آموزش تشخیص آنلاین بودن افراد در تلگرام

تشخیص آنلاین بودن در تلگرام

تلگرام از جمله مهم‌ترین و پر مخاطب‌ترین رسانه‌های گفت و گو و چت باکس هست که بعضی افراد ساعات زیادی از زندگی خودشون رو صرف استفاده از این برنامه و برقراری ارتباط با دیگران می‌کنن. برای همین یک سری آموزش‌ها و راه حل‌ها وجود داره که لازم هست افرادی که وابسته تلگرام هستن اون‌ها رو بدونن. البته توی اکثر موارد این خود افراد هستن که سوال می‌پرسن و سایت‌های اینترنتی طبق سوالات کاربران به فکر ایجاد تولید محتوای جدید و پاسخ گونه می‌افتن. یکی از سوالات رایج در باب تلگرام “چگونگی آموزش تشخیص آنلاین بودن در تلگرام؟” هست.

کاربران تلگرام به خوبی با عبارت last seen recently یا آخرین بازدید اخیرا آشنا هستن؛ این فرآیند توسط خود کاربر از تنظيمات برنامه اعمال شده تا افراد دیگه نتونن متوجه زمان آنلاین بودن یا به بیانی زمان حضور کاربر در برنامه بشن. اما افرادی به دنبال نرم افزار فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام در حالت recently هستن تا سد دفاعی آخرین بازدید اخیرا رو بشکنن. به همین علت در ادامه به معرفی چند روش برای فهمیدن آنلاین بودن اکانت last seen recently می‌پردازیم.

چگونه بفهمیم شخصی در تلگرام آنلاین است؟

برای فهمیدن آنلاین بودن افراد در تلگرام روش‌هایی وجود داره که به این شرح هستن: تشخصی آنلاین بودن با فوروارد پیام، ساخت چت مخفی، فرستادن پیام صوتی، عضو کردن اون شخص در کانال یا گروه. در ادامه با ما همراه باشین تا نقد هر یک از موارد ذکر شده رو بخونین و طریقه فهمیدن آنلاینی اشخاص رو بیاموزین.

تشخیص آنلاین بودن با فوروارد پیام

همونطور که در پاراگراف قبلی ذکر شد یکی از راه‌های تشخیص آنلاین بودن در تلگرام، با فوروارد پیام هست که به افراد کمک می‌کنه تا از مانع last seen recently عبور کنن. برای این منظور اول باید یک کانال تلگرامی ایجاد کنین و هر پیامی که می‌تونین با هر مضمونی توی اون کانال پست کنین. به طور مثال چندتا استیکر یا تکست توی کانال پست کنین.

توجه داشته باشین که کانال ایجاد شده حتما باید عمومی یا به روایتی public باشه، اگر کانالتون خصوصی یا private باشه این روش برای شما کار نخواهد کرد. سپس یکی از پیام‌هایی که توی کانالتون پست کردین رو برای شخص مورد نظر بفرستین یا فوروارد کنین. یادتون باشه که حتما باید فوروارد پیام رو از طریق فلش کنار پست کانال انجام بدین.

قبل ارسال پیام قاعدتا تعداد بازدید یا view پیام که به حالت چشم کوچک در انتها و سمت راست پیام هست عدد 1 رو بخاطر وجود یک نفر در کانال نشون می‌ده. اگر پس از ارسال، اون عدد 1 تبدیل به 2، به نشونه دو بازدید کننده شد یعنی شخص آنلاین هست. اما اگر اون عدد 1، همچنان همون 1 باقی موند یعنی شخص آنلاین نیست. بسیاری عقیده دارن که حتما شخص باید روی پروفایل زوم کنه و پیام رو به صورت روح ببینه تا 2 بازدید به وجود بیاد. اما تنها آنلاین بودن برای ویو یا بازدید دوم کافی هست.

بیشتر بخوانید
بانک موبایل هرمزگان

ساخت چت مخفی

ایجاد چت مخفی برای آنلاین بودن در تلگرام یکی دیگه از روش‌های مذکور هست که برای اجرای اون لازمه که روی صفحه پروفایل شخص برین و آیکون سه نقطه رو لمس کنین و گزینه start a secret chat رو انتخاب کنین و بعد start بزنین و شروع کنین. در این قسمت در پایین صفحه عبارتی با عنوان … Waiting for to get online ایجاد می‌شه که به معنای صبر کردن برای آنلاین شدن شخص مورد نظر هست.

در صورتی که این پیام رو مشاهده کنین یعنی شخص آنلاین نیست و بالطبع طبق مضمون پیام باید برای آنلاین شدن اون فرد صبر کنین. اما اگر این پیام در قسمت پایین صفحه به نمایش گذاشته نشد، یعنی اینکه فرد مذکور آنلاین هست.

معمولا افرادی که می‌خوان ببینن اشخاص آنلاین هستن این روش رو ساده‌ترین و بهترین شیوه ممکن به حساب میارن. لازم به ذکر هست که اگر شما هم گزینه لست سین ریسنتلی رو برای خودتون فعال کردین باید فراموش نکنین که اگر برای شما پیامی با محتوای چت مخفی ارسال شد، در صورتی که نمی‌خواین اون شخص بفهمه آنلاین هستین باید سریعا از برنامه تلگرام خارج بشین یا به عبارتی آفلاین بشین تا پیام انتظار جهت آنلاین شدن برای اون شخص ارسال بشه.

فرستادن پیام صوتی

فرستادن پیام صوتی زیرکانه‌ترین و هوشمندانه‌ترین راه حل ممکن برای تشخیص آنلاین بودن افراد هست. معمولا افراد خواستار استفاده از روشی هستن که فرد متوجه استفاده از اون روش نشه. یعنی می‌خوان که یک ویس یا صدا، پیام و ویدیو رو با هر محتوایی به صورت کاملا طبیعی ارسال کنن و در صورت آنلاین بودن شخص متوجه این موضوع بشن.

فرستادن پیام صوتی دقیقا همین فرآیند رو برای شما اجرا می‌کنه. شما می‌تونین یک پیام صوتی برای شخص مورد نظر بفرستین و حتما دقت کنین که یک نقطه به حالت (•) کنار تایم و زمان ویس وجود داره. در صورتی که این نقطه از بین بره به این معنا هست که شخص ویس رو دانلود کرده و گوش داده. انجام این کار بدون سین زدن و با نصب تلگرام‌های متصل به تلگرام اصلی امکان پذیر هست.

شخص می‌تونه با زوم لمس روی پروفایل چت اون فرد صفحه چت رو به حالت روح باز کنه و ویس رو دانلود کرده و گوش بده. رایج‌ترین تلگرام مشابه به تلگرام اصلی، ایکس پلاس هست که امکانات بیشتری نسبت به خود تلگرام ارائه می‌ده و اکثریت کاربران تلگرام اکانت تلگرامی خودشون رو وارد ایکس پلاس هم می‌کنن تا از مزایای مازاد اون بهره ببرن.

در خواست مشاوره تبلیغات در تلگرام

عضو کردن اون شخص در کانال یا گروه

یکی دیگر از راه های تشخیص آنلاین بودن در تلگرام، عضو کردن یا به عبارتی ادد کردن یک شخص در کانال یا گروه از شیوه‌های فهمیدن آنلاین بودن افراد هست که معمولا مورد استفاده قرار نمی‌گیره، چون یا اشخاص بر طریقه این روش واقف هستن و در فرآیند اجرایی اون هیچ حرکتی نمی‌کنن تا شما متوجه آنلاین بودنشون نشین و یا نوتیفیکیشن (اعلانات) خودشون رو میوت کردن و متوجه پیام‌های ارسالی از سوی همه یا شخص شما (در صورت اینکه فقط شما میوت باشین) نمی‌شن.

اما برای اینکه تنها این شیوه رو هم شرح بدیم، باید شخص مورد نظر رو توی یک کانال یا گروه ادد کنین و اگر اون شخص گروه یا کانال مذکور رو ترک کرد و پیام … has left the group یا … has left the channel ظاهر شد به این معنی هست که اون شخص آنلاین هست.

مخفی کردن آنلاینی خود از دیگران

برای توضیح این زیر عنوان ابتدا لازم هست که بگیم در واقع مخفی کردن آنلاینی خود از دیگران اصلا کار سختی نیست و به راحتی امکان انجام اون وجود داره، اما متاسفانه یا خوشبختانه شیوه‌هایی که در بالا به عنوان تشخیص آنلاین بودن افراد در تلگرام ذکر شدن اگر مورد استفاده قرار بگیرن به راحتی می‌تونن سبب آشکار شدن آنلاینی شما بشن. برای اینکه آنلاینی شما در همه حالات پنهان بمونه بهتره که نسبت به روش‌های بالا آگاه باشین.

به طور مثال ویس‌ها رو در حالت آنلاین بودن و بدون سین زدن گوش ندین یا اگر در گروهی اضافه شدین اون گروه رو ترک نکنین. برای بستن آنلاینی خود تنها کافیه که به قسمت setting (تنظیمات) برنامه برین و قسمت privacy and security (امنیت و محرمانه) رو لمس کنین و سپس last seen & online (آخرین بازدید و آنلاینی) رو روی گزینه nobody (هیچ کس) فعال کنین تا کسی متوجه آنلاین بودن شما نشه.

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد: 12

پر استفاده ترین خدمات

دیگر مقالات حوزه ممبر تلگرام هدفمند سامانه ایده‌کاو:

  1. خرید ممبر
  2. خرید ممبر گروه تلگرام
  3. خرید ممبر واقعی
  4. بانک شماره موبایل تلگرام

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید