بانک شماره موبایل معلمان

بانک موبایل معلمان

دسترسی به بانک شماره موبایل برای کسب‌وکارها برای تبلیغات به صورت پیامکی، تماس تلفنی، پیام صوتی و مخصوصا بازاریابی در واتساپ بسیار اهمیت دارد. در این مقاله درخصوص یافتن بانک شماره موبایل معلمان و نکات و راهنمایی‌هایی که در خصوص آن باید مدنظر قرار گیرد صحبت شده است. هر بانک تلفنی چنانچه به درستی و با دقت فراهم شده باشد، بسیار ارزشمند است و می‌توان با استفاده از آن، بسیار مستقیم و هدفمند تبلیغات کسب‌وکارمان را با هزینه بسیار کم شروع کنیم.

پس لطفا در خصوص بانک شماره موبایل و مخصوصا بانک شماره موبایل معلمان، در این مقاله با ما همراه باشید.

چه کسب‌وکارهایی به بانک موبایل معلمان نیاز دارند

کسب‌وکارهای متعددی امکان دارد تا خواسته باشند خدمات و یا کالاهای خاصی را ویژه معلمان و فرهنگیان شاغل یا بازنشسته ارائه کنند. البته کلمه فرهنگیان که در برخی مواقع جایگزین معلمان می‌شود و شاید برخی کسب‌وکارها به جای واژه معلمان، کلمه فرهنگیان را نیز جستجو کنند. ممکن است شما فروشگاه یا نمایشگاه فرش داشته باشید و خواسته باشید با شرایط و یا تسهیلات خاصی، کالای خود را به معلمان ارائه دهید. ممکن است دوره‌ای آموزشی مثلا برای کار با نرم‌افزارهایی که برای آموزش آنلاین هست را تهیه کرده باشید و یکی از بهترین مشتریان شما، می‌توانند معلمان باشند.

همچنین امکان دارد تا پیج اینستاگرام و یا کانال تلگرامی دارد که در آن مسائل صنفی معلمان مطرح می‌شود و می‌خواهید با پیامک زدن و یا ارسال پیام انبوه در واتساپ، کانال و صفحه خودتون رو اطلاع‌رسانی کنید.

همچنین ممکن است، استارتاپی در حوزه آموزش راه‌اندازی کرده باشید که برای جذب مدرس نیاز به اطلاع‌رسانی به معلمان داشته باشید. بنابراین کسب‌وکارهای متعددی هستند که نیاز به بانک موبایل معلمان دارند و شاید این ارتباط بتواند جرقه کسب‌وکاری جدید را در ذهن شما ایجاد کند مثلا مراقبت در منزل از خانواده فرهنگیان بازنشسته و یا ….

بیشتر بخوانید
بانک شماره تلفن دانش آموزان

بهترین روش برای دسترسی به بانک شماره موبایل معلمان چیست؟

مسلما در گوگل عباراتی مانند دانلود بانک موبایل معلمان یا بانک شماره واتساپ معلمان را جستجو کرده‌اید که الان در حال مطالعه این مقاله هستید. سایت‌های بسیاری ادعا می‌کنند که این اطلاعات را دارند و می‌توانند برای شما ارسال کنند. پیشنهاد من این است که اگر ایده بسیار جذاب و مفیدی برای معلمان دارید، حتما به اداره آموزش و پروش شهر خودتون مراجعه کنید.

مثلا فروشگاه مبلی هستید که می‌خواهید مبل با شرایط اقساط به معلمان و فرهنگیان بفروشید. چنانه با ارتباطی خوب بتوانید این موضوع را مسئولین روابط عمومی اداره آموزش و پروش مطرح کنید و البته طرح مثلا برای واریز بخشی از فروش به کمک‌های مردمی آموزش و پرورش و یا هر صندوق مشابهی داشته باشید، مسلما موافقت خواهند کرد که طرح شما را خودشان به صورت الکترونیکی به معلمان اطلاع‌رسانی کنند.

پس حتما، ابتدا به اداره آموزش و پروش مراجعه کنید و به هیچ وجه نگویید که بانک تلفن معلمان را می‌خواهم چراکه چنین درخواست‌هایی به هیچ وجه اجابت نخواهد شد.

کار بعدی که می‌توانید انجام دهید، به مدارس بزرگ شهرتان مراجعه کنید و با مدیران آنها صحبت کنید و حتما هدیه‌ای رایگان برای مدیر در نظر بگیرید تا خدمات شما را به معلمان اطاع دهد. البته این روش برای اطاع رسانی به دانش آموزان نیز بسیار اثربخش هست که در مقاله بانک شماره موبایل دانش‌آموزان به آن خواهیم پرداخت.

 


 

چه راه‌هایی برای دسترسی به بانک موبایل معلمان هست

اینکه دقیقا بخواهید به بانک شماره موبایل معلمان دسترسی داشته باشید، چاره جز هک کردن سرورهای آموزش و پرورش نیست که مسلما به دردسرش نمی‌ارزه. راه بعدی جستجو زدن در اینترنت و اعتماد کردن به سایت‌هایی است که ادعا دارند به چنین اطلاعاتی دسترسی دارند. البته از آنجایی که هزینه بالایی هم ندارد، شاید بد نباشد چندتایی از آنها را اعتماد کنید.

راه دیگر، همانگونه که در ابتدای مقاله گفته شد، مراجعه به ادارات آموزش و پرورش در هر شهر یا استان می‌باشد و بخواهیم تا به جای اینکه بانک تلفن شماره موبایل معلمان رو به صورت فایل به ما بدهند، هم به ما، هم به خودشون و هم به معلمان عزیز لطف کنند (البته باید ایده بسیار جذاب برای لطف به خودشون رو از قبل آماده کرده باشید) و تبلیغات ما را نیز در کنار طرح‌های مختلفی که چندوقت یکبار برای معلمین راسال می‌کنند، هم ارسال کنند.

البته روزهای خاصی مانند روز معلم هم هستند که به احتمال زیاد معلم‌ها در جاهای خاصی تحصن و اعتراض دارند. پیشنهاد می‌کنم با قبول مسئولیت خودتون و با رعایت شرایط امنیتی، شما نیز وارد این جمع‌ها شوید و تبلیغات خودتون رو به صورت تراکت بین این عزیزان پخش کنید.

البته یک پینشهاد بسیار جذاب دیگهی هم هست که در سامانه ایده‌کاو برای بازاریابی کاملا هدفمند کسب‌وکارها پیش‌بینی شده که در بخش آخر این مقاله حتما بهش می‌پردازیم و نشونتون می‌دیم که چگونه می‌شه به صورت رایگان به بخشی از این اطلاعات دسترسی پیدا کرد و در صورت مفید بودن، بقیه اطلاعات رو نیز دریافت کنید.

بیشتر بخوانید
چگونه ممبر از استان خودم به کانال یا گروهم اضافه کنم؟

چگونه می‌توانم به بانک تلفن معلمان شهر خودم دسترسی پیدا کنم

همانگونه که در بخش‌های قبلی هم گفتم، برای دسترسی به بانک تلفن معلمان شهری که در آن ساکن هستید، علاوه بر مراجعه به اداره آموزش و پرورش شهرتون (حتما توضیحات بالا رو بخونید)، می‌تونید به محل تجمع معلمان مراجعه کنید. مثلا در هر شهری باشگاه‌های ورزشی و تفریحی برای معلمان و خانوادشون وجود داره. جلوی این باشگاه‌ها می‌تونید تراکت پخش کنید. البته مهم‌تر از پخش کردن تراکت، جنس مطلبی هست که در تراکت وجود دارد. مثلا بخواهید حقوق پایه معلمان رو برای سال بعد پیش بینی کنند و جایزه بگیرند. با این روش ترغیب می‌شوند تا به شما پیامک ارسال کنند و با دریافت پیامک، عملا به بانک تلفن معلمان، کم‌کم دسترسی پیدا می‌کنید.

پیشنهاد می‌کنم به کسب‌وکارهای مشابه خودتون که در شهرتون هستند و اونها هم نیاز به بانک موبایل معلمان دارند مراجعه کنید. اونها یا چنین داده‌ای رو قبلا جمع‌آوری کردند و یا می‌تونید باهم در این خصوص مشارکت کنید.

آیا مدیران مدرسه‌ها و معاونین آنها هم در بانک شماره موبایل معلمان شامل می‌شوند

اینکه بانک موبایل معمان فقط باید شامل معلمان بشه و یا اینکه می‌تواند شامل مدیران و معاونین مدارس نیز باشد، به توضیحات ارائه دهنده بانک بستگی دارد و البته می‌توانید در این خصوص از ارائه دهنده بانک سوال بپرسید. نکته‌ای که خوب هست در نظر داشته باشید، آن است که شما می‌توانید بانکی از مدیران و معاونین مدارس نیز در اختیار داشته باشید. البته رسیدن به چنین بانکی کار دشورای است و در سامانه ایده‌کاو می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

‌آیا مدیران و مربیان مهدها و پیش‌دبستانی‌ها نیز شامل بانک شماره موبایل معلمان می‌شون

اینکه مخصوصا مربیان مهدها و پیش‌دبستانی‌ها و یا مدیران مهد کودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها نیز در بانک شماره معلمان شامل می‌شوند یا خیر، بستگی به تیمی دارد که آن بانک را ایجاد کرده‌اند به هر ترتیب، حتما در این خصوص سوال بپرسید و جداگانه نیز می‌توانید به اطلاعات مربیان و مدیران مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها نیز دسترسی پیدا کنید. در سامانه ایده‌کاو، می‌توانید به این اطلاعات جداگانه دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید
بانک شماره موبایل دانش آموزان تهران

چگونه رایگان بانک شماره موبایل معلمان رو دانلود کنم

برای دسترسی رایگان به بانک شماره موبایل معلمان و یا هر حوزه دیگری، توصیه می‌کنم حتما توضیحات زیر رو ملاحظه فرمایید:

https://b2n.ir/btra

در فیلمی که در زیر آورده شده است، جستجوی بانک شماره موبایل معلمان آورده شده است، اما برای دانلو آن، حتما ویدئوی بالا رو ملاحظه فرمایید:

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد: 0

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید