14 روش کسب درامد از تلگرام

تلگرام تنها اپلیکیشنی هست که هم پیام‌رسان و هم شبکه اجتماعی است. در حال حاضر بیش از 550 میلیون نفر از سراسر دنیا در این محیط فعالیت دارند و این به هنر و مهارت ما برمی‌گردد تا بتوانیم در این محیط با فعالیت هوشمندانه، کسب درامد از تلگرام داشته باشیم.  نکته‌ای که باید خاطر نشان کنم، هر کسب‌وکاری نیاز به صبر و حوصله و مداومت دارد.

اینکه فکر کنیم می‌توانیم با سرعت پول زیادی به دست آوریم، سرابی هست که برای کسب‌ درامد از شما ایجاد کرده‌اند. آنهایی هم که دیده‌اید، این گونه با سرعت به درآمدهای بالا رسیده‌اند، عقبه‌ای چند ساله از کسب دانش و مهارت را داشته‌اند. پس برای کسب‌ درامد در تلگرام یا هر شبکه‌ اجتماعی دیگری، در این مقاله همراه ما باشید.

چرا کسب درامد از طریق تلگرام رایج شده؟

تلگرام پیام‌رسانی است که باوجود فیلتر شدن در ایران، اما بخش عمده‌ای از جمعیت جامعه، مخصوصا تحصیل‌کرده‌ها و دانشجویان از آن استفاده می‌کنند. تلگرام قابلیت‌هایی دارد که در واتساپ وجود ندارد لذا همچنان در ایران، ناچار به استفاده از آن هستیم. بر اساس آخرین آمار، اعلام شده در جولای 2021، تلگرام با 550 میلیون کاربر ماهانه، پنجمین پیام‌رسان از نظر تعداد کاربران استفاده کننده می‌باشد.

در تلگرام امکانات بسیار خوبی برای تبلیغات در گروه‌ها وجود دارد و می‌توانید با مشارکت در بحث‌های گروه‌های کاری مختلف در حوزه تخصص و مهارتتان، به صورت مستقیم و غیر مستقیم تبلیغات کار خود را انجام دهید.

کسب درامد از تلگرام

در تلگرام برای کسب درامد چقدر سرمایه اولیه نیاز است؟

کسب‌وکارهای اینترنتی نیاز به سرمایه اولیه ندارند. سرمایه در کسب‌وکارهای اینترنتی و تلگرام، تولید محتوا هست. مثلا شما برای اینکه لپ‌تاپ استوک بفروشید، نیازی ندارید تا آنها را بخرید و سپس اقدام به فروش آنها کنید. می‌توانید با افرادی که واردکننده لپ‌تاپ و یا واسط هستند، صحبت کنید، مشخصات لپ‌تاپ‌ها را دریافت کنید و با تولید عکس‌ها، متن و ویدئوهای تست و بررسی آنها، به خوبی محتواهای جذابی را ایجاد کنید. باید بتوانید با ایجاد صوت، عکس، متن و ویدئو، توجه و اعتماد مخاطبین را جذب کنید.

پس مهم‌ترین سرمایه در این مسیر، وقت و انرژی‌ ای هست که صرف می‌کنید

بیشتر بخوانید
۴۰ تا از بهترین ربات‌ های تلگرام

کسب درامد در تلگرام چه مزایایی نسبت به کسب درامد از سایر اپلیکیشن‌ها دارد؟

صادقانه بخواهم بگویم، زمانی که محتوای مناسب تولید می‌کنید، هیچ توجیهی ندارد که فقط آن را تلگرام منتشر کنید. من چنانچه بخواهم لپ‌تاپ استوک بفروشم، به صورت موازی محتواهایم را در اینستاگرام و یوتیوب نیز قرار می‌دهیم و حتما به دنبال ایجاد سایت نیز خواهم بود. کسب درامد از تلگرام با توجه با استفاده از وسیع ایرانیان را شامل می‌شود، بسیار حايز اهمیت است.

در اینستاگرام شما باید منتظر بمانید تا کم‌کم دیگران پست‌های شما را ببینید. اما در تلگرام شما می‌توانید در گروه‌های متعددی عضو شوید، در بحث‌های آنها مشارکت داشته باشید و به صورت مستقیم و غیر مستقیم اعضای آنها را به کالا و خدمات خودتون تشویق کنید.

در تلگرام، به سادگی می‌توان نظرات دیگران که برای کالا و خدماتتان ارسال شده است، را در گروه و کانالتان فوروارد کنید. ربات‌های تلگرام، امکانات بسیار جالبی را فراهم می‌کنند. فرض کنید شما گالری طلا و جواهرات دارید. در اینستاگرام باید منتظر بمانید تا دیگران شما را پیدا کنند.

اما در تلگرام چنانچه گروه فعالی داشته باشید که خانم‌ها در خصوص قیمت و یا مسائل دیگر از شما سوال بپرسند و شما هم بسیار با حوصله و کارشناسی پاسخشون رو بدهید، این امر به جذب اعتماد، بسیار کمک می‌کند. چند وقت یکبار با معیارهای تشویقی مانند جایزه، می‌توانید، دیگران را دعوت کنید تا دوستانشون رو به گروه شما دعوت کنند و از این طریق افراد جدید با شما آشنا می‌شوند.

در کل، تلگرام هم پیام‌رسان هست و هم شبکه اجتماعی و این دو قابلیت در کنار هم را نمی‌توان در دیگر اپلیکیشن‌ها در کنار هم پیدا کرد.

بیشتر بخوانید
”جدید
”]

بهترین ایده برای کسب درامد از تلگرام

اینکه کسی می‌گوید، به من ایده برای کسب‌ درامد از تلگرام بده، را زیاد مفید نمی‌دانم. بهترین ایده، هنری هست که دارید و آن را با لذت انجام می‌دهید.

ببینید در چه کاری مهارت، تجربه یا علاقه دارید. البته باز تاکید می‌کنم، هر هنر و مهارتی را دارید، تنها در یک شبکه اجتماعی به کار نگیرید. مثلا اگر آشپز خوبی هستید، اینستاگرام، یوتیوب و تلگرام را همزمان پیگیری کنید. خوبی تلگرام این هست که می‌توانید با سرعت اولیه بیشتری کار خودتون رو معرفی کنید. مثلا بسیاری از گروه‌های تلگرامی با اعضای بالا هستند که خانم‌ها در خصوص ماحث مختلف با هم تبادل نظر می‌کنند. بروید در بحث‌هاشون مشارکت کنید و کسب‌وکارتون رو معرفی کنید. همین که نام و نام خانوادگی و نام کاربری و عکس‌های پروفایلتون رو متناسب با موضوع کارتون انتخاب می‌کنید، بسیار به شناخته شدنتون کمک می‌کنه.

حداقل کاری که در تلگرام می‌توانید انجام دهید اینکه که گروه بزنید و دوستانتون که بعضا تعدادشون هم می‌تونه بسیار باشه رو به اون اضافه کنید. مطالب خوب و مفیدی توش قرار دهید و این عملا باعث می‌شه تا اعضای گروه هم مشارکت کنند. البته مسلما شما گروهی رو خوب می‌تونید مدیریت کنید که موضوع اون گروه، جزء جذابیت‌ها و علایق شما باشه. به هیچ وجه ایده رو از دیگران نگیرید. ببینید تو چه کاری اگه صبح تا شب دربارش حرف بزنید خسته نمی‌شید، همون میشه بهترین ایده.

 

در خواست مشاوره تبلیغات در تلگرام

 

۱۴ روش کسب درامد از تلگرام

هرچند که قبلا هم تاکید کردم که بهترین ایده برای کسب‌ درامد از تلگرام، علایق و مهارت‌های خودتان هست، اما خوب هست برای نمونه تعدادی ایده رو معرفی کنم. برای تمامی ایده‌ها می‌توان هم کانال و گروه ایجاد کرد. اما گروه قابلیت‌های بسیار بیشتر و جذاب‌تری نسبت به کانال دارد. پس در همه موارد پیشنهاد من گروه است و مسلما با این قابلیت گروه هم آشنا هستید که می‌توان هر وقت که خواستید تنظیم کنید تا اعضا نتوانند پیام بگذارند تا از هرج‌ومرج در آن پیشگیری کنید.

  1. گروه برای نیازمندی‌های شهر و استان خودتون
  2. گروه برای آموزش و تولید محتوا برای دانش‌آموزان در مقاطع مختلف و درس‌های مختلف به صورت تخصصی
  3. گروه برای آموزش آشپزی، شیرینی‌پزی و دیگر هنرهای خانه‌داری که پرسش و پاسخ اساس اون باشه
  4. گروه برای آموزش برنامه نویسی
  5. گروه برای آموزش ایجاد سایت، وردپرس و سئو
  6. گرو ه برای مشاوره در حوزه‌های مختلف مانند همسردای، فرزند پروری، مهاجرت، تحصیل، سلامت و …
  7. گروه برای فروش لوازم استوک، مانند لپ‌تاپ و …
  8. گروه برای مشاوره املاک
  9. گروه برای آموزش موسیقیريال نقاشی و هر هنر و ورزش دیگر
  10. گروه برای کتاب‌های صوتی و فایل‌های آموزشی
  11. گروه‌های کاریابی
  12. تبلیغ گرفتن از دیگران و نمایش آن در گروه‌ها و کانال‌های دیگر
  13. ایجاد رزومه برای دیگران
  14. تولید محتوا برای دیگران

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد: 0

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید