برودکست واتساپ چیست؟

برودکست واتساپ چیست

برودکست واتساپ یکی از جدیدترین قابلیت­هایی است که به واتساپ اضافه شده است. این قابلیت جدید مزایای بسیار زیادی را برای افراد به خصوص کسب و کارها به دنبال دارد. در این مطلب قصد داریم به معرفی این امکان جدید در واتساپ بپردازیم و نحوة استفاده از آن را آموزش دهیم.

مشاوره در خصوص بانک شماره واتساپ

برودکست واتساپ و دلایل افزوده شدن آن به این اپلیکیشن

فرض کنید بخواهید به صورت دسته جمعی، پیامی را به تعدادی از مخاطبین خود بفرستید. در صورتی که برودکست وجود نداشته باشد، تنها دو راه برای انجام این کار وجود دارد:

1) ایجاد گروه، اضافه نمودن مخاطبین و انتشار پیام

اگر کمی با دقت به عنوان بالا توجه کرده باشید، احتمالاً به این نتیجه می­رسید که راه حل منطقی نیست. دلیل آن هم این است که تنها برای یک بار قصد ارسال پیام به جمعی از مخاطبان خود را دارید. در صورتی که گروه را ایجاد کنید، مجدداً باید پس از انتشار پیام گروه را برای همیشه حذف کنید.

2) ارسال پیام به مخاطبان به صورت تک به تک

به عنوان راه دوم، می­توانید پیامی که مدنظر دارید را به صورت تک به تک برای مخاطبان خود ارسال نمایید. درست است که بخش بزرگی از ایرادات راه اول از بین می­رود، اما در صورتی که تعداد افراد زیادی مد نظرتان باشند، مطمئناً راه حل مناسبی نیست. زمان زیادی طول می­کشد تا پیام مورد نظرتان را به تعداد زیادی از مخاطبان ارسال کنید.

با توجه به همة این دلایل متوجه شده­اید که راهکار بیهوده­ای است. بهتر است این راه حل را کنار گذاشته و به سراغ راه حل­های کاربردی­تری به نام برودکست واتساپ بروید.

برودکست واتساپ چیست؟

باید بگوییم برودکست قابلیتی است که به عنوان راه حلی کاربردی به جای دو راه حل بالا ارائه شده است. با وجود این قابلیت، کافی است مراحل ساده و کوتاه زیر را طی کنید:

  • در ابتدا لیستی از افرادی که قصد ارسال پیام به آن­ها را دارید، آماده کنید.
  • پیامی که مد نظرتان است را آماده کنید.
  • در پایان کافی است گزینه ارسال پیام را انتخاب کنید.

نحوة ساخت لیست مخاطبان

  • در سمت راست برنامه، سه نقطه را انتخاب کنید.
  • گزینه NEW broadcast را انتخاب نمایید.
  • اکنون افرادی که مد نظر دارید را با انتخاب تیک سبز رنگ به لیست اضافه کنید.

با استفاده از ویژگی برودکست واتساپ، می­توانید به همین راحتی حداکثر به 256 نفر پیام بفرستید. لازم به ذکر است که راه حل­هایی برای دور زدن این محدودیت نیز وجود دارد.

برودکست واتساپ چیست

در قسمت چت­ها با آیکونی شبیه به آیکون تصویر بالا، رو به رو می­شوید. هر زمان که بخواهید، می­توانید پیام مورد نظر خود را با انتخاب این قسمت به مخاطبانتان ارسال کنید.

کلام پایانی

در این مطلب به بررسی قابلیت جدیدی به نام برودکست واتساپ پرداختیم. امیدواریم از این آموزش کاربردی و ساده، استفاده نموده و در زمان خود صرفه جویی نمایید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد: 1

پر استفاده ترین خدمات

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید