تبلیغات انتخابات شورای شهر و مجلس شورای اسلامی

تبلیغات محیطی در کوچه و خیابان، هرچند همچنان انجام می‌شود، اما هزینه‌های به مراتب بالاتری نسبت به تبلیغات در فضای مجازی دارد.

در ادامه با چهار ویدئو، تلاش داریم تا رویکرد بازاریابی اینترنتی برای انتخابات شورای شهر و مجلس شورای اسلامی را تبیین کنیم. هر چند در این متن به تمام جوانب بازاریابی در فضای مجازی برای انتخابات شورای شهر و مجلس پرداخته نمی‌شود، اما رویکردی که ما در سامانه بازاریابی ایده‌کاو می‌توانیم خدمت شما ارائه دهیم، کامل تشریح شده است.

چگونه در فضای اینترنت بازاریابی تبلیغات انتخابات شهر و مجلس را انجام دهم؟

ویدئویی که در ادامه آمده است، ارائه کننده چهار پیشنهاد برای تبلیغات در فضای مجازی برای کاندیداهای محترام انتخابات مجلس و همچنین انتخابات شورای شهر می‌باشد.

روش‌هایی که در این ویدئو پیشنهاد شده است، بسیار اثربخش می‌باشد و چنانچه کاندیدای محترم برنامه مشخصی برای انتخابات داشته باشد، امکانی فرهم شده است تا پیامش به گوش همشهریانش از روش‌های مختلف برسد.

تولید محتوا برای انتخابات شورای شهر و مجلس شورای اسلامی

من در تلگرام هم کانال و هم گروه دارم و در اینستاگرام هم صفحه دارم، اما چگونه به سادگی محتوا تولید کنم که بتوانم خودم، تفکرات و اندیشه‌هایم را برای شهرم و همشهریانم را بیان کنم.

در ویدئویی که در ادامه آمده است، رویکردی بسیار ساده توضیح داده شده است تا بتوانید محتواهای انتخاباتی بسیار خوبی را تهیه کنید و با قرار دادن در تلگرام و اینستاگرام، به خوبی با مخاطبین انتخاباتی خود ارتباط برقرار کنید.

در پیامک تبلیغاتی برای انتخابات شورای شهر و مجلس، از چه متنی استفاده کنم؟

در پیامک‌های تبلیغاتی و مخصوصا در ارسال پیامک برای تبلیغات انتخابات شورای شهر و مجلس شورای اسلام، چه متنی قرار دهم و از هم مهمتر چه پیامک‌هایی با چه متن‌هایی برای همشهریانم ارسال نکنم؟

در ویدئویی که در ادامه آمده است، چند توصیه برای ایجاد پیامک‌هایی با متن‌هایی جذاب برای تبلیغات انتخابات شوای شهر و مجلس آمده است.

برای تبلیغات انتخابات شورای شهر و مجلس شورای اسلامی تلفن همشهریانم رو چگونه بدست بیاورم؟

در سامانه بازاریابی ایده‌کاو (idekav.com) این امکان فراهم شده است تا گروه‌های تلگرامی که همشهریان شما در آنها عضو هستند را بیابیم و علاوه بر اینکه اعضای گروه‌های تلگرامی همشهریان شما رو در گروه تلگرامی شما عضو می‌کنیم، می‌توانیم تلفن آنها (البته حدود 30%) را هم در اختیار شما قرار دهیم تا علاوه بر پیامک زدن بتوانید برای همشهریانتون، پیام صوتی نیز ارسال فرمایید.

در ویدئویی که در زیر آمده است، به این پرسش پاسخ دیده می‌شود که آیا ما در ایده‌کاو به نیابت از شما کاندیدای محترم شورای شهر و مجلس اسلامی، پیامک و پیام صوتی ارسال کنیم و یا بهتر است شما کاندیدای محترم، خود مدیریت ارسال پیامک و پیام صوتی را بر عهده بگیرید.