نحوه اضافه كردن ممبر به كانال تلگرام

روش های اضافه کردن ممبر به کانال عمومی تلگرام

زمانی که کانالی عمومی می‌سازید، ادمین کانال می‌تواند تا سقف 200 نفر از افرادی که در لیست مخاطبینش هستند رو به کانال تلگرامی اضافه کند. البته باید توجه داشت که این 200 نفر نیز شما رو در لیست مخاطبینشون داشته باشند. اگر فرض کنیم که هیچکدام از این 200 نفر شما را در لیست مخاطبینشون نداشته باشند و سیم‌کارت آنها هم ایرانی باشد و شما هم طی دو، سه هفته اخیر ممبر دیگری اضافه نکرده باشید، می‌توانید تا سقف 50 نفر ممبر را اضافه کنید.

بنابراین اولین روش اضافه کردن ممبر به صورت اد اجباری هست که تا سقف 200 نفر می‌تواند انجام شود. از اینجا به بعد برای اضافه کردن ممبر، خود اعضا باید روی لینک کانال شما کلیک کنند و عضو کانال شوند.

همانگونه که در مقاله‌های قبلی نیز اشاره کرده‌ایم، روش‌های متعددی برای اضافه کردن عضو به کانال عمومی وجود دارد که مجدد به صورت خلاصه آورده می‌شود:

  1. دعوت از دوستان و آشنایان
  2. فعالیت در سوپر گروه ها
  3. تبلیغ در کانال‌ها و گروه‌ها
  4. تبادل با کانال‌های مرتبط
  5. افزایش ممبر با انتخاب نام درست
  6. استفاده از ربات
  7. ثبت کانال در دایرکتوری‌ها
  8. استفاده از سایر شبکه ها اجتماعی
  9. افزایش ممبر با خرید ممبر واقعی
  10. افزایش ممبر از طریق تعامل با اعضا
  11. افزایش ممبر از طریق مسابقه
  12. افزایش ممبر از طریق اسپانسری

توضیحات تکمیلی در خصوص اضافه کردن ممبر به کانال عمومی در مقاله روش‌های افزایش ممبر تلگرام آمده است.

در خواست مشاوره تبلیغات در تلگرام

اضافه کردن عضو به کانال خصوصی تلگرام

هر فرد با سیمکارت خودش تنها می‌تواند تعدادی کانال عمومی بسازد و ساخت کانال خصوصی چنین سقف سختگیرانه‌ای را ندارد. کانال‌های خصوصی تلگرام همانند کانال‌های عمومی در قسمت جستجوی تلگرام یافت نمی‌شوند. لذا از این نظر برای اضافه کردن عضو با کانال‌های عمومی تفاوت دارند. لذا مثلا چنانچه نام کانال شما ” تهیه و توزیع نهاده‌های دام و طیور” باشد و کاربران تلگرام در قسمت جستجو تلگرام مثلا عبارت “توزیع نهاده‌های دام” را جستجو کنند، نام کانال شما به عنوان نتیجه جستجو نشان داده می‌شود. این اتفاق زمانی می‌افتد که کانال شما عمومی باشد و کانال‌های خصوصی در نتیجه جستجو نشان داده نمی‌شوند.

معمولا کسانی که کانال خصوصی ایجاد می‌کنند، می‌خواهند اطلاع‌رسانی خاصی را به مشتریانی خاض ارائه دهند. مثلا در اینستاگرام دوره‌ای می‌فروشید و می‌خواهید فایل‌های دوره را برای کسانی که دوره شما را خریده‌اند ارسال کنید. بنابراین لینک کانال خصوصی که مرتبط با فایل‌های دوره است را برای مشتریانتون ارسال می‌کنید و آنها هم با میل و رغبت در آن عضو می‌شوند.

بنابراین اضافه کردن عضو به کانال خصوصی تفاوتی با کانال عمومی ندارد غیر از اینکه افزایش ممبر با انتخاب نام درست برای کانال‌های خصوصی مصداق ندارد.

بیشتر بخوانید
۴۰ تا از بهترین ربات‌ های تلگرام

اضافه كردن ممبر به كانال  با ایدی

چنانچه لیستی از آی‌دی ها داشته باشید می‌توانید آنها را هم به کانال و هم به گروه اضافه کنید. البته باز هم باید توجه داشت که کانال تا زمانیکه تعداد اعضایش به 200 نفر نرسیده است می‌توان با این روش ممبر به آن اضافه کرد.

نکته دیگری که درخصوص افزودن عضو با آیدی به کانال مطرح است، ان است که از آنجایی که ما در لیست مخاطبین آن آی‌دی ها نیستیم و قاعدتا ما را نمی‌شناسند، با هر سیم‌کارت حداکثر می‌توان 50 نفر را اضافه کرد. البه باز هم به این شرط که طی 2 یا 3 هفته گذشته با سیم‌کارتمان تاکنون ممبری اضافه نکرده باشیم.

همچنین نکته بسیار مهم دیگری که نیز باید در نظر داشت آن است که مثلا چنانچه سیم‌کارتی که می‌خواهیم با آن اضافه کنیم متعلق به ایران باشد، تنها آی‌دی‌هایی را می‌توانیم اضافه کنیم که سیم‌کارتشان ایرانی باشد. لذا برای افزودن آی‌دی‌هایی که سیم‌کارتشان آمریکایی است، باید از سیم‌کارت‌های امریکایی استفاده کنیم.
بنابراین:

ابتدا مطابق با شکل زیر روی نام کانال یا گروه کلیک می‌کنیم. برای کانال باید توجه داشته باشید که باید مدیر کانال باشید تا بتوانید عضو به کانال اضافه کنید.

افزودن عضو با ایدی به کانالسپس گزینه Add Member یا اضافه کردن عضو را مطابق شکل زیر بزنید

نحوه اضافه كردن ممبر در كانال تلگرام
سپس آی‌دی مربطه در قسمتی که امکان تایپ کردن هست بنویسید تا در صورت وجود چنین آی‌دی‌ای به شما نشان داده شود. با انتخاب آی‌دی، در صورتیکه امکان داشته باشد، به کانال یا گروه شما اضافه می‌شود.

اضافه كردن ممبر در كانال

در خواست مشاوره تبلیغات در تلگرام

در زمان ساخت کانال چند نفر را می توان به کانال اد زد؟

برای تلگرام بسیار مهم است که ابتدا که کانالی ایجاد می‌کنید، افرادی که به زمینه کاری کانال شما مرتبط هستند را بتوانید به راحتی اضافه کنید. لذا به جای آنکه کارتان را با یک کانال خالی شروع کنید، می‌توانید از لیست مخاطبینتون افراد را به کانال اضافه کنید.

اما در کانال بر خلاف گروه حداکثر می‌توان 200 نفر را به صورت اد اجباری به کانال اضافه کرد. البته هر زمان که تعدادی از این اعضا از کانال لفت بدهند، باز هم می‌توانید تا زمانیکه کانال به سقف 200 نفر نرسیده‌است، باز هم دیگر مخاطبینتون رو به کانال اضافه کنید.

بیشتر بخوانید
افزودن بانک شماره به تلگرام

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد: 0

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید