بانک شماره موبایل مشاغل ساختمانی

مسلما داشتن موبایل، نام و دیگر مشخصات مهندسان و افراد حاظر در نظام مهندسی تهران که  مشتریان بالقوه شما هستند، در بازاریابی و تبلیغات امری بسیار مهم هست. مثلا چنانچه شما فروشنده مصالح ساختمانی یا ابزاروتجهیزات ساختمانی باشید، داشتن بانک شماره موبایل مشاغل ساختمانی برای کسب‌وکار شما بسیار مفید است.

ما در سامانه ایده‌کاو، در میان بیش از یک‌میلیون و صد هزار گروه تلگرامی جستجو می‌زنیم و گروه‌هایی رو پیدا می‌کنیم که اعضا و یا مدیران آنها، مشتریان خوبی برای شما هستند.لذا زمانیکه شما فروشنده تجهیزات ساختمانی هستند، ما تلفن اعضای گروه‌های تلگرامی نظام مهندسی تهران با نام و نام خانوادگی تلگرامی آنها را برای شما ارسال می‌کنیم.

برای شروع عبارات متناسب با کسب و کار خود رو در سامانه idekav.com جستجو کنید و گروه های که اعضای انها احتمالا مشتریان خوبی برای شما هستند را به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس پس از نهایی کردن ما شماره تلفن این افراد برای بازاریابی (تلفنی، پیامکی، پیام صوتی و بازاریابی در واتساپ یا خرید ممبر گروه) در اختیار شما قرار می‌دهیم.

دریافت رایگان 133 شماره تلفن هدفمند

در این ویدئو آموزش داده می‌شود که چگونه می‌توانید از سایت idekav.com، تلفن و مشخصات تلگرامی (نام و نام خانوادگی و نام کاربری) مربوط به 133 نفر از مشتریانتان را رایگان دریافت کنید.

چگونه در سامانه ایده‌کاو بانک موبایل مشاغل ساختمانی استخراج می‌شود؟

در حال حاظر این امکان فراهم شده است تا شماره تلفن حدود 30درصد از اعضای گروه‌های تلگرامی  برای بازاریابی پیامکی و تلفنی استخراج شود. توضیحات چگونگی استخراج اعضا در ویدئو آمده است.

با  داشتن بانک شماره موبایل نظام مهندسی تهران فروش محصولات خود را چند برابر کنید.

ویژگی های sms مارکتینگ

بازاریابی پیامکی هدفمند با بانک شماره تلفن مهندسان ساختمان

نرخ تبدیل بالا

به این معنی که مخاطب هدف شما طبق آمار های موجود بیش از ۹۰ درصد از کاربران پیام شما را مطالعه می‌کند که در صورت رعایت نکات  بازاریابی پیامکی می‌تواند اثر بخشی فوق العاده‌ای داشته باشد.

دسترسی سریع

تعداد افرادی که پیامک های دریافتی خود را مشاهده می کنند بالای نود درصد برآورد می شود.بنابراین میزان دسترسی مخاطبان در اس ام اس مارکتینگ بیش از ایمیل مارکتینگ است

انتخاب جامعه هدف

با انتخاب دقیق جامعه هدف از بین دسته بندی های استانی، صنفی، تحصیلات وبانک شماره موبایل مشاغل ساختمانی، اثربخشی سیستم تبلیغاتی پیامکی را بهبود می بخشیم.

ارسال پیامک‌جذاب

امکان ارسال پیام های تبلیغاتی کوتاه، کاربردی و موثر در اس ام اس مارکتینگ وجود دارد. شما می توانید با تنظیم متن کوتاه و ارسال سریع به مخاطبان بازخورد قابل قبولی داشته باشید.

مقبولیت در بین‌کاربران

پیامک یک ابزار خوب برای ارتباط و ترغیب‌مشتری است. شما می‌توانید در پیامک خود از مشتری چیزهای مختلفی بخواهید و مطمئن باشید که این پیامک بازخورد خوبی خواهدداشت.

انواع روش های بازاریابی تلفنی

ارسال پیامک هدفمند

بازاریابی پیامکی یمی از ارزشمند ترین روش های تبلیغاتی است که در عین حال در صورت انجام صحیح بازخورد بالایی حاصل می‌شود.ارسال پیامک انبوه بدون استراتژی و به تکرار یکی از بزرگترین اشتبا افراد و بیزینس ها در این نوع تبلیغات است که در بعضی موارد باعث تنفر از یک برندخاص می‌شود.در اس‌ام‌اس مارکتینگ شناخت جامعه هدف  و خلق ارزش برای مشتری بسیار اهمیت دارد.

تماس تلفنی

بازاریابی تلفنی از قدیمی‌ترین روش های بازاریابی است که از زمان اختراع تلفن بوجود آمده است. انجام این نوع بازاریابی در عین اثر گذاری بی‌نظیر نیازمند دقت بالا،مطالعه و شناخت مشتری و استراتژی مناسب است. حتما برای تاثیر گذاری این روش با افراد با تجربه در این زمینه صحبت کنید.

پیام صوتی یک طرفه

در چندین سال اخیر استفاده از پیام صوتی توسط سازمان ها رشد چشم گیری داشته است. در این روش شما صدای ضبط  شده را برای جامعه هدف خود با تماس به انها پخش می‌کنید. در نظر داشته باشید که  تبلیغات شما منجر به مزاحمت مشتری نشود.

پیام صوتی دو طرفه

در پیام صوتی دو طرفه بعد از اتمام فایل صوتی این امکان فراهم شده تا با فشردن اعداد بتوان به بخش های مختلف دسترسی داشت و به سادگی با کارشناس مورد نظر ارتباط برقرار کرد.این ویژگی منحصر به فرد باعث می‌شود تا افراد علاقه‌مند به خدمات شما در همان لحظه تصمیم خرید خود را قطعی کنند.

ارسال پیام در واتساپ

بازاریابی در واتساپ از زمان فیلترینگ و کم رنگ شدن خرید ممبر واقعی تلگرام مورد توجه گرفت. سامانه کاوالا امکانی فراهم نموده تا مشاغل  افراد علاقمنه به کسب‌و‌کار خود رابیابند.برای ارسال پیام به این افردا در واتساپ نیازی به ذخیره انها در لیست مخاطبین گوشی نیست و با استفاده از لینکی که در اختیارتان قرار می‌دهیم میتوانید به اسانی این کار را انجام دهید.

نمونه لینک دریافتی: https://wa.me/989010415280

اثربخشی بازاریابی پیامکی با بانک شماره موبایل نظام مهندسی تهران

برای هر کسب‌وکاری یافتن مشتری جدید و حفظ مشتریان مشتریان، مهم‌ترین چالش است و عملا موفقیت در بازار به همین دو نکته اهمیت دارد. عامل بازدارنده کسب‌وکارها در رفتن به سوی تبلیغات، شاید هزینه‌های آن و یا ناشناخته بودن روش تبلیغ است و اینکه آیا هزینه‌ای که می‌کنم بازخورد دارد و یا آن آژانس تبلیغاتی دقیقا طبق تعهدی که کرده است عمل می‌کند!

در بازاریابی پیامکی تکلیف کاملا مشخص است. هزینه بسیار کم، ارسال آسان و اثربخشی بسیار بالا است.اما مهمترین نکته ذاشتن بانک شماره موبایل نظام مهندسی تهران و بانک شماره موبایل تهران  و بانک مشاغل تهران مرتبط به شما است. چراکه پیامک روی شخصی‌ترین وسیله هر شخصی می‌نشیند و با صدایی هشدارگونه، مخاطب را از آمدنش خبر می‌کند.
لذا بسیار اهمیت دارد تا پیامک‌ها را کاملا هدفمند ارسال کنیم تا گیرنده پیامک با توجه به کسب‌وکاری که دارد و یا باتوجه به نیازی که الان دارد، از دیدن پیامک شما خوشحال شود.
فرض کنید شما کابینت‌ساز هستید و پیامکی از فردی که تولید‌کننده و واردکننده ام‌دی‌اف است دریافت می‌کنید. آیا عصبانی می‌شوید که پیامک مزاحمت آمیز ارسال می‌کنند و یا از دریافت آن خوشحال می‌شوید؟ پیامک‌های شما هم که به دست مشتریانتون می‌رسد، باید همچین حسی رو در آنها ایجاد کند.پس حتما از بانک اطلاعاتی شماره موبایل ایدهکاو استفاده کنید.

توضیحات تکمیلی سامانه بانک شماره موبایل نظام مهندسی تهران

باوجود امکان ارسال پیامک منطقه‌ای، ایده‌کاو چه مزیتی نسبت به پنل‌ها دارد؟

آیا می‌توان به جای ارسال پیامک به اعضای گروه‌های تلگرامی، با آنها تماس گرفت؟

خدمات ایده‌کاو برای مشتریان املاک

چگونه به اعضای گروه‌های تلگرامی پیام ارسال کنم؟

خدمات فروش ایده کاو برای دندانپزشکان

سوالات متداول درباره ارسال پیامک هدفمند و بانک اطلاعات و شماره تلفن 

مانند سایر مجموعه هایی که بانک شماره موبایل نظام مهندسی تهران می‌فروشند خیر. سامانه ایده‌کاو روزانه این اطلاعات رو از تلگرام پیدا و ذخیره سازی میکند. هر زمان که شما سفارش میدهید از بانک درخواستی شما خروجی گرفت می‌شود و در دسترس شما قرار میگیرد. این بانک اطلاعاتی محدودیت شماره تلفن ندارد و به هر تعداد نیاز داشته باشید میتوانید سفارش دهید. پس همیشه شما جدید ترین بانک شماره موبایل نظام مهندسی تهران را دریافت خواهید کرد.

بانک شماره موبایل مشاعل ساختمانی ایده کاو کاملترین و دقیق ترین بانک اطلاعات است که می‌توان گفت دقت این بانک به بیش از 90درصد می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت رایگان بخشی از این بانک با ما تماس بگیرید.

ازاریابی پیامکی بواسط آنکه پیامک به موبایل مستقیما ارسال می‌شود و این امکان وجود دارد تا دقیقا برای افرادی که جامعه هدف ما هستند پیامک ارسال شود، لذا اثربخشی بسیار بالایی دارد. همچنین تعرفه ارسال پیامک سالها است که تغییری نداشته است لذا با توجه به روش‌های دیگر بازاریابی، هزینه کمتری دارد

کافی هست شما در idekav.com جستجو بزنید و گروه‌هایی از تلگرام را بیابید که اعضای آن گروه‌ها مشتریان خوبی برای کسب‌وکار شما هستند. مثلا چنانچه شما تولیدی پوشاک دارید، ما گروه‌هایی از تلگرام را به شما نشان می‌دهیم که در آنها پوشاک به صورت عمده خرید و فروش می‌شود. در ایده‌کاو این امکان وجود دارد تا حدود 30% از تلفن اعضای این گروه‌ها برای بازاریابی در اختیار شما قرار گیرد و یا ما به نیابت از شما برای انها پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم

در سامانه ایده‎کاو این امکان وجود دارد تا در میان نزدیک به یک میلیون گروه تلگرامی جستجو زده شود و گروه‌های تلگرامی پیدا شود که مربوط به کسب‌وکار مشخصی است. مثلا چنانچه شغل شما فروشندگی اسباب‌بازی به صورت عمده است، ما گروه‌هایی از تلگرام را به شما نشان می‌دهیم که در حوزه پخش اسباب‌بازی هستند. هم‌اکنون در ایده‌کاو این امکان وجود دارد تا تلفن حدودا 30 درصد از اعضای گروه‌های تلگرامی برای بازاریابی کسب‌وکارتان در اختیار شما قرار گیرد.

ثبت سفارش 

برای اطلاع از بقیه خدمات سامانه کاوالا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید
بانک شماره موبایل دانش آموزان تهران