آموزش نصب همزمان دو تلگرام در یک گوشی

نصب دو تلگرام در یک گوشی

بسیاری از موارد نیاز هست تا دو تلگرام یا دو واتساپ روی یک گوشی داشته باشیم تا با سیم‌کارت‌های متعدد بتوانیم کارهایی که مسلما در خصوص تبلیغات و بازاریابی هست، انجام دهیم. لذا، برای نصب تلگرام دوم در هر گوشی ای یا مثلا در گوش‌های سامسونگ این مقاله تهیه شده است.

روش های نصب دو تلگرام در یک گوشی

مدتی هست که در نسخه‌های بروز شده تلگرام رسمی، گزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید چند اکانت تلگرام را روی همان یک نرم‌افزار داشته باشید. با این روش، دیگر نیازی به نصب چند تلگرام روی یک گوشی وجود ندارد. البته، زمانی که نیاز داشته باشید همین کار را برای واتساپ انجام دهید، در واتساپ چنین گزینه‌ای وجود ندارد و باید با نصب همزمان چند واتساپ، به این خواسته رسید.

البته تلگرام از آنجایی که اوپن‌سورس هست، یعنی دیگران غیر از شرکت تلگرام می‌توانند اپلیکیشن‌هایی ایجاد کنند که همان کارکرد اپلیکیشن رسمی تلگرام را داشته باشد، لذا می‌توانیم در یک گوشی موبایل، بیش از یک تلگرام، البته با اسامی مختلف داشته باشیم. هرچند که نصب تلگرام‌های غیر رسمی، از آنجایی که می‌تواند امنیت شما را به مخاطره بیندازد، توصیه نمی‌شود.

نصب دو تلگرام در یک گوشی با اپلیکیشن تلگرام

برای نصب دو تلگرام در یک گوشی باید اپلیکیشن رسمی تلگرام داشته باشید، بهترین راه استفاده از گزینه Add Account (اضافه کردن اکانت) هست که مدتی است به تلگرام اضافه شده است.

برای این منظور، همانگونه که در شکل زیر نشان داده شده است، علامتی که به جهت پایین هست را بزنید.

سپس گزینه Add Account را بزنید. با این کار عملا شما می‌توانید چند اکانت با شماره‌های مختلف را داشته باشید. سپس فرمی به صورت زیر نشان داده می‌شود

می‌توانید با دادن شماره جدید، مشابه نصب اولیه تلگرام، اکانت دوم و دیگر اکانت‌هایتان را تعریف کنید.

بیشتر بخوانید
”ترفند
”]

استفاده از اپلیکیشن های مشابه تلگرام

مشابه تلگرام اصلی، اپلیکیشن‌های بسیار دیگری با قابلیت‌های متمایز نوشته شده است که همگی کارکردهای اصلی تلگرام را دارند. هرچند که این اپلیکیشن‌ها بیشتر به دلیل فیلتربودن تلگرام طراحی شده‌اند تا کاربران تلگرام با استفاده از انها بتوانند از سد فیلترینگ عبور کنند. از اپلیکیشن‌های مشابه تلگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. موبوگرام
  2. تلگرام ایکس
  3. موبوگرام دوم
  4. تلگرام طلایی
  5. هاتگرام

البته تلگرام‌های غیر رسمی از آنجایی که می‌توانند به امنیت و حریم خصوصی شما، خدشه وارد کنند، توصیه نمی‌شود.

در خواست مشاوره تبلیغات در تلگرام

استفاده از اپلیکیشن های کپی کننده برنامه ها

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های کپی‌کننده برنامه‌ها، dualspace (دوال اسپیس) است. برای اینکه نسخه مناسب این اپلیکیشن رو نصب کنید، پیشنهاد می‌کنیم که اون رو از داخل سایت farsroid پیدا بکنید. لذا در گوگل dualspace farsroid رو جستجو می‌زنیم.

همانگونه که مشاهده می‌کنید، اولین نتیجه‌ای که گوگل برمی‌گرداند، دوال اسپیس در سایت فارسروید هست. روی همین گزینه اول کلیک می‌کنید. دوال اسپیس نرم‌افزار مخربی نیست. اما از آنجایی که یکسری نکات را رعایت نکرده است، در گوگل پلی ارائه نشده است. لینک‌های مختلفی در این صفحه که باز می‌شود وجود دارد که البته بسیاری از آنها مربوط به تبلیغات است. لطفا مشابه با شکل زیر، روی گزینه مناسب برای دانلود، کلیک فرمایید.

بعد از اینکه دانلود انجام شد، نرم‌افزار نصب می‌شود. یکسری دسترسی‌هایی اپلیکیشن می‌خواهد که باید آنها را تایید کنیم. سپس صفحه‌ای مشابه شکل زیر نشان داده می‌شود.

به صورت پیشفرض یکسری از اپ‌هایی که کاربران برای کلون کردن آنها نیاز دارند نشان داده می‌شود. در شکل بالا، فقط واتساپ و اینستاگرام وجود دارد. برای اینکه تلگرام را هم اضافه کنید، روی گزینه + کلیک فرمایید. لیستی از اپ‌هایی که در گوشی موبایل شما نصب شده است، نشان داده می‌شود. تلگرام را انتخا کنید، تا تلگرام هم مشابه شکل زیر، اضافه شود.

همچنین، چنانچه نیاز داشته باشید، چندین واتساپ یا تلگرام داشته باشید، برای دفعات مختلف گزینه + را می‌زنید تا به تعداد دلخواهتان تلگرام، واتساپ و یا هر اپ دیگری نصب شود. البته برای آنکه بدانید هر اپلیکیشن برای کدام سیم‌کارت است، می‌توانید برای هر اپ، نامی مشابه شماره سیمکارت آن انتخاب کنید. برای این منظور، روی اپ مربوط چندثانیه‌ای لمس انگشت رو نگه دارید.

گزینه‌ای مشابه شکا زیر باز می‌شود. روی گزینه rename کلیک کنید تا بتوانید مثلا شماره موبایلتان را برای نام اپ انتخاب کنید. این کار برای مدیریت چند اپ تلگرام یا واتساپ، بسیا مهم است.

بیشتر بخوانید
معرفی ۴ نرم افزار افزایش ممبر تلگرام رایگان

استفاده از برنامه App Cloner

App Cloner، اپلیکیشن دیگری است که مشابه dualspace می‌توانید برای ایجاد نسخه‌های متعدد تلگرام، واتساپ و یا هر اپ دیگری در موبایل خود استفاده کنید.
برای نصب App Cloner نیز مشابه dualspace در گوگل App cloner farsroid را جستجو بزنید تا به صفحه دانلود ان در سایت فارسروید منتقل شوید.
از آنجایی که توضیحات آن مشابه دوال اسپیس هست، لطفا به بخش قبلی در همین مقاله، مراجعه فرمایید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد: 6

پست های مرتبط

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلاام وقت بخیر
    ببخشید من میخام دو تا تلگرام با دو خط متفاوت داشته باشم جوری ک توی هر تلگرام فقط یک خط نشون داده بشه ن هر دو چیکار کنم؟

    پاسخ
  • محمد گلستانی
    فوریه 5, 2024 12:07 ق.ظ

    سلام
    مقاله ایی دررابطه با نصب دو تلگرام بادواکانت گذاشته بودید استفاده کردم خیلی عالی بود خواستم تشکر کنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید