راهنمای کامل بازاریابی تلفنی در سال 2022

دستیابی به مشتریان جدید راهی عالی و حیاتی برای بقای کسب و کار است. برای شانس بهتر تبدیل سرنخ ها به یک تجارت، نیاز واقعی به استراتژی های بازاریابی مختلف وجود دارد.

دستیابی به مشتریان جدید برای بقای هر کسب و کاری بسیار مهم است. یک استراتژی بازاریابی محبوب که می توانید از آن برای دسترسی به افراد بیشتری استفاده کنید، بازاریابی تلفنی است. این یک روش مطمئن برای فروش کالا و خدمات به مشتریان است.

برای تبدیل بهتر سرنخ، باید از استراتژی های بازاریابی مختلفی استفاده کنید. بازاریابی تلفنی به کسب و کارهای کوچک تا بزرگ کمک می کند تا کل فرآیند فروش خود را انجام دهند. در واقع، ارتباط فرد به فرد به عنوان یک راه اثبات شده برای به دست آوردن سرنخ شناخته شده است.

در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد بازاریابی تلفنی در اختیار شما قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید
بانک موبایل تولیدکنندگان
فهرست محتوا مخفی کردن

بازاریابی تلفنی چیست؟

بازاریابی تلفنی مفهوم جدیدی نیست. برای چندین دهه توسط بسیاری از مشاغل برای ایجاد سرنخ از طریق تلفن استفاده شده است. درست مانند گذشته، امروزه نیز بازاریابی تلفنی مزایای فراوانی دارد.

این یک فرآیند ساده برای تولید سرنخ، فروش محصولات یا خدمات است. به ویژه برای جمع آوری اطلاعات مشتری از طریق تلفن مفید است. این تکنیک می تواند به عنوان یک ابزار ارزشمند برای مشاغل کوچک کار کند.

در واقع، در مقایسه با فروش شخصی، در هزینه و زمان شما صرفه جویی می کند. علاوه بر این، مزایای مشابهی را ارائه می دهد که یک تجارت از تماس مستقیم با سرنخ ها به دست می آورد.

اگرچه در مقایسه با پست گران است، اما برای بستن معاملات کارآمدتر و موثرتر است. در کنار این، درآمد خوبی نیز ارائه می دهد.

چرا بازاریابی تلفنی مهم است؟

بازاریابی تلفنی بهترین استراتژی بازاریابی آزمایش شده و آزمایش شده برای مشاغل کوچک است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که به دنبال فروش کالاها و خدمات خود در مکان‌های صعب العبور هستید.

بازاریابی تلفنی معمولاً در دو حوزه ارائه می شود، ورودی و خروجی.

بازاریابی تلفنی ورودی به این معنی است که شما تماس هایی را از طریق سرنخ های تولید شده از طریق پست مستقیم و راه های دیگر دریافت کنید.

وقتی در مورد بازاریابی تلفنی خروجی صحبت می کنیم، این یک راه عالی برای شما است که با مصرف کننده نهایی خود تماس بگیرید. به طور مستقیم به سمت یک سرنخ هدف قرار می گیرد. نمایندگانی که در تماس های خروجی کار می کنند به آموزش در مورد دانش محصول و تکنیک های افزایش فروش نیاز دارند تا سرنخ های بیشتری ایجاد کنند.

کاربردهای عمده بازاریابی تلفنی B2B از جنبه های مختلفی تشکیل شده است. به عنوان مثال، فروش به مشتریان فعلی، پردازش سفارش ورودی، تولید سرنخ جدید خروجی، خدمات مشتری و موارد دیگر.

روش های بازاریابی تلفنی معمولاً مانند روش بازاریابی خانگی برای تولید سرنخ و فروش کالا یا خدمات اتفاق می افتد. استفاده حرفه ای از تلفن وسیله ای مقرون به صرفه و انعطاف پذیر برای دستیابی به مشتریان است.

بازاریابی تلفنی جایگزین مناسبی برای تعامل و فروش رو در رو با مشتریان فعلی شما است.

مزایای بازاریابی تلفنی

مزایای بازاریابی تلفنی می تواند به ارتقای یک کسب و کار به سطح جدیدی کمک کند. از آنجایی که این یک روش عالی و کارآمد برای به دست آوردن مخاطبین بیشتر است، به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر شناخته شده است.

بازاریابی تلفنی همچنین مزایای ذکر شده زیر را ارائه می دهد، مانند:

کار می کند

نکته مثبت اصلی بازاریابی تلفنی این است که صرف نظر از نوع و اندازه، برای هر کسب و کاری به خوبی کار می کند. طیف وسیعی از فرصت ها را برای کسب و کار شما ایجاد می کند تا بازار را هدف قرار دهد.

موثرترین روش برای به روز رسانی مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، بازاریابی تلفنی است.

به همان اندازه که منعطف است، موثر است و به کسب و کار شما کمک می کند تا استراتژی ها را بر اساس نیاز خود تغییر دهد. این روش برای تولید سرنخ، تبلیغ محصولات و خدمات، دریافت بازخورد و موارد دیگر عالی عمل می کند.

این به خوبی با تیم فروش در میدان ادغام شده است تا نتایج بهتری به دست آورد. فرصت های عالی برای رقابت ایجاد می کند و راهی منحصر به فرد برای درک نیازهای مشتریان فراهم می کند.

هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد

بازاریابی تلفنی یکی از روش های مقرون به صرفه برای کسب و کار برای تولید سرنخ، به روز رسانی مشتریان و دریافت بازخورد است. نسبت به سایر روش‌های بازاریابی ارزان‌تر است، به خصوص زمانی که برون‌سپاری می‌شود.

بازاریابی تلفنی به هزینه های زیادی نیاز ندارد زیرا نیازی به منابع دائمی وجود ندارد. تنها چیزی که یک کسب و کار نیاز دارد، تیمی از نمایندگان بازاریابی تلفنی، تلفن، اتصال به اینترنت خوب و ابزارهای مختلف ساده است.

علاوه بر هزینه، یک کسب و کار تمایل به صرفه جویی در زمان نیز دارد. می توان محصولات یا خدمات را در زمان کمتری به افراد زیادی بفروشد.

افزایش فروش

بازاریابی تلفنی همه چیز در مورد فروش است. با کمک این تکنیک، کسب و کار شما به راحتی می تواند کارایی فروش را افزایش دهد.

بازاریابی تلفنی به کسب و کار این مزیت را می دهد که از طریق فروش فوری پاسخ فوری دریافت کند.

در طول تماس، یک بازاریاب تلفنی می تواند بلافاصله معامله را ببندد. از آنجایی که هر مشتری متفاوت است، فروش به توانایی فروشندگان شما بستگی دارد.

بازاریابی تلفنی می تواند فروش را افزایش دهد به شرطی که شرکت آن را به روش صحیح با استراتژی های درست انجام دهد. این وظیفه یک نماینده است که مشتریان را طی یک تماس متقاعد کند. به همین دلیل است که آموزش جنبه حیاتی بازاریابی تلفنی است.

آموزش به فرد کمک می کند تا حداکثر دانش محصول را در مورد محصول یا خدماتی که می فروشد به دست آورد.

خدمات فروش تعاملی بهتری ارائه می دهد

با کمک بازاریابی تلفنی، یک نماینده تجاری می تواند ارتباط فوری با مشتریان ایجاد کند. در اینجا انسان ها با مشتریان ارتباط مستقیم دارند. به این ترتیب، بازاریابی تلفنی تأثیر مثبتی دارد زیرا اکثر مردم خرید محصولات را از یک شخص ترجیح می دهند.

فروشندگان در حال گفتگوهای تعاملی با مشتریان خود هستند. آنها به راحتی می توانند با افراد بالقوه روابط اعتماد ایجاد کنند. بهترین بخش بازاریابی تلفنی این است که 24×7 در دسترس است، خدمات فروش عالی و پشتیبانی مشتری ارائه می دهد.

دامنه کسب و کار را گسترش می دهد

یکی دیگر از مزایای ثابت شده بازاریابی تلفنی این است که به گسترش دامنه کسب و کار شما کمک می کند. این فرصتی را به شما می دهد تا به مشتریان ما که حتی در مسافت زیادی واقع شده اند دسترسی پیدا کنید.

بازاریابی تلفنی قلمرو فروش را افزایش می دهد و به کسب و کار اجازه می دهد تا به چشم انداز بیشتری دست یابد. این یک مزیت قابل توجه برای کسب و کار برای به دست آوردن فرصت های تجاری بیشتر است.

هنگامی که از طریق بازاریابی تلفنی دامنه کسب و کار گسترش می یابد، می توانید روی مشتریان جدید تمرکز کنید. نه تنها این، بلکه به شما کمک می کند تا با مشتریان فعلی برخورد کنید.

شما همیشه می توانید مشتریان فعلی را پیگیری کنید و آنها را در مورد پیشنهادات جدید، صرف نظر از موقعیت مکانی آنها، به روز نگه دارید. به این ترتیب بازاریابی تلفنی بدون توجه به جایی که مشتری شما در آن قرار دارد موثر است.

بازخورد فوری در مورد محصولات و خدمات دریافت می کند

بازاریابی تلفنی به درک اینکه آیا مشتری شما به تجارت شما علاقه مند است یا خیر کمک می کند. این روشی موثر برای جمع آوری اطلاعات یا بازخورد در مورد محصول یا خدماتی است که ارائه می کنید. این به شما امکان می دهد تا در مورد تجربه مشتری با نام تجاری خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در کنار این، یک کسب و کار می تواند به راحتی بازخورد دریافت کند یا از طریق یک تماس ساده نظر بخواهد. این به ایجاد یک رابطه قوی کمک زیادی می کند. به این ترتیب، مشتریان می توانند احساس کنند که شما به احساسات آنها اهمیت می دهید.

درخواست پیشنهادات و نظرات به یک کسب و کار کمک می کند تا شروع به کار روی بهبود محصولات یا خدمات شما کند. تماس مستقیم با مشتریان این مزیت را از دریافت پاسخ های فوری از مشتریان فعلی می دهد. این بیشتر به پیشروی از رقبای شما کمک می کند.

پایگاه داده موثر ایجاد می کند

بازاریابی تلفنی به کسب و کار اجازه می دهد تا پایگاه داده موثری داشته باشد. این استراتژی به تعیین جمعیت شناسی مشتریان کمک می کند.

علاوه بر این، برای ایجاد یک پایگاه داده مؤثر نیز باید سؤالات مربوطه را بپرسید. این به شما جزئیاتی در مورد مشکلات رایج مشتریان می دهد.

علاوه بر این، پایگاه‌های داده به شناسایی الگوهایی برای کسب‌وکار شما کمک می‌کنند که هزینه عملیاتی را کاهش داده و در زمان صرفه‌جویی می‌کنند. با کمک یک پایگاه داده موثر، یک تجارت می تواند به راحتی فروش را افزایش دهد.

نماینده فروش شما فقط باید اطلاعات درستی در مورد مشتریان و رقبا جمع آوری کند.

به برقراری ارتباط با تصمیم گیرندگان کمک می کند

این بخشی از بازاریابی تلفنی B2B است. این به ارتباط تصمیم گیرندگان با مشاغل کمک می کند.

زمانی که رئیس مشغول است یا نه، شانس بیشتر است. در این موارد، بازاریابی تلفنی به یک نماینده اجازه می دهد تا قبل از تصمیم گیری خود، با مسئول دوم ارتباط برقرار کند.

بازاریابی تلفنی به سرعت بخشیدن به فرآیند تصمیم گیری با رفتن مستقیم به بالا کمک می کند. تنها چیزی که یک کسب و کار نیاز دارد تماس با فرد مناسب است.

با این کار، یک کسب و کار می تواند در زمان و هزینه صرفه جویی کند و حتی به بستن سریع معامله کمک کند. شما می توانید این کار را با متقاعد کردن تصمیم گیرندگان انجام دهید که چرا خدمات شما برای مشتریان مفید است.

منجر به ملاقات حضوری می شود

همیشه به یاد داشته باشید که اگر مشتری آماده شنیدن شما در تماس باشد، برای ملاقات های حضوری آماده است. بازاریابی تلفنی به تنظیم جلسات شخصی کمک می کند.

این مهم است زیرا به یک کسب و کار اجازه می دهد نسخه نمایشی محصولات یا خدمات خود را نشان دهد. به جای اینکه منتظر باشید تا مشتری خود فعال باشد، همیشه بهتر است یک قرار ملاقات بگذارید.

ملاقات حضوری برای بستن معامله مهم است. با این کار، مشتری شما در کسب و کار شما اعتماد ایجاد می کند.

نتایج را پیگیری می کند

وقتی در مورد نتایج بازاریابی تلفنی صحبت می کنیم، آنها بسیار قابل اندازه گیری هستند. یک کسب و کار می تواند با تجزیه و تحلیل هر مرحله از فرآیند، گزارش دقیقی از استراتژی های بازاریابی خود دریافت کند.

این تجزیه و تحلیل به دانستن اینکه کدام روش کارآمد و کدام روش نیست کمک می کند. همچنین، اگر یک کسب و کار در حال پیگیری فروش باشد، به رشد کسب و کار کمک می کند.

گزارش‌های ردیابی به دانستن زمان و مکان مورد نیاز محصولات یا خدمات شما کمک می‌کند. این داده ها به بهبود استراتژی های کسب و کار شما کمک می کند.

اکنون که بیشتر در مورد بازاریابی تلفنی می دانیم، بد نیست بدانید که برخی از اشکالات وجود دارد. اجازه دهید در موارد زیر معایب بازاریابی تلفنی را درک کنیم:

معایب بازاریابی تلفنی

  • آموزش نمایندگان بازاریابی تلفنی هزینه های عملیاتی را افزایش می دهد و زمان بر است.
  • این تأثیر منفی بر تیم فروش میدانی دارد که به کارمندان احساس منفی می دهد.
  • داده‌ها یا فهرست‌های مشتری می‌تواند پرهزینه باشد که هزینه کسب‌وکار را بیشتر افزایش می‌دهد.
  • بازاریابی تلفنی B2B با خطر زیادی از دست دادن کنترل فرآیند فروش همراه است. این امر به ویژه زمانی که یک ارائه دهنده خدمات خارجی انتخاب کرده باشد، بیشتر می شود.

بانک موبایل برای بازاریابی تلفنی در ایران را چگونه بدست آورم؟

در سامانه ایده‌کاو امکانی فراهم شده است تا با جستجو بتوانیم بانک موبایل اعضای گروه‌های تلگرامی را دانلود کنیم.

چگونگی دانلود بسیار ساده است. حتما ویدئوی زیر را با دقت ملاحظه فرمایید تا بتوانید تا دقایقی دیگر بانک موبایلتون رو دانلود کنید و بازاریابی تلفنی را با اثربخشی بسیار بالایی ادامه دهید. در صورت هر مشکل یا ابهامی، حتما با ما تماس بگیرید.

اهمیت بازاریابی تلفنی در تولید سرنخ چیست؟

حتما از خود می پرسید که چرا از بازاریابی تلفنی استفاده می شود؟ اهمیت اصلی بازاریابی تلفنی در تولید سرنخ نهفته است.

اجازه دهید در مورد اینکه چرا مهم است بحث کنیم. همانطور که می دانیم چهار نوع بازاریابی تلفنی وجود دارد. آنها بازاریابی تلفنی ورودی، خروجی، B2B و B2C هستند.

اطلاعات

همه ما می دانیم که بازاریابی تلفنی به ایجاد پایگاه داده کمک می کند.

کسب و کارها با استفاده از پایگاه های داده کار می کنند. آنها حاوی شماره مشتری به همراه اطلاعاتی مانند الگوی خرید، نقطه درد و موارد دیگر هستند.

پایگاه داده توسط نمایندگان برای تولید سرنخ استفاده می شود. افزایش تعداد سرنخ ها/ مشترکین موجود مهم است. در کنار این، استفاده های متعددی برای پایگاه داده وجود دارد. همراه با ذخیره اطلاعات برای بازاریابان تلفنی، نمایندگان را در مسیر کاری خود راهنمایی می کند.

به افزایش آگاهی از برند کمک می کند

بازاریابی تلفنی به یک کسب و کار کمک می کند تا نام خود را در همه جا گسترش دهد. ایجاد روابط با مشتری می تواند به انتشار کلمات خوب در مورد تجارت شما کمک کند.

این باعث ایجاد آگاهی در مورد محصولات و خدماتی می شود که کسب و کار می فروشد. تبلیغات دهان به دهان هنوز بهترین راه برای گسترش آگاهی از برند است.

بنابراین، وقتی مشتری فعلی شما کیفیت عالی را از طرف شما دریافت می کند، مطمئناً این خبر را منتشر می کند. بنابراین، این فروش شما را افزایش می دهد.

در بازاریابی کالاها و خدمات کمک می کند

این ابزار نقش حیاتی در فروش کالاها و خدماتی که یک کسب و کار ارائه می دهد ایفا می کند. همچنین به بازاریابی کسب و کار شما کمک می کند.

فرصت پیگیری را می دهد

اگر نمی خواهید مشتریان فعلی را رها کنید، بازاریابی تلفنی امکان پیگیری را فراهم می کند. پیگیری مشتریان، آنها را در مورد تغییرات یا پیشنهادات جدید به روز نگه می دارد.

علاوه بر این، مهم است که آخرین تماس را با یک یادداشت شاد ببندید. به این ترتیب، تماس گرفتن با مشتری برای پیگیری بعدی کاملاً خوب است.

چگونه می توانید بازاریابی تلفنی را به خوبی انجام دهید؟

در اینجا پنج استراتژی موثر برای کسب و کار شما برای موفقیت در بازاریابی تلفنی آورده شده است:

بازاریابی تلفنی را با فروش اجتماعی ترکیب کنید

وقتی یک کسب و کار روی ترکیب استراتژی های بازاریابی ورودی و خروجی کار می کند خوب است. این روش تاثیر زیادی بر کسب و کار می گذارد و به آنها کمک می کند تا به مخاطبان هدف شما دست یابند.

بهترین راه برای انجام خوب بازاریابی تلفنی، ترکیب استراتژی خود با رسانه های اجتماعی است.

 

استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای دستیابی به مشتریان بالقوه بهترین راه برای جلب توجه آنهاست. به عنوان مثال، کانال های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، ایمیل مستقیم و غیره.

آنها ارتباط با مشتریان را در فواصل زمانی آسان تر می کنند. علاوه بر این، هنگامی که مشتری از کسب و کار شما آگاه است، همیشه آماده است تا با شما تماس بگیرد. داشتن یک پیشنهاد عالی در کانال های رسانه های اجتماعی و تماس، بستن معامله را آسان تر می کند.

یک پست صوتی بگذارید

معمولاً بسیاری از کسب‌وکارها فکر می‌کنند قاعده کلی این است که پست صوتی را ترک نکنید. با این حال، این عمل را نباید نادیده گرفت. مهم است که همیشه یک پست صوتی بگذارید.

گذاشتن یک پست صوتی به مشتری در مورد دلیل تماس شما اطلاع می دهد. علاوه بر این، آنها را متقاعد می کند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول، خدمات یا به روز رسانی های شما تماس بگیرند.

همچنین، گذاشتن یک پست صوتی به مشتری کمک می‌کند تا بفهمد چه چیزی از شما می‌خواهد.

ابتدا تماس سرد را ولرم کنید

هر دو استراتژی ذکر شده در بالا به تبدیل تماس شما به یک تماس سرد کمک می کنند. هر مکالمه ای که با مشتری دارید غیر ضروری نیست و به ایجاد تعاملات بهتر کمک می کند.

آشنایی خوب افراد، مکالمه را آرام و غیررسمی می کند و به شما امکان می دهد راحت با افراد بالقوه صحبت کنید.

 

به یاد داشته باشید مهم است که در اولین تماس خود مطمئن باشید. در کارها عجله نکنید و افراد بالقوه را متقاعد کنید که شما را باور کنند. داشتن اعتماد به نفس و صبر کمک می کند همه چیز به آرامی پیش برود.

فراخوان را فراموش نکنید

طبق مطالعات، مهم است که در پایان هر محتوا یک فراخوان برای اقدام داشته باشید. با این حال، این نه تنها در مورد نوشتن، بلکه در تماس نیز صادق است.

به عنوان یک بازاریاب تلفنی، فرد باید بداند که چه چیزی باید نتیجه دلخواه باشد. به این ترتیب، پس از آن باید همان را در پایان تماس به مشتری بالقوه انتقال دهید.

در اینجا، دعوت به اقدام باید گام بعدی باشد. این امر چه یک نسخه نمایشی فروش باشد، چه زمان پیگیری، زمان برنامه جلسه یا هر چیزی که مربوط به مرحله بعدی باشد.

با ایمیل شخصی سازی شده پیگیری کنید

در صورت امکان، همیشه ارسال یک ایمیل شخصی پس از مکالمه موثر است. می‌توانید با یک ایمیل تشکر و قدردانی موضوع را پیگیری کنید یا نکته‌ای را که در تماس صحبت کرده‌اید، مرور کنید.

پیگیری یک ایمیل شخصی‌سازی شده تأثیر حرفه‌ای بر مشتریان شما می‌گذارد. ارسال ایمیل به رفع سوء تفاهمات، تقویت تبادل و موارد دیگر کمک می کند.

پیام‌های شخصی‌شده راهی عالی برای بازاریابی تلفنی هستند. آنها رابطه شما را با مشتریانتان تقویت می کنند.

خوب بودن در بازاریابی تلفنی به این معنی است که شما یک حرفه ای فروش هستید. اما برای بهبود استراتژی خود، استفاده از روش های ذکر شده در بالا هرگز ایده بدی نیست.

بازاریاب تلفنی چه می کند؟

اگر به دنبال شغل بازاریابی تلفنی هستید، بهترین پلتفرم ها را برای یافتن شغل مناسب بررسی کنید. قبل از کار در محله یهودی نشین، در اینجا چند مهارت وجود دارد که باید برای انجام هر کار بازاریابی تلفنی به طور مؤثر ایجاد کنید:

دوستی

برای یک بازاریاب تلفنی موثر مهم است که نگرش مثبت و دوستانه در تماس داشته باشد تا مشتریان احساس راحتی کنند. علاوه بر این، آنها همچنین احتمالاً بیشتر در گفتگو باز می شوند.

این امر تأثیر مثبتی بر تصویر کسب و کار شما و همچنین روی مشتریان ایجاد می کند. ماهیت با شخصیت و مهارت های خوب گوش دادن برای یک بازاریاب تلفنی ضروری است تا به سرعت معاملات را ببندد.

از مکالمه‌های شلوغ خودداری کنید زیرا خطر از دست دادن مشتریان بالقوه را به همراه دارد. یک رویکرد مهربان با نگرش درک اعتماد بین کسب و کار شما و مشتری ایجاد می کند.

مهارت های ارتباطی خوب

بسیاری از شرکت های بازاریابی تلفنی بر استخدام کارمندانی تمرکز می کنند که مهارت های ارتباطی خوبی دارند. به این ترتیب، مهم است که یک سخنران مسلط باشید.

مهارت های ارتباطی قوی برای موفقیت هر بازاریاب تلفنی حیاتی است. یک بازاریاب تلفنی باید بتواند به طور روان بخواند، صحبت کند و به یک فرد خاص گوش دهد. مهارت‌های ارتباطی خوب به شما کمک می‌کند به سؤالات مشتری پاسخ مثبت دهید.

دانش محصول

صرف نظر از نوع محصول یا خدماتی که می فروشید، باید دانش محصول را داشته باشید. همه شرکت های بازاریابی تلفنی مایل به استخدام افرادی هستند که آماده دریافت و درک سریع و موثر محصولات هستند.

این به این دلیل است که آنها می توانند همان دانش را به مشتریان خود ارائه دهند. یک بازاریاب تلفنی کامل باید در مورد خطوط تولید به خوبی آشنا باشد و برای پاسخ به سوالات مشتریان به خوبی آموزش دیده باشد. بازاریاب تلفنی که به سرعت به سؤالات مشتریان پاسخ نمی دهد، تمایل به از دست دادن سرنخ ها دارد.

بنابراین، دانش محصول یک مهارت مهم برای یک بازاریاب تلفنی موفق است.

اقناع

یک بازاریاب تلفنی موفق می تواند مشتریان بالقوه را در مورد نیاز به محصولات یا خدماتی که می فروشند متقاعد کند.

نیاز به یک نگرش متقاعد کننده و توانایی برای نشان دادن محصول یا خدمات به صورت مجازی در تماس وجود دارد. به عنوان یک بازاریاب تلفنی، باید محکم بایستید و بر مخالفت ها غلبه کنید تا معاملات را به طور موثر ببندید.

حکم نهایی

همانطور که می بینید، بازاریابی تلفنی می تواند شکست بخورد یا معامله کند. اگر به روش درست انجام شود می تواند کسب و کار شما را توسعه دهد. اما اگر به طور موثر انجام نشود، می تواند منجر به از دست دادن مشتریان بالقوه شود.

اطمینان حاصل کنید که فقط از بهترین استراتژی بازاریابی تلفنی برای تجارت خود با بهترین پلت فرم بازاریابی تلفنی استفاده می کنید.

منبع

این مقاله در ایده‌کاو ترجمه شده است و اصل مقاله در این صفحه می‌باشد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد: 0

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید