به گام نشان داده شده است.

بالک واتساپ سندر را چگونه نصب کنم؟

نصب بالک واتساپ سندر، نکاتی دارد که در هنگام نصب حتما باید به آنها توجه شود. در ویدئویی که در ادامه آمده است، نصب بالک واتساپ سندر، کاملا گام به گام نشان داده می‌شود.

در ویدئوی بالا به مقاله‌ای اشاره شده است که نصب بالک واتساپ سندر، گام به گام، بر اساس آن انجام می‌شود. این مقاله در آموزش ارسال پیام انبوه در واتساپ آمده است.

بیشتر بخوانید
دوره آموزش بازاریابی در واتساپ

هزینه لایسنس بالک واتساپ سندر چقدر است؟

در ایده‌کاو، آموزش‌های نصب و راه‌اندازی بالک واتساپ سندر و همچنین لایسنس 2 هفته‌ای آن، رایگان می‌باشد. هدف ما آن است تا در این 2 هفته بتوانید به نحو مناسب از این نرم‌افزار قدرتمند ارسال پیام انبوه در واتساپ استتفاده کنید و در صورت مفید بودن، اقدام به خرید لایسنس کنید. جهت اطلاع از تعرفه‌های مختلف خرید، روی لینک بالک واتساپ سندر (Bulk WhatsApp Sender)  کلیک فرمایید.

بیشتر بخوانید
بالک واتساپ سندر

دوره آموزشی بازاریابی انبوه غیر تبلیغاتی در واتساپ چیست؟

در ایده‌کاو، بیش از یک سال است که تجربه ارسال پیام انبوه در واتساپ رو داریم و از ابتدای 1401، به صورت گسترده از بالک واتساپ سندر استفاده می‌کنیم. ما همواره با مشتریانمون در خصوص تجربیات آنها در ارسال پیام انبوه در واتساپ صحبت می‌کنیم و سعی در جمع‌بندی تجربیات کسب‌وکارهای مختلف در بازاریابی در واتساپ رو داریم.

همچنین از آنجایی که آموزش‌های رایگان متعددی در این حوزه منتشر کرده‌ایم، همواره به دنبال آن بوده‌ایم تا دوره‌ای آموزشی ایجاد کنیم که پاسخگوی کسب‌وکارهای برای انجام بازاریابی به صورت حرفه‌ای در واتساپ باشد. برای این منظور، دوره بالک واتساپ سندر ایجاد شده است و همواره در حال به‌روز رسانی آن می‌باشیم.

در ویدئوی زیر، مشخصات دوره بازاریابی انبوه در واتساپ آورده شده است.

برای آگاهی از مشخصات این دوره، روی لینک دوره آموزش بازاریابی در واتساپ کلیک فرمایید.

بیشتر بخوانید
دوره آموزش بازاریابی در واتساپ

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد: 0

پر استفاده ترین خدمات

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید