شماره موبایل آرایشگران

بانک شماره موبایل آرایشگران از زمانی که در اختیار  فعالان حرفه ای اصناف مختلف و به طور کلی کسانی که به دنبال فروش محصول و یا خدماتی می باشند قرار گرفته است کمک نموده  به راحتی استراتژی های بازاریابی خود را  پیاده نمایند.

بسیاری از کسب و کارها به خوبی می دانند غیر از نیازهایی که آرایشگران در شغل خود به کالا و خدماتی دارند به عنوان یک انسان و شهروند نیز نیازهایی دارند، لذا در یک استراتژی بازاریابی قوی می توان کل این صنف را با درنظر گرفتن امتیازاتی تبدیل به مشتریانی وفادار و بازاریابی حرفه ای در زمینه تبلیغات دهان به دهان نمود. آرایشگران به علت ویژگی های کاری خود و ارتباط گسترده ای که با افراد جامعه دارند یکی از مشتریانی هستند که در تبلیغات دهان به دهان می توانند بسیار کمک کنند.

لذا می بینیم کسانی که این بانک شماره موبایل را دریافت نموده اند، برای  تبلیغات پیامکی، تلفنی، خرید ممبر گروه،  بازاریابی دیجیتال از شماره های این بانک استفاده می نمایند.

دریافت رایگان 133 شماره تلفن هدفمند

در این ویدئو آموزش داده می‌شود که چگونه می‌توانید از سایت idekav.com، تلفن و مشخصات تلگرامی (نام و نام خانوادگی و نام کاربری) مربوط به 133 نفر از مشتریانتان را رایگان دریافت کنید.

چگونه در سامانه ایده‌کاو بانک شماره موبایل آرایشگران استخراج می‌شود؟

بانک شماره موبایل آرایشگران ایده کاو با هدف ارائه یکی از جامع ترین بانک های اطلاعاتی به کسب و کارهایی که با این صنف در ارتباط هستند، تهیه و عرضه می شود. در این مجموعه شماره تماس هایی گنجانده شده اند که راه ارتباطی معتبری با آرایشگران می باشند.

ویژگی های sms مارکتینگ

بازاریابی پیامکی هدفمند با بانک شماره موبایل آرایشگران

نرخ تبدیل بالا

به این معنی که مخاطب هدف شما طبق آمار های موجود بیش از ۹۰ درصد از کاربران پیام شما را مطالعه می‌کند که در صورت رعایت نکات  بازاریابی پیامکی می‌تواند اثر بخشی فوق العاده‌ای داشته باشد.

دسترسی سریع

تعداد افرادی که پیامک های دریافتی خود را مشاهده می کنند بالای نود درصد برآورد می شود.بنابراین میزان دسترسی مخاطبان در اس ام اس مارکتینگ بیش از ایمیل مارکتینگ است

انتخاب جامعه هدف

با انتخاب دقیق جامعه هدف از بین دسته بندی های استانی، صنفی، تحصیلات و موارد دیگر اثربخشی سیستم تبلیغاتی پیامکی را بهبود می بخشیم.

ارسال پیامک‌جذاب

امکان ارسال پیام های تبلیغاتی کوتاه، کاربردی و موثر در اس ام اس مارکتینگ وجود دارد. شما می توانید با تنظیم متن کوتاه و ارسال سریع به مخاطبان بازخورد قابل قبولی داشته باشید.

مقبولیت در بین‌کاربران

پیامک یک ابزار خوب برای ارتباط و ترغیب‌مشتری است. شما می‌توانید در پیامک خود از مشتری چیزهای مختلفی بخواهید و مطمئن باشید که این پیامک بازخورد خوبی خواهدداشت.

انواع روش های بازاریابی تلفنی برای ارایشگران

ارسال پیامک هدفمند

بازاریابی پیامکی یمی از ارزشمند ترین روش های تبلیغاتی است که در عین حال در صورت انجام صحیح بازخورد بالایی حاصل می‌شود.ارسال پیامک انبوه بدون استراتژی و به تکرار یکی از بزرگترین اشتبا افراد و بیزینس ها در این نوع تبلیغات است که در بعضی موارد باعث تنفر از یک برندخاص می‌شود.در اس‌ام‌اس مارکتینگ شناخت جامعه هدف  و خلق ارزش برای مشتری بسیار اهمیت دارد.

تماس تلفنی

بازاریابی تلفنی از قدیمی‌ترین روش های بازاریابی است که از زمان اختراع تلفن بوجود آمده است. انجام این نوع بازاریابی در عین اثر گذاری بی‌نظیر نیازمند دقت بالا،مطالعه و شناخت مشتری و استراتژی مناسب است. حتما برای تاثیر گذاری این روش با افراد با تجربه در این زمینه صحبت کنید.

پیام صوتی یک طرفه

در چندین سال اخیر استفاده از پیام صوتی توسط سازمان ها رشد چشم گیری داشته است. در این روش شما صدای ضبط  شده را برای جامعه هدف خود با تماس به انها پخش می‌کنید. در نظر داشته باشید که  تبلیغات شما منجر به مزاحمت مشتری نشود.

پیام صوتی دو طرفه

در پیام صوتی دو طرفه بعد از اتمام فایل صوتی این امکان فراهم شده تا با فشردن اعداد بتوان به بخش های مختلف دسترسی داشت و به سادگی با کارشناس مورد نظر ارتباط برقرار کرد.این ویژگی منحصر به فرد باعث می‌شود تا افراد علاقه‌مند به خدمات شما در همان لحظه تصمیم خرید خود را قطعی کنند.

ارسال پیام در واتساپ

بازاریابی در واتساپ از زمان فیلترینگ و کم رنگ شدن خرید ممبر واقعی تلگرام مورد توجه گرفت. سامانه کاوالا امکانی فراهم نموده تا مشاغل  افراد علاقمنه به کسب‌و‌کار خود رابیابند.برای ارسال پیام به این افردا در واتساپ نیازی به ذخیره انها در لیست مخاطبین گوشی نیست و با استفاده از لینکی که در اختیارتان قرار می‌دهیم میتوانید به اسانی این کار را انجام دهید.

نمونه لینک دریافتی: https://wa.me/989010415280

اثربخشی بازاریابی پیامکی با بانک موبایل آرایشگران

بانک شماره موبایل آرایشگران این امکان را به تیم بازاریابی و فروش کسب و کار داده است  که بتوانند در دفتر کار خود نشسته  و با مشتریان هدف خود به راحتی تماس بگیرند و خدمت و یا کالای خود را معرفی نمایند.

این شماره های موبایل شماره های معتبری هستند که همواره به روز میشوند، شماره های جدید اضافه شده و شماره هایی که دیگر معتبر نیستند حذف و جایگزین می گردند تا بدین ترتیب بانک اطلاعاتی کامل و قابل اعتمادی در اختیار افراد قرار داده شود. بدین ترتیب می توان در کنار بازاریابی تلفنی،  اس ام اس های تبلیغاتی نیز ارسال نمود.

در حقیقت این بانک به اندازه تک تک شماره های همراه ثبت شده مشتریان هدف و بالقوه  را در اختیار تیم بازاریابی و فروش کسب و کارها قرار می دهد، مشتریانی که به عنوان ممبرهای واقعی تلگرام نیز می توانند باشند، از آنها می توان آدرس ایمیل گرفت تا اعضا و مخاطبان خبرنامه ها نیز باشند.

ایده کاو با درنظر گرفتن چنین هدفی بانک شماره موبایل و بانک اطلاعات اصناف و مشاغل ایران را به صورتی معتبر و قابل اتکا تهیه نموده است. یک تیم بازاریابی قوی با تدوین یک استراتژی قوی بازاریابی و تبلیغات موثر  نسبت زیادی از این مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل می نماید.

توضیحات تکمیلی سامانه بانک اطلاعات آرایشگران

باوجود امکان ارسال پیامک منطقه‌ای، ایده‌کاو چه مزیتی نسبت به پنل‌ها دارد؟

آیا می‌توان به جای ارسال پیامک به اعضای گروه‌های تلگرامی، با آنها تماس گرفت؟

خدمات ایده‌کاو برای مشتریان املاک

افزایش فروش مصالح فروشان

چگونه به اعضای گروه‌های تلگرامی پیام ارسال کنم؟

ثبت سفارش 

برای اطلاع از بقیه خدمات سامانه کاوالا کلیک کنید.

سوالات متداول درباره ارسال پیامک و بانک اطلاعات سالن های زیبایی 

مانند سایر مجموعه هایی که بانک شماره موبایل آرایشگران می‌فروشند خیر. سامانه ایده‌کاو روزانه این اطلاعات رو از تلگرام پیدا و ذخیره سازی میکند. هر زمان که شما سفارش میدهید از بانک درخواستی شما خروجی گرفت می‌شود و در دسترس شما قرار میگیرد. این بانک اطلاعاتی محدودیت شماره تلفن ندارد و به هر تعداد نیاز داشته باشید میتوانید سفارش دهید. پس همیشه شما جدید ترین بانک شماره موبایل آرایشگران را دریافت خواهید کرد.

بله، شماره تلفن ثابت و موبایل همه آرایشگران وجود دارد. عمچنین علاوه بر شماره موبایل بهترین آرایشگاه های تهران، شماره موبایل ارایشگران شهراستانی هم در این فایل اکسل وجود دارد.

کافی هست شما در idekav.com جستجو بزنید و گروه‌هایی از تلگرام را بیابید که اعضای آن گروه‌ها مشتریان خوبی برای کسب‌وکار شما هستند. مثلا چنانچه شما تولیدی پوشاک دارید، ما گروه‌هایی از تلگرام را به شما نشان می‌دهیم که در آنها پوشاک به صورت عمده خرید و فروش می‌شود. در ایده‌کاو این امکان وجود دارد تا حدود 30% از تلفن اعضای این گروه‌ها برای بازاریابی در اختیار شما قرار گیرد و یا ما به نیابت از شما برای انها پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم

در سامانه ایده‎کاو این امکان وجود دارد تا در میان نزدیک به یک میلیون گروه تلگرامی جستجو زده شود و گروه‌های تلگرامی پیدا شود که مربوط به کسب‌وکار مشخصی است. مثلا چنانچه شغل شما فروشندگی اسباب‌بازی به صورت عمده است، ما گروه‌هایی از تلگرام را به شما نشان می‌دهیم که در حوزه پخش اسباب‌بازی هستند. هم‌اکنون در ایده‌کاو این امکان وجود دارد تا تلفن حدودا 30 درصد از اعضای گروه‌های تلگرامی برای بازاریابی کسب‌وکارتان در اختیار شما قرار گیرد.