انتقال اعضای گروه به گروه دیگر در واتساپ

حتما برای شما نیز پیش آمده که به فکر افزودن اعضای یک گروه به گروه دیگر در واتساپ  بیافتید و یا  انتقال اعضای گروه به گروه دیگر در واتساپ را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید ، ولی ندانید چطور باید انجام دهید. در این آموزش به شما کمک می کنیم تا به ساده‌ترین شکل ممکن این کار را انجام دهید.

واتساپ و محبوبیت روزافزون آن

امروزه در هر موبایلی یک نسخه از واتساپ پیدا می شود و شاید رایگان بودن دلیل محبوبیت آن است. توسعه دهندگان در ابتدای کار تصمیم داشتند از کاربران خود اشتراک سالانه دریافت کنند، اما پشیمان شدند. حال که به گذشته نگاه می کنیم، به خوبی متوجه می شویم، در صورتی که این تصمیم قطعی می شد، واتساپ هرگز در بین عموم مردم محبوب نمی شد.

در ادامه ویژگی دیگری نیز به استفاده بیشتر کاربران از واتساپ تاثیر گذار بود. در واتساپ از سمت توسعه دهندگان شرکت هیچ تبلیغی برای شما ارسال نخواهد شد. ویژگی که در بسیاری از شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و فیسبوک باعث آزار مخاطبان می شد، در واتساپ وجود ندارد.

بیشتر بخوانید
افزایش تعداد اعضای گروه واتساپ بیش از 256

چطور از کاربران گروه واتساپ خود خروجی بگیریم؟

انتقال اعضای گروه به گروه دیگر در واتساپ

اولین مرحله برای انتقال اعضای گروه به گروه دیگر در واتساپ، خروجی گرفتن یا اکسپورت اعضای گروه است. برای این کار ابتدا وارد مرورگر خود در کامپیوتر شوید. از طریق سایت wawebpro.com  وارد حساب کاربری واتساپ خود شده و روی گروه مورد نظر خود کلیک کنید. حال در این بخش از سمت راست بالا روی سه نقطه کلیک کرده و گزینه Group Info را انتخاب کنید.

در منوی باز شده به دنبال گزینه Export to file  گشته و روی آن کلیک کنید. در پنجره پاپ آپ باز شده، گزینه select file format را روی فرمت vcf تنظیم کرده و گزینه export را کلیک کنید.

انتقال اعضای گروه به گروه دیگر در واتساپ

در مرحله بعد وارد گروهی که قصد دارید اعضای خود را به آن منتقل کنید، شده و از سمت راست بالا سه نقطه را انتخاب کنید. مانند روند قبلی وارد Group Info شده و این بار گزینه Import from file را کلیک کنید.

حال در پنجره باز شده دکمه choose را برای اینکه فایل خود را آپلود کنید، انتخاب کنید. بعد از اینکه فایل را آپلود کردید فرآیند انتقال اعضای گروه به گروه دیگر در واتساپ شروع می شود. حال اعضای گروه قبلی به گروه جدید منتقل شده اند.

امیدواریم آموزش انتقال اعضای گروه به گروه دیگر در واتساپ برای شما مفید بوده باشد. در ادامه به شما چگونگی افزایش تعداد اعضای گروه واتساپ را آموزش می دهیم.

محدودیت در افزایش تعداد اعضای گروه واتساپ

 

محدودیت در افزایش تعداد اعضای گروه واتساپ

واتساپ نیز مانند هر برنامه دیگری نقطه ضعف دارد و موضوعی که ادمین های گروه در واتساپ از آن شکایت می کنند، عدم افزایش اعضای گروه واتساپ می باشد. هنوز توسعه دهندگان واتساپ برای این موضوع تصمیمی نگرفته اند. بنابراین برای اینکه گروه شما شلوغ تر شود باید خود دست به کار شوید.

ساده‌ترین راه برای افزایش تعداد اعضای گروه واتساپ و اینکه بتوانید افرادی بیشتر از تعداد 256 نفر در گروه خود عضو کنید، عضو گیری به وسیله ارسال پیوند دعوتنامه است.

برای اینکه بتوانید لینک دعوتنامه گروه بسازید می بایست حتما ادمین آن گروه باشید.  برای این کار وارد گروه شده و روی نام گروه ضربه بزنید. حال به پایین رفته و در ابتدای لیست مخاطبین گزینه Invite via link را انتخاب کنید. حال لینک برای شما نمایش داده می شود. اکنون به راحتی می توانید حتی در زمانی که تعداد اعضای شما به 256 رسیده است از طریق ارسال این لینک به مخاطبان خود آنها را وارد گروه کنید.

مطالعه کنید: افزایش تعداد اعضای گروه واتساپ بدون روت

چگونه اعضای یک گروه را به گروه دیگر منتقل کنیم؟

برای انتقال اعضای یک گروه به گروه دیگر ابتدا وارد سایت wawebpro.com شوید ابتدا گروهی که میخواهید ممبر از آن برداشته شود را انتخاب و سپس رو سه نقطه کلیک نمایید اعضای کروه را با فرمت vcf از بخش Export to file خروجی بگیرید. و در گروه مد نطر import کنید. برای دیدن کامل آموزش کلیک کنید.

انتقال اعضای یک گروه به گروه دیگر با گوشی

اگر استفاده از کامپیوتر برای شما دشوار است پس از وارد شدن به سایت روی اسم گروهی که میخواهید از ان خروجی بگیرید کلیک کنید و از group info خروجی بگیرید. سپس خروجی گرفته شده را در گروه مد نظر import کنید. برای دیدن کامل آموزش کلیک کنید.

در خواست مشاوره تبلیغات در واتساپ 

 

چنانچه بازاریاب هستید و یا در حوزه مشاغل خانگی و صنعتی خدماتی را ارائه می‌دهید داشتن اطلاعات بروز استان‌های بزرگ به خصوص هرمزگان از اهمیت بالایی برخوردار است. برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی بانک شماره موبایل استان هرمزگان کلیک کنید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد: 7

پر استفاده ترین خدمات

پست های مرتبط

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام وقت بخیر، من با روش ارسال لینک گروه امتحان کردم، اوکی شد ولی روش های قبلی، پیغام میده که “بدلیل پر بودن گروه امکان ملحق شدن وجود نداره”

    پاسخ
  • اگر برای کانال های تلگرامتون دنبال ممبر هستید پیشنهاد می کنم ممبر انتقال گروه به گروه بزنین عالیه ممبرای رقباتون برای شما زده مبشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید