بانک موبایل چینی بهداشتی

بانک موبایل چینی بهداشتی

برای تولیدکنندگان، واردکنندگان و پخش‌کنندگان مصالح ساختمانی مانند شیرآلات و دیگر مصالح ساختمانی، بسیار ارزشمند است تا بانک موبایل و اطلاعاتی جامعه از فروشندگان چینی بهداشت و دیگر صنوف مرتبط با مصالح ساختمانی را داشته باشند. در این مقاله، چگونگی استخراج و دانلود بانک موبایل چینی بهداشتی و دیگر بخش‌های مرتبط با صنف مصالح ساختمانی را توضیح می‌دهیم. در صورت هر پرسش و ابهامی، لطفا با ما تماس بگیرید.

چگونه و از چه طریقی، بانک اطلاعات و موبایل چینی بهداشتی استخراج شده است؟

در ایده‌کاو، گروه‌های تلگرامی بسیار زیادی استخراج شده است (بیش از 2 میلیون گروه). امکان ویژه‌ای که برای بازاریابی در ایده‌کاو وجود دارد، آن است که می‌توان جستجو زد و گروه‌هایی را که مرتبط با کسب‌وکارمان هستند را پیدا کنیم. یعنی عملا گروه‌هایی را پیدا کنیم که اعضا و یا مدیران آنها، مشتریان خوبی برایمان می‌باشد. در ادامه می‌توان بانک موبایل و اطلاعات گروه‌های انتخاب شده را دانلود کرد.

در جدول زیر، گروه‌هایی نشان داده می‌شود که اعضای آنها در صنف چینی بهداشتی و دیگر صنوف مرتبط با مصالح ساختمانی می‌باشد. می‌توانید بانک موبایل این گروه‌ها را دانلود نمایید. همچنین همانگونه که در بخش بعدی توضیح داده می‌شود، می‌توانید بخشی از این بانک موبایل را رایگان دانلود نمایید.

دانلود رایگان بانک موبایل چینی بهداشتی

نام گروه توضیحات گروه
تولیدکنندگان چینی بهداشتی
بزرگترین گروه تجاری کاشی و سرامیک فروشان ایران گروهی برای: صاحبان صنعت و مدیران عامل کاشی و سرامیک   مدیران فنی و فروش  شرکت های تولیدکننده کاشی و سرامیک  چینی بهداشتی و مظروف  شرکت های تولی…
گروه بازرگانان کاشی و سرامیک آتلانتیس
ظروف چینی و آرایشی بهداشتی گلی فروش انواع وسایل آرایشی و بهداشتی    فروش انواع وسیله های دست ساز    فروش انواع ظروف چینی   ارسال به سراسر کشور     سفارشات خود را به ما بسپارید
مبادله محصولات چینی و سرامیك

دانلود رایگان بانک موبایل چینی بهداشتی

چگونه بخش رایگان بانک موبایل چینی بهداشتی رو دانلود کنم؟

با آموزشی که در ویدئویی که آمده است، فایل اکسل شامل بانک موبایل و دیگر اطلاعات رو از ایده‌کاو دانلود کنید.

یدئویی که در ادامه آمده است را با دقت ملاحظه کنید و چنانچه سوال، مشکل و یا ابهامی داشتید، با ما تماس بگیرید.

چگونه رایگان به بانک موبایل چینی بهداشتی در واتساپ پیام انبوه ارسال کنم؟

روش انجام در این بخش آورده می‌شود.

توضیحات ویدئویی که در پایین آمده است، آموزش نرم‌افزار بالک واتساپ سندر (Bulk WhatsApp Sender) آورده شده است. برای مسلط شدن به این روش،  ویدئو رو تا انتها ملاحظه فرمایید.


 

در ویدئوی بالا، توضیحاتی داده شده است که می‌توانید آن را در مقاله آموزش ارسال پیام انبوه در واتساپ مشاهده کنید. پیشنهاد می‌شود ویدئوی بالا و این مقاله رو مشاهده فرمایید تا دقایقی دیگر، کار ارسال پیام انبوه در واتساپ رو شروع کنید.

همچنین لایسنس رایگان بالک واتساپ سندر (Bulk WhatsApp Sender)  در صفحه خرید بالک واتساپ سندر  آورده شده است.

در ایده‌کاو، دوره‌ای آموزشی برای ارسال پیام انبوه غیرتبلیغاتی در واتساپ تهیه شده است که در صفحه دوره آموزش بازاریابی در واتساپ جزئیات تکمیلی آن را می‌توانید مشاهده فرمایید.

آیا می‌شود بانک موبایل چینی بهداشتی رو به گروه تلگرامی من نیز اضافه کنید؟

بله، این امکان وجود دارد.

این امکان در ایده‌کاو وجود دارد تا ممبرهایی آنلاین از بانک شماره موبایل خودتون و یا بانک شماره‌ موبایل‌هایی که از ما تهیه فرموده‌اید، به گروه تلگرامی شما اضافه شود. در صورتیکه در تلگرام فعال هستید، این روش بسیار اثربخش می‌باشد. همچنین می‌توانیم ممبرها را بر اساس پیش‌شماره موبایل، مثلا 0912 ها با پیش شماره 1 را به گروه تلگرامی شما اضافه کنیم.

البته اضافه کردن ممبر به گروه براساس پیش‌شماره موبایل، یک روش هست می‌توان ممبرها را از دیگرو گروه‌های مرتبط با کسب‌وکار شما، به گروه تلگرامی شما اضافه شوند.

پیشنهاد می‌کنم ویدئوی زیر را ملاحظه فرمایید.

 

 

همچنین توضیحات تکمیلی درباره ممبر کاملا هدفمند تلگرام، در صفحه خرید ممبر واقعی تلگرام آورده شده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد: 0

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید